AR GT e-autolines

#2
See auto on tagastatud liisingauto (SEB).
Endal sellise tagastatud autoga natuke kurvad kogemused, plats oli sama. Lihtsalt eelmine omanik ei olnud midagi vahetanud, vaid sõitis seni kuni käest ära võeti.
Muidugi võib see auto ka väga heas korras olla, kuid hind tundub kuidagi liiga kahtlaselt odav(nii suur häda pangal selle maha müümisega nüüd ka ei ole ju)

AR GT e-autolines

#3
mrt kirjutas:See auto on tagastatud liisingauto (SEB).
Endal sellise tagastatud autoga natuke kurvad kogemused, plats oli sama. Lihtsalt eelmine omanik ei olnud midagi vahetanud, vaid sõitis seni kuni käest ära võeti.
Muidugi võib see auto ka väga heas korras olla, kuid hind tundub kuidagi liiga kahtlaselt odav(nii suur häda pangal selle maha müümisega nüüd ka ei ole ju)
mõte ongi natuke infot koguda...hind on ju jube ahvatlev :icon_roll: läbiõit on tal ka muidugi omajagu...ilmselt on ka kohustuslik teh kontroll Pilotis enne ostu.Jätkuvalt ootaks kommentaari T.S-ilt selle mudeli kohta üleüldse ja eriti selespeedi kohta.
See kuradi Alfade värk on lihtsalt haigus...

AR GT e-autolines

#4
Kuulutuses oli kirjas et hooldusraamat on olemas. Mine uuri seda hooldusraamatut, äkki ongi kõik hooldused esinduses tehtud(auto tegelt ju mitte eriti vana), siis ei tohiks ju info kogumisega probleeme olla.

AR GT e-autolines

#5
ütleks ühe targa sõna sekka. 160000 nelja aasta kohta on normaalne läbisõit. Meie siin oleme harjunud nägema 10-20a vanustel autodel eranditult kuni 190000km läbisõitu. Ja nüüd kui vaadata aastaarvu ja läbisõitu, on kohe küsimus, et kas palju pole? See on jumala ok, eriti, kui raamat kaasas, tead vähemalt, millal õlid ja rihmad tehtud.

teiseks- liisingusse tagasi antud masin-. seda pead oma silmaga vaatama. reeglina ei võeta masinat käest esimese makse võlgu jäämisega. Tavaliselt läheb selleks ikka mitu kuud- kuni 6 enne kui palutakse platsile viia. Kui aga inimene teab, et ta peab niikuinii loovutama masina, ega siis enam ei vaadata, kus ja kuidas sõidetakse, kas õli on, kas oleks vaja puhastada. Vaatasin endale mõni aeg tagasi tööautot- liisingusse tagastatud olid ERANDITULT lagastatud masinad. Ok teeeb keemilise, aga kui inimene suhtub juba salongi niimoodi, kus ta ise viibima peab, siis järelikult on kõigest muust seda enam savi. (naine töötab panganduses ja pankadele on need tagasi toodud masinad suureks probleemiks, sealt tihti ka mänguhinnad, sest platsil seisev masin ei too tagasi midagi, tihti loodetakse ostule liisinguga ja siis saab pank omaraha tagasi kasvõi intresside näol)

Kõige lihtsm- vaata ise üle, mis esmamulje jätab, siis kuskile teenindusse, trk või pilot. Siis kaupled veel alla- kes see loll ikka müügimeeste arvates alfat ostab ja nad rõõmsad, kui lahti saavad. Ja siis vaatad lakke ja teed otsuse.

Sellised kogemused liisindmasinatega.

PS! lätlased ütlesid selespeedi kohta hästi: kui töötab on väga hea kast, kui sa endale oled selgeks teinud ja mõistnud tema loogikat. ehk siis mis vahemikel vahetab, kuidas kickdowni teha, et ta 3 käiku alla ei viskaks jne. lätlaste gtamees oli selespeediga väga rahul, aga just ütles seda, et pead temaga sõitma õppima ja harjuma, siis on VÄGA hea.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR GT e-autolines

#6
läbisõit siis võrreldes teiste GT-dega suur, mitte üleüldises mõttes.Tegelen ju ise ka autodega ja tõde on see, et läbisõidust olulisem on see, kuidas see nr on läbi sõidetud, ehk hooldused jms.Aga ahvatlevaks teebki pakkumise see, et võimalus ta kohe välja osta, ehk on võimalik hindgi 100k peale saada...Märksõnaks ilmselt ikkagi kontroll Pilotis...

AR GT e-autolines

#7
mrt-le vaidleks vastu.
Pank paneb auto jäägi pealt müüki... ehk hind ei sõltu ilmtingimata sellest kui kiire pangal on. Igakuiselt alandatakse hinda nii kaua, kuni ostja leidub.
Vähemalt nii toimib see süsteem mujal.
a.k.a Anthrax

AR GT e-autolines

#8
:icon_hi:

ega mul pole kah rohkem midagi lisada, kui juba öeldud on :wink:

kontroll Pilotis on kindlasti a must :!:

selespeed on äge asi (harjumist kahtlemata vajab) kui ta korras on... kui ei ole, siis :icon_censored: muutub suht kulukaks :wink:

GT on iseenesest "edasiarendatud" 156 põhjale esitatud (seega tehniliselt on auto läbiproovitud ja toimiv)- kui just eelmised omanikud sellele kurja pole teinud
Tegelikult ma olen normaalne....

AR GT e-autolines

#11
spark kirjutas:
alffaa kirjutas:käisin vaatamas,et ehk ostan poisile.Kahjuks tegemist autoga,mida ei ole hoitud.Tegemist siis minu arvamusega.
rääkige suud puhtaks, kes vaatamas on käinud - teistel jalavaeva tulevikus ilmselt vähem :icon_roll:
suht surnud teema...küünlad, küünlajuhtmed,selespeed lekib õli ja esisild vajab põhjalikku remonti...see oli AUTOFORTE esialgse ülevaatuse hinnang...auto ei ole sõiduvõimeline, kuna üle 2000p/min ei lase minna.
cron