Termostaadi nõu vaja

#16
jah ma tean, sest autotootja on sellise lahenduse väljamõelnud, antud juhul mõtles alfa tehas, et nii on tore :icon_roll:
samamoodi nagu osadel autodel on stabika puksid (mis mudiu maksksid ca 30.- tk) saadaval ainult koos stabikaga (ca 6-8k tk), üldine praktika näitab, et mida uuemaks autod lähevad, seda haigemaks muutuvad teh. lahendused
PS ma tean autot millele müüakse rattalaagrit koos käändmiku, rummu ja piduriketta kaitseplekiga ainut

Termostaadi nõu vaja

#17
Nii - sai uus radikas ka paika (eelmine oli ikka sõelapõhi küll ja üleni rohelist löga täis) ja mis arvatagi võis - ei muutunud midagi - temperatuur maateel ikka 70 kraadi.

Küsimus : Kas põhjakatte puudumine võib seda nii suurel määral mõjutada - on kellelgi kogemusi?
Või mis veel olla saaks, kui termostaat ja radikas on uued ja pilt endine ?

Termostaadi nõu vaja

#18
Põhjakatte puudumine ei tohiks jahtumist põhjustada, sest osadel autodel ju seda pole ja sõidavad täitsa normaalse temperatuuriga ringi.

Aga minu mõistus on suht otsas.

Isiklikult arvan, et süüdi on siiski termostaat.
Kui oleks minu enda masin siis prooviksin kindlaks teha mis temperatuuril termostaat avanama hakkab. Selleks on vist kõige kindlam viis termostaat maha võtta ja koos poti veega pliidile visata. Termomeeter oleks kah selpuhul asjakohane.

Termostaadi nõu vaja

#21
Nii - katsusin radiaatori jämedat voolikut ja see oli soe, kui temperatuur oli 70 kraadi. Tulin maanteelt ja sõitsin 30 km 70 kraadise näidiku järgi ning koheselt seisma jäädes katsusin.

Käega voolikut katsudes oli see üle keskmise soe - peaaegu, et tuline.

Mis sellest nüüd järeldada võiks?
Linnas ju aga töristades temp 85 kraadi juures.

Termostaadi nõu vaja

#22
heavy wrote:Nii - katsusin radiaatori jämedat voolikut ja see oli soe, kui temperatuur oli 70 kraadi. Tulin maanteelt ja sõitsin 30 km 70 kraadise näidiku järgi ning koheselt seisma jäädes katsusin.

Käega voolikut katsudes oli see üle keskmise soe - peaaegu, et tuline.

Mis sellest nüüd järeldada võiks?
Linnas ju aga töristades temp 85 kraadi juures.
Sellest saab järeldada, et termostaat avaneb ja vesi liigub juba 70*C juures või seier valetab ja tegelik temperatuur on piisav, et termostaat avaneb.
a.k.a Anthrax

Termostaadi nõu vaja

#23
Siis arvan, et seier valetab, kuna ei ole võimalik, et 2 termostaati mõlemad jama ajavad.

Kuid seega tuleb järeldusele jõuda, miks seier kiiruse suurenedes langeb - kuradi imelik ja ebaloogiline ikka, aga tundub, et kokku võtta saab seda vaid 2 sõnaga : Alfa Romeo :)

Termostaadi nõu vaja

#24
heavy wrote:Siis arvan, et seier valetab, kuna ei ole võimalik, et 2 termostaati mõlemad jama ajavad.

Kuid seega tuleb järeldusele jõuda, miks seier kiiruse suurenedes langeb - kuradi imelik ja ebaloogiline ikka, aga tundub, et kokku võtta saab seda vaid 2 sõnaga : Alfa Romeo :)
Nii kaua, kuni salong soe, pole mõtet väga muretseda.
Kui külma ilmaga jääb maanteel väheseks, siis tuleb termostaadi poole kuri pilk heita.

Äkki targemad oskavad öelda midagi.. ega mingit bypassi vist ju ei tohiks olla?
Mine tea äkki on tehtud mootori säästmiseks mingi kaval trikk, et ülekuumenemisel/termostaadi rikke/süsteemi rõhu tõusmise puhul midagi hullu ei juhtuks?
a.k.a Anthrax

Termostaadi nõu vaja

#25
On olnud juhuseid kus uus termostaat on ka kohe pekkis,endalgi(mitte alfal küll) on selline juhus olnud,

seoses selle teemaga tuli meelde et viimane kord alfaga sõites kukkus ka temp alla,50-60c kuskil,kohapeal ilusti 90
Peab ka uue taadi ostma :)

Termostaadi nõu vaja

#27
heh,lõunamaa diislid ilma lisasoojenduseta ei tahagi soojaks minna,sõbral on saab 9-3 päris uus diisel ning isegi see jahtub kohapeal käies maha :)
ford mondeo diislid mis tuuakse saksast/itaaliast on ka ilma lisasoojenduseta ning külm on garanteeritud, esinduses käib tihti külmetavaid kliente ;)
cron