147 mootori ja salongi temperatuur

#1
Viga siis selles, et kui väljas on 1 kraad sooja ja salongis panen 18 kraadi peale siis tundub nagu puhuks palju soojemat kui 18 kraadi ja kont ei lähe ka sisse kui väljas alla 5 kraadi sooja.
Mootori temperatuur on samuti liiga madal, kõigub kogeaeg, vahepeal 90 vahepeal 70, kui kõik puhurid väljas on siis mootori temp. tõuseb kohe märgatavalt.

Kas viga võib olla ainult termostaadis? Mis seletaks salongi temperatuuri ja konditsioneeri töötamist?
Ja kui auto käima panna siis läheb küll kont sisse aga kui korraks välja võtta siis enam sisse ei lähe, st tuli enam põlema ei lähe. Soojema ilmaga töötab kõik ideaalselt.

147 mootori ja salongi temperatuur

#4
Aga sisse puhutaksegi ju soojemat. Sa ju määrad salongi tempaeratuuri, mitte sissepuhuva õhu temperatuuri. Kliimaseade püüab siis võimalikult kiiresti saavutada seda sinu poolt nõutud temperatuuri ja puhub vastavalt sellele siis võimalikult sooja, et seda saavutada.

Piisavalt külma ilmaga ei tõmmata konti järgi ka, sest pole midagi jahutada, külma väljast võtta piisavalt ju..;)

ja number kliimamasinal on "referetsnumber". Ära pööra tähelepanu sellele, mis ta täpselt on, Pane lihtsalt soojemaks külmemaks, vastavalt sellele, kuidas vaja on.
Eesti Saabiklubi ja foorum

147 mootori ja salongi temperatuur

#7
Luman wrote:156-el ei saanud minu mälu järgi seda ka manuaalselt järgi lükata kui väljas oli all +4 kraadi või mingi sarnane suurus. Minuteada on 147 puhul sama loogikat kasutatud. Sama 159 kont on pidevalt sees, sõltumata temperatuurist.
Kas räägime kondist või kliimast?
147 kliimal tuluke põleb iga ilmaga. vähemalt feisslifti järgsel mudelil, kui ei eksi, oli sama lugu ka vanemaga.
Autoril on 2.0 mootoriga, millele vähemalt Eestis pakuti uuena standardis kliimat.
Kondi kohta kogemus puudub.
a.k.a Anthrax
cron