Tere!
Selline mure. Alfa156,2000a,2.0 Selespeed. Paar kuud tagasi hakkas kastiga toimuma selline asi: 1-2 käik, vahetab nagu löögiga ( alati), 3-4 krõksuga. Täna siis hakkas tuluke ka põlema ja töötab ainult 1,2 ja R käik. Lisaks sellele lõpetas koheselt oma tegevuse spidokas ja hakkasid põlema ABSi tuli ja käsipiduri tuli ( või on see klotside tuli? (!) ). Klotsid korralikud... Aga see häda vaevab kõige vähem, rohkem muret tekitab Selespeed. on kellegil midagi pakkuda?? Kas piisab õli vahetusest või tuleb korralik laks?
On kellegil midagi pakkuda?
P.S esinduse varianti tean isegi, et tuleks ära käia, aga olen Pärnu inimene ja suht keeruline sinna saada.
156 selespeed jamab
#21,2 käik on avariirezhiimis. Probleemi üle foorumi vaevalt, et keegi suudab lahendada. 

a.k.a Anthrax
156 selespeed jamab
#3kas õli üldse on, oled kontrollinud? mingeid lekkeid?nikolai wrote:Kas piisab õli vahetusest või tuleb korralik laks?
156 selespeed jamab
#5olen näinud selliseid probleeme ja kõige tõenäolisem põhjus võib seisneda selles, et käigukast lekib.nikolai wrote:õli oli matuke alla MIN, aga kahtlane et sellest, juurde panin, tulemus 0
kui võimalus kuskil auto üles tõsta ja all natuke taskulambiga ringi vaadata siis tõenäoliselt on näha õlijälgi.
kui alt (ja ka ülevalt) on kõik puhas siis võib proovida testeriga kalibreerimist esinduses (kardan et Pärnus seda siiski keegi ei tee).
156 selespeed jamab
#6Asjale võib läheneda ka sellise nurga alt- kuna ABS-i tuli põleb ja auto ei saa kiirussignaali kätte, siis lükkab käigukasti avariirezhiimi ja lihtsalt ei lasegi kõrgemaid käike valida. Viga võib olla mõnes ratta anduris, nende juhtmestikus/pistikutes või halvimal juhul juhtplokis. See et käigud ragisesid ja õli vähe- need on teisesed ja kolmandad probleemid, mis ABS-i tuld põlema ei pane.
Alfaholic since 1997
156 selespeed jamab
#7Jep... kunagi sai vanal 147-l kistud absi kaitse välja, et veits lõbusamalt sõita.. sellepeale otsustas auto armatuuri veateadetega täita ja üle 2. käigu mitte lülitada.
Võid alustada elementaarsest- kaitsmeplokk.
Võid alustada elementaarsest- kaitsmeplokk.
a.k.a Anthrax
156 selespeed jamab
#8Kõik kaitsmed on terved.... ABSi juhtmed pooleks ka pole, väljarvatud liiva ja mulda täis. Said klemmid ka puhastatud...ei midagi. Ise hakkan ka kahtlustama et kasti jama pole, sest vist vaevalt kui kast tuksi läheb ei tööta SPIDOKAS ja põleb ABSi tuli
Kas arvuti näitab midagi,huvitav?
Või mis?

Või mis?
156 selespeed jamab
#9Arvuti juhe tuleb jah järgi pista, teisiti viga diagnoosida ei saagi.nikolai wrote:Kõik kaitsmed on terved.... ABSi juhtmed pooleks ka pole, väljarvatud liiva ja mulda täis. Said klemmid ka puhastatud...ei midagi. Ise hakkan ka kahtlustama et kasti jama pole, sest vist vaevalt kui kast tuksi läheb ei tööta SPIDOKAS ja põleb ABSi tuliKas arvuti näitab midagi,huvitav?
Või mis?
Alfaholic since 1997
156 selespeed jamab
#10Kui õli oli natuke alla MIN , siis väga suur tõenäosus, et õhk sattus piduri-siduri süsteemisse. Sellesel juhul vaid pidurivedeliku juurdevalamine ei aita, tuleb kogu süsteem läbi puhuda, et õhk torustikest välja ajada.nikolai wrote:õli oli matuke alla MIN, aga kahtlane et sellest, juurde panin, tulemus 0
NB! enne läbipuhumist tuleb lekkekoht täpselt määrata ja lappida.
156 selespeed jamab
#12Selespeedi jah :icon_roll:
Sai arvuti taha ka... Kiiruse andur on kutu... Abs-iga ühendust ei saanud, chippi ei olnud.
Aga, sai andur nullitud lootes et lihtsalt peksis segast, aga liikudes viskas kasti jälle avariireziimi. Sai andur tellitud Pilotist, jääb loota et see on ikka selles asi, siis oleksin küll väga :icon_hi: Vaatab mis saab, arvatavasti saan anduri järg. nädala lõpuks, siis tuleb jälle ALFAT tundma hakata :icon_shifty: kus keerata, kus otsida :icon_crazy: Õnneks peale eelmist ALFAT ,ise sõbraga mootori vahetust, on teda kus miuke polt asub....
P.S :icon_clap: näen eelmist kogu aeg, siia maani sõidab!
Sai arvuti taha ka... Kiiruse andur on kutu... Abs-iga ühendust ei saanud, chippi ei olnud.
Aga, sai andur nullitud lootes et lihtsalt peksis segast, aga liikudes viskas kasti jälle avariireziimi. Sai andur tellitud Pilotist, jääb loota et see on ikka selles asi, siis oleksin küll väga :icon_hi: Vaatab mis saab, arvatavasti saan anduri järg. nädala lõpuks, siis tuleb jälle ALFAT tundma hakata :icon_shifty: kus keerata, kus otsida :icon_crazy: Õnneks peale eelmist ALFAT ,ise sõbraga mootori vahetust, on teda kus miuke polt asub....
P.S :icon_clap: näen eelmist kogu aeg, siia maani sõidab!
156 selespeed jamab
#13sama probleem siin kummitab just , mis asjast sai ?
Mul lisaks mootor avariireziimis? Üks ütles et lamda andur ?
Mul lisaks mootor avariireziimis? Üks ütles et lamda andur ?
156 selespeed jamab
#14:icon_hi:
kui mootor ja kast on mõlemad veareziimis, siis tasuks pöörduda diangostikasse
lamda seda viga tekitada ei saa- pigem mõni kiirusega seotud andur
täpsustad ehk rohkem
kui mootor ja kast on mõlemad veareziimis, siis tasuks pöörduda diangostikasse

lamda seda viga tekitada ei saa- pigem mõni kiirusega seotud andur
täpsustad ehk rohkem
Tegelikult ma olen normaalne....
156 selespeed jamab
#15Ma ei oska rohkem sulle infot anda
Plaan osta autot mille on need vea-asjad küljes .
Kodanik ise pole midagi uurinud kuna võimalusi pole tal hetkel.
Hakkasin uurima kas remont võiks olla 100.- või 20000.- krooni
Ülse mingit infi , kiiret pole .
Kui vaja vean auto ka Pilotisse , asub linnast kaugel see pill.
Plaan osta autot mille on need vea-asjad küljes .
Kodanik ise pole midagi uurinud kuna võimalusi pole tal hetkel.
Hakkasin uurima kas remont võiks olla 100.- või 20000.- krooni
Ülse mingit infi , kiiret pole .
Kui vaja vean auto ka Pilotisse , asub linnast kaugel see pill.