Maserati 222 SR, 1994, Luman

#241
supp wrote:klassikaline autodisain raudreegel ütleb: velg ei tohi autol liiga silma torgata
seega pakuks ikka kahte esimest varijanti, musti velgi on kogu lasnamäe täis ja kõik arvavad, et on hullut coolid
kas originaalis kasutati hõbedast lahendust?
Originaal on nendel velgedel hõbedane lahendus, nagu esimesel pildidl. Muidugi sellel konkreetsel mudelil peaks originaalis, natukene teistsugused veljed all olema, aga need mis hetkel all, on ka siiski Biturbodel(teine seeria) originaalis kasutatavad veljed.
Tegelikult ainus koht mis karjuvalt värvi näha tahaks, oleks need keskmised poltide katted. Aga ma ei usu, et ma piisavalt hästi suudaks selle tooni ära arvata...

Selle suportite värvimisega on see teema, et kui nad juba alt ära kakkuda, siis tuleb kindlasti tahtmine ka muud seal teha, kui ainult suporteid värvida...
...ja 310mm ketaste kompletk koos suportite ja kogu mänguga maksab nii 25-30k eek :banned:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#242
supp wrote:klassikaline autodisain raudreegel ütleb: velg ei tohi autol liiga silma torgata
seega pakuks ikka kahte esimest varijanti, musti velgi on kogu lasnamäe täis ja kõik arvavad, et on hullut coolid
kas originaalis kasutati hõbedast lahendust?
...must velg mustal autol hakkab muidugi hullult silma :D ...õige on see muidugi, et originaal setup on kindel valik, usalda itaalia disainikooli ja keegi ei saa öelda föähh, mis veljevärk... a noh, mis mina sest disainivärgist jagan :icon_thumbdown:

...samas meenub kuidas mingid ninatargad mu momosid kommenteerisid eemalt, et küll on ikka värv vale ja kõik vale jne... seedreid ja palme me maal pole, aga väike veljespets on igas eesti mehes peidus, inkluuding maiselff :grandpa:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#243
ka must velg mustal autol võib olla karjuv, muidugi olen ma ka eriline vanakooli velje pede (mul igapäeva autol näiteks suve ratas "14 ja talvel "15 sellepärast et lihsalt mulle sobivat disaini üle "14 ei toodeta).
originaal disaini suunda soovitan vaadata just seepärast, et ega italjaanodele omalajal niisama ka palka välja ei kirjutatud, eks kirjutati ikka disaini eest aga suvalist tuunigu pedet pae tänavalt pole veel näinud kes võiks aegumatu disaini loomisega keksida

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#244
valusaimad veljeemaldused on kui fiat coupel see stiilne neljakodaraline alt visatakse, delta integrale ilusad augulised ja noh, muud siuksed "koledad" mis asenduvad teate isegi milledega... stock kipub ikka olema reeglina liiga mage :| ...ise peaks ka oma bertonele plekid alla kruvima tglt, kui paneks puritaani nüüd :icon_angel: ...aihh, se on ju:
:offtopic:

...ühesõnaga, värvi mis värvi tahad :butt: :lol:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#255
Polegi suurt vahet :roll:

suur vahe VÕIB olla mehhaanilistel osadel, elektroonilised võibolla kestavad veerandijagu vähem [tegelikult on aga tihtipeale võimalik saada B osana täpselt seesama asi, mis A osana- siis on karp teine]-> näiteks odavamat sorti lamda-andurid kipuvad vahel kergemini väsima


TS@ pole vist mitte kordagi ühtki "originaal" elektroonilist vidinat ostnud
Tegelikult ma olen normaalne....