Viga siis selles, et kui väljas on 1 kraad sooja ja salongis panen 18 kraadi peale siis tundub nagu puhuks palju soojemat kui 18 kraadi ja kont ei lähe ka sisse kui väljas alla 5 kraadi sooja.
Mootori temperatuur on samuti liiga madal, kõigub kogeaeg, vahepeal 90 vahepeal 70, kui kõik puhurid väljas on siis mootori temp. tõuseb kohe märgatavalt.
Kas viga võib olla ainult termostaadis? Mis seletaks salongi temperatuuri ja konditsioneeri töötamist?
Ja kui auto käima panna siis läheb küll kont sisse aga kui korraks välja võtta siis enam sisse ei lähe, st tuli enam põlema ei lähe. Soojema ilmaga töötab kõik ideaalselt.
147 mootori ja salongi temperatuur
#2See ei olegi normaalne või? :icon_shifty:
Aga et kui paarist kraadist 18 kraadini kütmise protsessi kiirendada siis miks mitte soojemat õhku puhuda? Või oled sa kindel, et tajud seda temperetuuri kraadise täpsusega.
Aga et kui paarist kraadist 18 kraadini kütmise protsessi kiirendada siis miks mitte soojemat õhku puhuda? Või oled sa kindel, et tajud seda temperetuuri kraadise täpsusega.
147 mootori ja salongi temperatuur
#3Olen kindel, et puhub liiga sooja külmemate ilmadega. Soojade ilmadegea on temp. ilusti paigas
147 mootori ja salongi temperatuur
#4Aga sisse puhutaksegi ju soojemat. Sa ju määrad salongi tempaeratuuri, mitte sissepuhuva õhu temperatuuri. Kliimaseade püüab siis võimalikult kiiresti saavutada seda sinu poolt nõutud temperatuuri ja puhub vastavalt sellele siis võimalikult sooja, et seda saavutada.
Piisavalt külma ilmaga ei tõmmata konti järgi ka, sest pole midagi jahutada, külma väljast võtta piisavalt ju..
ja number kliimamasinal on "referetsnumber". Ära pööra tähelepanu sellele, mis ta täpselt on, Pane lihtsalt soojemaks külmemaks, vastavalt sellele, kuidas vaja on.
Piisavalt külma ilmaga ei tõmmata konti järgi ka, sest pole midagi jahutada, külma väljast võtta piisavalt ju..

ja number kliimamasinal on "referetsnumber". Ära pööra tähelepanu sellele, mis ta täpselt on, Pane lihtsalt soojemaks külmemaks, vastavalt sellele, kuidas vaja on.
147 mootori ja salongi temperatuur
#5Nojah aga manuaalselt peab kont järgi lükkama igalajal, aga mul ta vähe külmemate ilmadega seda ei tee.
147 mootori ja salongi temperatuur
#6156-el ei saanud minu mälu järgi seda ka manuaalselt järgi lükata kui väljas oli all +4 kraadi või mingi sarnane suurus. Minuteada on 147 puhul sama loogikat kasutatud. Sama 159 kont on pidevalt sees, sõltumata temperatuurist.
147 mootori ja salongi temperatuur
#7Kas räägime kondist või kliimast?Luman wrote:156-el ei saanud minu mälu järgi seda ka manuaalselt järgi lükata kui väljas oli all +4 kraadi või mingi sarnane suurus. Minuteada on 147 puhul sama loogikat kasutatud. Sama 159 kont on pidevalt sees, sõltumata temperatuurist.
147 kliimal tuluke põleb iga ilmaga. vähemalt feisslifti järgsel mudelil, kui ei eksi, oli sama lugu ka vanemaga.
Autoril on 2.0 mootoriga, millele vähemalt Eestis pakuti uuena standardis kliimat.
Kondi kohta kogemus puudub.
a.k.a Anthrax
147 mootori ja salongi temperatuur
#8Vahel võiks kasutusjuhendeid ka uurida.
"Climate compressor can only work when engine is running and outside temperature is above 4c."
- Umbestäpselt sedasi on 147 me raamatus kirjas.
"Climate compressor can only work when engine is running and outside temperature is above 4c."
- Umbestäpselt sedasi on 147 me raamatus kirjas.
147 mootori ja salongi temperatuur
#9
Kas umbes selliselt või kuidagi niimoodi (155 laseb rõõmuga ka -15 kraadil kliimal mootorit soojendada) :icon_shh:
Tegelikult ma olen normaalne....