166 3,0 ei lähe pöördesse

#1
Algul tühikäigul töötas korralikult, kaasi andes ei läinud pöördesse, testkordsel käivitamisel oli kõik ok. Nüüd ei aita miski, kuumalt töötab veidi paremini. Vahel kiirendades korraks hakkab õiget häält tegema.Sujuvalt kaasi lisades on minek parem. Diagnostika (erinevad) näitab, et elektroonika korras.Proovin kütusefiltrit veel vahetada. Mõistus otsas.Rihm sai ka vahetatud.

166 3,0 ei lähe pöördesse

#4
Oli ka mõned korrad selline asi, aga selle vahega, et armatuuris põles ka tuli ning diagnostika ütles vea olevat lamda andurites! Vähemalt nii mulle väideti-samas ütles üks kutt, et tuleb lihtsalt natuke rohkem tuuritada puhastamaks andureid! Peale mõningast gaaasipedaali põhjashoidmist (talvel jäärajal!!!) ja uut käivitamist olid probleemid kadunud.

166 3,0 ei lähe pöördesse

#5
Panin täna uued küünlad, aga tulemuseta. Õhulugejalt pistiku eemaldades oli täiesti null. Täna külmalt paukus ja plärtsus, töötas nagu ainult pool mootorit. Kuumalt hakkas lootust andma, just täispööretel aga suht jõuetu, ratast keris vaid korraks tänasel suht libedal asfaltil. Madalatel pööretel endiselt uimane, mõtles kaua ja plärtsus.

166 3,0 ei lähe pöördesse

#6
:icon_think: eeldades, et tegu 24v mootoriga, siis väike variant, et rihma üle visanud. Samas, kui õhulugeja pistiku eemaldamisel päris kutu oli, siis ehk viga seguklappi anduris(deoreetiliselt peaksid suutma need kaks andurit üksteist asendada, juhul kui ühte neist küljes pole) eks stihl või TS oskavad vast lähemalt rääkida kas on nii...
samas kuis on tagant välja tuleva gaasi lõhnaga? et miskit bensukat ei käi üle( temperatuuri anduris viga äkki) samas diagnostika peaks su piinad lõppetama :icon_thumbup:

166 3,0 ei lähe pöördesse

#8
:icon_hi:

võiks olla ka rihm, kuid kui peale tuuritamist korda sai, siis vast ikka mitte (vähemalt ei ole kuulnud, et rihm hüppaks paar hammast edasi ja hiljem tagasi)

võib olla küünaldest, võib olla umbes katist, võib olla mittetöötavast lambdast või veel miljonist asjast.

Kõiksepealt aga kõige lihtsamad asjad :arrow: ehk siis diagnostika (vut vut vut Piloti või Trk poole- või juhul, kui Tartus on mingi tõsisem Fiati esindus siis võid ka sinna pöörduda)- kui on elektroonikaviga, siis saad vea teada
Tegelikult ma olen normaalne....

166 3,0 ei lähe pöördesse

#9
Sain lõpuks auto sõitma. Viga oli ikkagi õhulugejas, enne jõudsin aga kogu sisse- ja väljalaskesüsteemi korralikult laiali lõhkuda. sain vähemalt kindluse,et mujal kõik korras. Nüüd töötab jälle superhästi :D .Peale panin Volvo s60 2,0 T õhulugeja. Kood ei olnud küll sama, aga väliselt olid identsed.

166 3,0 ei lähe pöördesse

#10
Väliselt olid identsed õhulugejad, aga kas istus ka kohe kenasti omale kohale või pidid seal midagi ümber tegema? AR 2,5 ja 3.0 peaks samasugeused õhulugejad olema? Endal kah suht sarnane anomaalia, aga kergemat sorti, pm sõidab ja toimetab ilusti kui lasta koahepeal mingi mõni minutit käia, kuid külmalt jama sees. Ja mis hinnaklassi see õhulugeja jäi, kui saladus ei ole (kunagi peab ta arvatavasti välja vahetama).

166 3,0 ei lähe pöördesse

#12
arturASE wrote:Väliselt olid identsed õhulugejad, aga kas istus ka kohe kenasti omale kohale või pidid seal midagi ümber tegema? AR 2,5 ja 3.0 peaks samasugeused õhulugejad olema? Endal kah suht sarnane anomaalia, aga kergemat sorti, pm sõidab ja toimetab ilusti kui lasta koahepeal mingi mõni minutit käia, kuid külmalt jama sees. Ja mis hinnaklassi see õhulugeja jäi, kui saladus ei ole (kunagi peab ta arvatavasti välja vahetama).
õhulugeja sobis kohe, ei pidanud miskit muutma ega aretama. Hind oli 700.- Kasutatud originaalist taheti 1200. mõlemad Bosci toodangud. Olen nüüd 5 päeva sõitnud ja pole kordagi tekkinud märke,et see lugeja ei toimiks.

166 3,0 ei lähe pöördesse

#13
segusilm wrote:huvipärast küsin, et kas kütusefilter on sul ise kuskile vahele padud, muidu ei tohiks nagu olla ju
Kütusefiltrit ei ole jah. Kuigi ma poest ostsin selle omale, erinevad kataloogid täitsa pakkusid seda :lol: .Võtsin paagist pumba välja kontrollimaks sõela puhtust, see oli ok. Kontrollisin ka pihustipealseid sõelasid, mis osutusid samuti puhasteks.