jah ma tean, sest autotootja on sellise lahenduse väljamõelnud, antud juhul mõtles alfa tehas, et nii on tore :icon_roll:
samamoodi nagu osadel autodel on stabika puksid (mis mudiu maksksid ca 30.- tk) saadaval ainult koos stabikaga (ca 6-8k tk), üldine praktika näitab, et mida uuemaks autod lähevad, seda haigemaks muutuvad teh. lahendused
PS ma tean autot millele müüakse rattalaagrit koos käändmiku, rummu ja piduriketta kaitseplekiga ainut
Termostaadi nõu vaja
#17Nii - sai uus radikas ka paika (eelmine oli ikka sõelapõhi küll ja üleni rohelist löga täis) ja mis arvatagi võis - ei muutunud midagi - temperatuur maateel ikka 70 kraadi.
Küsimus : Kas põhjakatte puudumine võib seda nii suurel määral mõjutada - on kellelgi kogemusi?
Või mis veel olla saaks, kui termostaat ja radikas on uued ja pilt endine ?
Küsimus : Kas põhjakatte puudumine võib seda nii suurel määral mõjutada - on kellelgi kogemusi?
Või mis veel olla saaks, kui termostaat ja radikas on uued ja pilt endine ?
Termostaadi nõu vaja
#18Põhjakatte puudumine ei tohiks jahtumist põhjustada, sest osadel autodel ju seda pole ja sõidavad täitsa normaalse temperatuuriga ringi.
Aga minu mõistus on suht otsas.
Isiklikult arvan, et süüdi on siiski termostaat.
Kui oleks minu enda masin siis prooviksin kindlaks teha mis temperatuuril termostaat avanama hakkab. Selleks on vist kõige kindlam viis termostaat maha võtta ja koos poti veega pliidile visata. Termomeeter oleks kah selpuhul asjakohane.
Aga minu mõistus on suht otsas.
Isiklikult arvan, et süüdi on siiski termostaat.
Kui oleks minu enda masin siis prooviksin kindlaks teha mis temperatuuril termostaat avanama hakkab. Selleks on vist kõige kindlam viis termostaat maha võtta ja koos poti veega pliidile visata. Termomeeter oleks kah selpuhul asjakohane.
Termostaadi nõu vaja
#19Katsu, kas 70*C juures on radikas ja radikasse sisenev lõdvik soe.
a.k.a Anthrax
Termostaadi nõu vaja
#20Tänan nõu eest - sissejuhatuseks proovin seda leebemat viisi ning katsun lõdvikut - tänan 

Termostaadi nõu vaja
#21Nii - katsusin radiaatori jämedat voolikut ja see oli soe, kui temperatuur oli 70 kraadi. Tulin maanteelt ja sõitsin 30 km 70 kraadise näidiku järgi ning koheselt seisma jäädes katsusin.
Käega voolikut katsudes oli see üle keskmise soe - peaaegu, et tuline.
Mis sellest nüüd järeldada võiks?
Linnas ju aga töristades temp 85 kraadi juures.
Käega voolikut katsudes oli see üle keskmise soe - peaaegu, et tuline.
Mis sellest nüüd järeldada võiks?
Linnas ju aga töristades temp 85 kraadi juures.
Termostaadi nõu vaja
#22Sellest saab järeldada, et termostaat avaneb ja vesi liigub juba 70*C juures või seier valetab ja tegelik temperatuur on piisav, et termostaat avaneb.heavy wrote:Nii - katsusin radiaatori jämedat voolikut ja see oli soe, kui temperatuur oli 70 kraadi. Tulin maanteelt ja sõitsin 30 km 70 kraadise näidiku järgi ning koheselt seisma jäädes katsusin.
Käega voolikut katsudes oli see üle keskmise soe - peaaegu, et tuline.
Mis sellest nüüd järeldada võiks?
Linnas ju aga töristades temp 85 kraadi juures.
a.k.a Anthrax
Termostaadi nõu vaja
#23Siis arvan, et seier valetab, kuna ei ole võimalik, et 2 termostaati mõlemad jama ajavad.
Kuid seega tuleb järeldusele jõuda, miks seier kiiruse suurenedes langeb - kuradi imelik ja ebaloogiline ikka, aga tundub, et kokku võtta saab seda vaid 2 sõnaga : Alfa Romeo
Kuid seega tuleb järeldusele jõuda, miks seier kiiruse suurenedes langeb - kuradi imelik ja ebaloogiline ikka, aga tundub, et kokku võtta saab seda vaid 2 sõnaga : Alfa Romeo

Termostaadi nõu vaja
#24Nii kaua, kuni salong soe, pole mõtet väga muretseda.heavy wrote:Siis arvan, et seier valetab, kuna ei ole võimalik, et 2 termostaati mõlemad jama ajavad.
Kuid seega tuleb järeldusele jõuda, miks seier kiiruse suurenedes langeb - kuradi imelik ja ebaloogiline ikka, aga tundub, et kokku võtta saab seda vaid 2 sõnaga : Alfa Romeo
Kui külma ilmaga jääb maanteel väheseks, siis tuleb termostaadi poole kuri pilk heita.
Äkki targemad oskavad öelda midagi.. ega mingit bypassi vist ju ei tohiks olla?
Mine tea äkki on tehtud mootori säästmiseks mingi kaval trikk, et ülekuumenemisel/termostaadi rikke/süsteemi rõhu tõusmise puhul midagi hullu ei juhtuks?
a.k.a Anthrax
Termostaadi nõu vaja
#25On olnud juhuseid kus uus termostaat on ka kohe pekkis,endalgi(mitte alfal küll) on selline juhus olnud,
seoses selle teemaga tuli meelde et viimane kord alfaga sõites kukkus ka temp alla,50-60c kuskil,kohapeal ilusti 90
Peab ka uue taadi ostma
seoses selle teemaga tuli meelde et viimane kord alfaga sõites kukkus ka temp alla,50-60c kuskil,kohapeal ilusti 90
Peab ka uue taadi ostma

Termostaadi nõu vaja
#26Mul oli ka sama mure, ostsin uue tremostaadi ja mitte midagi ei muutunud.
Autoks on küll 2.4 diisel aga see ei tohiks hetkel rolli mängida ja ma ei usu et praak termostaadid mõlemad on.
Autoks on küll 2.4 diisel aga see ei tohiks hetkel rolli mängida ja ma ei usu et praak termostaadid mõlemad on.
Termostaadi nõu vaja
#27heh,lõunamaa diislid ilma lisasoojenduseta ei tahagi soojaks minna,sõbral on saab 9-3 päris uus diisel ning isegi see jahtub kohapeal käies maha 
ford mondeo diislid mis tuuakse saksast/itaaliast on ka ilma lisasoojenduseta ning külm on garanteeritud, esinduses käib tihti külmetavaid kliente

ford mondeo diislid mis tuuakse saksast/itaaliast on ka ilma lisasoojenduseta ning külm on garanteeritud, esinduses käib tihti külmetavaid kliente

Termostaadi nõu vaja
#29päris saab-ide lõpp saabus 90nendate alul vana 900jase surmaga, seega 9- saabid on pigem opelid kõik, muuseas saab 9000, lancia thema ja alfa 164 samal platvormil autod