Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#1
Tere. Olen vaadanud, et Alfade hinna ja aastasuhe on päris hea, saab nii 166, kui 165 kere mudeliga ja igasuguse mootoriga isendeid.
Kuidas peavad Alfad meie teedel vastu?
Millised on tüüpvead?
Milline mootor on alfal kõige parem?
Kuidas Alfa diislid vastu peavad?
EHk mõni kindla mudeli omanik viitsib lähemalt rääkida!
tänud ette!
PS: Ei leidnud kahjuks paremat fooruminurka, kuhu teha teema!

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#2
Üldiselt laguneb palju ja jupid on kallid ja neid pole saada ja keegi ei taha neid remontida ka. Hinda ei hoia, müüa on keeruline. Esineb rohkesti elektroonikavigu, teatud mootoritel kipuvad rihmad purunema. Lisaks kõigele tahab head õli ja korrektset vahetamist. Üldiselt võtavad palju kütust võrreldes konkurentidega.
Muidu on hea auto.
a.k.a Anthrax

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#4
Anthrax kirjutas:Üldiselt laguneb palju ja jupid on kallid ja neid pole saada ja keegi ei taha neid remontida ka. Hinda ei hoia, müüa on keeruline. Esineb rohkesti elektroonikavigu, teatud mootoritel kipuvad rihmad purunema. Lisaks kõigele tahab head õli ja korrektset vahetamist. Üldiselt võtavad palju kütust võrreldes konkurentidega.
Muidu on hea auto.
täisverd alfisti :mrgreen:

Aga üldiselt alfat oma tuttavatele ei soovita.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#5
Anthrax kirjutas:Üldiselt laguneb palju ja jupid on kallid ja neid pole saada ja keegi ei taha neid remontida ka. Hinda ei hoia, müüa on keeruline. Esineb rohkesti elektroonikavigu, teatud mootoritel kipuvad rihmad purunema. Lisaks kõigele tahab head õli ja korrektset vahetamist. Üldiselt võtavad palju kütust võrreldes konkurentidega.
Muidu on hea auto.
Hr Anthrax võtis põmst kogu teema suht hästi ja konkreetselt kokku, aga kui peale seda juttu veel huvi on, siis kola foorumis ringi ja kasuta otsingut. Selliseid teemasid on siin ka varem olnud ja ilmselt ei viitsi enam keegi hakata sama teemat jälle pikalt lahkama.

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#6
dell kirjutas:Tere. Olen vaadanud, et Alfade hinna ja aastasuhe on päris hea, saab nii 166, kui 165 kere mudeliga ja igasuguse mootoriga isendeid.
Kuidas peavad Alfad meie teedel vastu?
Millised on tüüpvead?
Milline mootor on alfal kõige parem?
Kuidas Alfa diislid vastu peavad?
EHk mõni kindla mudeli omanik viitsib lähemalt rääkida!
tänud ette!
PS: Ei leidnud kahjuks paremat fooruminurka, kuhu teha teema!
1. 165 keremudelit ei ole kunagi olemas olnud :mrgreen: kui 156 mõtled, siis see on küll jah
2. igasuguse mootoriga-> ei ole igasuguse mootoriga-> AR mootorivalik on suht piiratud (diislid R4 ja R5; bensukad 16V R4 ja 24V V6 ; lisaks üks 12V V6, mis on turbineeritud)
3. nagu sõidad nii peavad (ei lagune rohkem, kui teised; jupid ei maksa nii palju kui mõnedel jne)
4. tüüpviga-> halb omanik (kes liisib üle võimete auto ning seda ei hoolda)
5. kõige parem alfa motor on V8 konfiguratsioonis Nord (või siis hi-comp Nord); maalähedastest mootoritest on parim V6 8) eriti 3,0 töömahuga
6. kuidas peavad? hästi (vist) nagu kõik traktrorimootorid_> eriti lahe on R5 (e siis 2,4), mis ei meenutagi enam niiväga traktorit (R4 osas ei oska midagi kosta)_> igatahes mina endale diislit ei ostaks :mrgreen:

ma olen kahe kindla mudeli omanik, kuid kuna need ei huvita, siis ma rohkem ei räägi
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#8
ts kirjutas:3. nagu sõidad nii peavad (ei lagune rohkem, kui teised; jupid ei maksa nii palju kui mõnedel jne)
See punkt läks nüüd küll Anthraxi poolt välja öeldud üldtuntud praktilise elutõega teravasse vastuollu.
:lol:

Lisan juurde:
norm oleks jätta vähemalt kerge 20 000 stardikapital uue sõbra turgutamiseks (rehvid, mahlad, rihmad, lõtkud, väike iluravi jne - ja seda sõltumata margist). Mida vanem on soetatav rõõm - seda suurem peaks olema regulaarselt investeeritav kapital kõpitsemiseks!

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#9
kõik autod lagunevad liiga palju.

kas keegi tõsiselt usub, et 100 aasta jooksul poleks suudetud ehitada autot mis ei lagune?
keegi pole proovinudki, peale deloreani vist. ja miks delorean edukaks ei saanud? sest ta proovis ehitada autot mis ei lagune.

niisiis need värdjad ehitavad mingeid peldikuid aastal 2009 millel läheb hammasrihm puruks??? roostetavad? puksid kuluvad läbi? töötab bensiini või diisliga? sidur kulub ära? jne...

mis asjad need on? need on peldikud, tänu millele mõned üksikud isikud on rikkamad kui enamus aafrika riike kokku.

käigu perse ausalt kõik see pask!

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#12
:icon_hi:
kas keegi tõsiselt usub, et 100 aasta jooksul poleks suudetud ehitada autot mis ei lagune?
100a jooksul on suudetud ehitada autosid, mis ei lagune :roll: DeLorean (oma õnnetu PRV V6-ga), tucker (absoluutne tipp), terve hulk väikseid tegijaid jne...


... ainus tõsiseltvõetav "suurtootja" on [fanfaarid palun] :roll: RR [üle 95% kõigist toodetud autodest on jätkuvalt sõidukõlbulikud] :captain:

EDIT: Mags :roll: kuskohast täpitähed said :icon_shifty: ega ometi kehvasse kliimasse tagasi jõudnud pole :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#15
:roll:

amortidega pole ühelgi autol probleemi olnud, samuti plastkandmikuga, mootoriga ega ka originaalvedrustusega samuti ei ole ka roosteprobleeme või värvikoorumist (mitte ükski auto ei lahkunud tehasest värvituna :wink: puhas ja poleeritud roostevaba teras- ainsaks erandiks olid 3 autot, mis lahkusid kullatuna 8) )
pole ka armatuurinaginaid, kuna armatuur koosneb väga vähestest detailidest ning kere on piisavalt tugev, et mitte väsida :wink:

tegelikult oli DMC-12 sel hetkel uskumatu kvaliteediga auto, mille nudis ära US seadusandlus (Lotuse poolt väljatöötatud vedrustus tõsteti käsu korras 4cm, keerates kogu ülejäänud geomeetria peesse... mootor deforsseeriti esialgselt 150kW-lt 130-le ning lisati katalüsaator, mis tõmbas veel mitukümmend kw alla ja palju muud)

üldiselt on välja hõigatud, et DMC-12 ei jõudnud kunagu tarbijani sellisel kujul nagu see oli ette nähtud (ehk siis 12 tuh taalase "sportautona" :( )

ja suurimaks probleemiks pidavat olema see, et umbes 80 miilil tunnis hakkab imelikke asju juhtuma :|
Tegelikult ma olen normaalne....
cron