pöörded.

#3
nu eeldades et pritse, siis peaks siiski kuskil 6000 ära minema-rohkem ei maksa tahtagi... ma pole kül päris kindel kuid vaata positsiooni anduri lülitit-seguklapi otsas paikneb-määrab ära algus ja lõpp punkti... aga ehk ts pajatab miskit täpsemalt 8)

pöörded.

#5
kui kõik korras on-nii nq peab, siis tuleb piiraja kuskil 6000 pöörde kandis peale...seem peaks olema reguleeritud siis aju poolt...aga eks üritan ka ise nati oma poolikuid manuale vaadata ja süveneda veidi... eks annan teada kui miskit leian...

pöörded.

#6
oleks väga tänulik. :), kui gaas põhja lükata siis 5000 pealt hakkab võnkuma/paukuma nagu ikka kui pöörded põhjas, aga see põhi on 5000 juures. :? , korra kiirendades lõi juba 4500 pealt mootor tagasi, umbes sama effekt kui piirajaga auto piirajasse ajada.

pöörded.

#8
nu..see on ka muidugi võimalus.. :lol: samas mul enda 16v-l oli probleemiks piiraja puudumine...-ei olegi kindel kas viga oli selles et keegi supperelektrik ajukallal käind-või just selle sama positsioonianduri reguleeringus...

pöörded.

#9
ar2r/33 wrote:1.4 marelli pritsungiga piiraja on u 6500 peal. Ära tahhot eriti usu :) - italiano electronico :lol:
nüüd sain kinnitust oma kahtlustele, mootor teeb kuskil 2500 juures häält nagu 3000+, tahhoka täpsuse kontrolliks/mõõtmiseks ka võimalusi??? :lol: