Automaatkast

#1
Tegu ei ole küll alfaga, aga meie seas on palju erinevaid ametimehi esindatud, siis äkki keegi oskab aidata.

Tegu voyageri aut kastiga (igavene õnnetus, tean) . Nimelt jooksis "otsmine" planetaar laiali. see vahetati ära, tehti kasti läbipesu ja pandi alla. Nüüd, olles sõitnud u 1700km kast ei toimeta enam hästi. 3. ja 4. käik lähevad sisse viivitusega, ehk mootor jõuab juba pöördeid tõstma hakata, viivitus nii max1sek. Ja siis läheb käik sisse tumeda mütsuga ja hüppab, ehk efekt sama, kui manuaaliga vahetad käigu, hoiad sidurit all ja lased pöörded üles ja siis järsku sidur lahti. Mägedes sõites u kiirusel 70kmh avaldus asi eriti hullu vibratsiooniga, ehk ta ei osanud käiku valida, või ei püsinud käik sees ja kogu aeg vahetas. Olen proovinud linnas saõita ka D asemel 3-ga, aga midagi ei muutu. L pole proovinud, aga seal 2 käiku ja need veel ok. Muid hääli aga kastist ei kosta.
Teine küsimus veel- kui puhas/must saab olla kastiõli peale nii lühikest sõitu. Ütleks, et eriti punane ta pole, pigem mustjaspruun. Minu arvamus on, et kasti remontija jättis läbipesu korralikult tegemata ja mõni metallitükike on kuskil solenoididel-klappidel ees. Ja muidugi hetkel ei tunnista ta ka oma viga.
Probleemil oleks lihtne lahendus, kui ma oleks kodumaal. Olen aga u 1500km eemal, Ja siinmaal nagu teenindusse viia ei tahaks.
Ootan targemate kommentaare, mida teha ja mida võib kast teha.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Automaatkast

#5
tiku-takus juba mitu päeva üleval ja vastuseid 0
samuti üleval ka chrysleris, sinna tekkis eile üks mittemidagi ütlev vastus.

cyber- seleta lähemalt, kasvõi PM
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Automaatkast

#6
kickdowi tross on see vidin mis sul gaasi põhja surudes sunnib kastil käigu maha vahetama. Kui see on valesti regullitud, siis võib ta põhjustada näiteks seda, et käike vahetatakse liiga hilja või liiga vara. See on midagi sellist, et seal kastis on kusagil mingi klapp, mida selle trossiga sikutatakse, et käik alla vahetataks. Kui tross liiga pingul, siis ei saa sa gaasi põhjanigi suruda, kui juba hakatakse käiku üles vahetama, teistpidi, kui liiga lõdva on, siis võid ju trampida seal otsas kickdowni ikka ei tule... Käiguvahetuskohad muutuvad ka selle trossi mudimisega. Mu oma autol muutusid ka viimase lammutamise käigus pisut kõrgemale need vahetuspunktid, aga tegelikult see isegi meeldib mulle..:)

A ega ma rohkem ei oska sellest rääkida..:) Pole nende kastide hingeeluga nii kursis...
Eesti Saabiklubi ja foorum