Tere. Olen vaadanud, et Alfade hinna ja aastasuhe on päris hea, saab nii 166, kui 165 kere mudeliga ja igasuguse mootoriga isendeid.
Kuidas peavad Alfad meie teedel vastu?
Millised on tüüpvead?
Milline mootor on alfal kõige parem?
Kuidas Alfa diislid vastu peavad?
EHk mõni kindla mudeli omanik viitsib lähemalt rääkida!
tänud ette!
PS: Ei leidnud kahjuks paremat fooruminurka, kuhu teha teema!
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#2Üldiselt laguneb palju ja jupid on kallid ja neid pole saada ja keegi ei taha neid remontida ka. Hinda ei hoia, müüa on keeruline. Esineb rohkesti elektroonikavigu, teatud mootoritel kipuvad rihmad purunema. Lisaks kõigele tahab head õli ja korrektset vahetamist. Üldiselt võtavad palju kütust võrreldes konkurentidega.
Muidu on hea auto.
Muidu on hea auto.
a.k.a Anthrax
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#3http://www.alfaromeoforum.info/viewtopi ... =12&t=2293" onclick="window.open(this.href);return false;
Näiteks natuke juttu..
Näiteks natuke juttu..
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#4täisverd alfistiAnthrax kirjutas:Üldiselt laguneb palju ja jupid on kallid ja neid pole saada ja keegi ei taha neid remontida ka. Hinda ei hoia, müüa on keeruline. Esineb rohkesti elektroonikavigu, teatud mootoritel kipuvad rihmad purunema. Lisaks kõigele tahab head õli ja korrektset vahetamist. Üldiselt võtavad palju kütust võrreldes konkurentidega.
Muidu on hea auto.
Aga üldiselt alfat oma tuttavatele ei soovita.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#5Hr Anthrax võtis põmst kogu teema suht hästi ja konkreetselt kokku, aga kui peale seda juttu veel huvi on, siis kola foorumis ringi ja kasuta otsingut. Selliseid teemasid on siin ka varem olnud ja ilmselt ei viitsi enam keegi hakata sama teemat jälle pikalt lahkama.Anthrax kirjutas:Üldiselt laguneb palju ja jupid on kallid ja neid pole saada ja keegi ei taha neid remontida ka. Hinda ei hoia, müüa on keeruline. Esineb rohkesti elektroonikavigu, teatud mootoritel kipuvad rihmad purunema. Lisaks kõigele tahab head õli ja korrektset vahetamist. Üldiselt võtavad palju kütust võrreldes konkurentidega.
Muidu on hea auto.
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#61. 165 keremudelit ei ole kunagi olemas olnud kui 156 mõtled, siis see on küll jahdell kirjutas:Tere. Olen vaadanud, et Alfade hinna ja aastasuhe on päris hea, saab nii 166, kui 165 kere mudeliga ja igasuguse mootoriga isendeid.
Kuidas peavad Alfad meie teedel vastu?
Millised on tüüpvead?
Milline mootor on alfal kõige parem?
Kuidas Alfa diislid vastu peavad?
EHk mõni kindla mudeli omanik viitsib lähemalt rääkida!
tänud ette!
PS: Ei leidnud kahjuks paremat fooruminurka, kuhu teha teema!
2. igasuguse mootoriga-> ei ole igasuguse mootoriga-> AR mootorivalik on suht piiratud (diislid R4 ja R5; bensukad 16V R4 ja 24V V6 ; lisaks üks 12V V6, mis on turbineeritud)
3. nagu sõidad nii peavad (ei lagune rohkem, kui teised; jupid ei maksa nii palju kui mõnedel jne)
4. tüüpviga-> halb omanik (kes liisib üle võimete auto ning seda ei hoolda)
5. kõige parem alfa motor on V8 konfiguratsioonis Nord (või siis hi-comp Nord); maalähedastest mootoritest on parim V6 eriti 3,0 töömahuga
6. kuidas peavad? hästi (vist) nagu kõik traktrorimootorid_> eriti lahe on R5 (e siis 2,4), mis ei meenutagi enam niiväga traktorit (R4 osas ei oska midagi kosta)_> igatahes mina endale diislit ei ostaks
ma olen kahe kindla mudeli omanik, kuid kuna need ei huvita, siis ma rohkem ei räägi
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#7Dr., palun lubage.. :icon_clap:ts kirjutas:kõige parem alfa motor on V8 konfiguratsioonis Nord...
a.k.a Anthrax
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#8See punkt läks nüüd küll Anthraxi poolt välja öeldud üldtuntud praktilise elutõega teravasse vastuollu.ts kirjutas:3. nagu sõidad nii peavad (ei lagune rohkem, kui teised; jupid ei maksa nii palju kui mõnedel jne)
Lisan juurde:
norm oleks jätta vähemalt kerge 20 000 stardikapital uue sõbra turgutamiseks (rehvid, mahlad, rihmad, lõtkud, väike iluravi jne - ja seda sõltumata margist). Mida vanem on soetatav rõõm - seda suurem peaks olema regulaarselt investeeritav kapital kõpitsemiseks!
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#9kõik autod lagunevad liiga palju.
kas keegi tõsiselt usub, et 100 aasta jooksul poleks suudetud ehitada autot mis ei lagune?
keegi pole proovinudki, peale deloreani vist. ja miks delorean edukaks ei saanud? sest ta proovis ehitada autot mis ei lagune.
niisiis need värdjad ehitavad mingeid peldikuid aastal 2009 millel läheb hammasrihm puruks??? roostetavad? puksid kuluvad läbi? töötab bensiini või diisliga? sidur kulub ära? jne...
mis asjad need on? need on peldikud, tänu millele mõned üksikud isikud on rikkamad kui enamus aafrika riike kokku.
käigu perse ausalt kõik see pask!
kas keegi tõsiselt usub, et 100 aasta jooksul poleks suudetud ehitada autot mis ei lagune?
keegi pole proovinudki, peale deloreani vist. ja miks delorean edukaks ei saanud? sest ta proovis ehitada autot mis ei lagune.
niisiis need värdjad ehitavad mingeid peldikuid aastal 2009 millel läheb hammasrihm puruks??? roostetavad? puksid kuluvad läbi? töötab bensiini või diisliga? sidur kulub ära? jne...
mis asjad need on? need on peldikud, tänu millele mõned üksikud isikud on rikkamad kui enamus aafrika riike kokku.
käigu perse ausalt kõik see pask!
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#10:reading: Kapitalistlik Rämps! nagu iga teine "kvalteetne" toode :doublefu:
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#11Täpselt nii ongi,
loll venelane tegi masina mis ei lagunenud,zapakas
loll venelane tegi masina mis ei lagunenud,zapakas
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#12:icon_hi:
... ainus tõsiseltvõetav "suurtootja" on [fanfaarid palun] RR [üle 95% kõigist toodetud autodest on jätkuvalt sõidukõlbulikud] :captain:
EDIT: Mags kuskohast täpitähed said :icon_shifty: ega ometi kehvasse kliimasse tagasi jõudnud pole
100a jooksul on suudetud ehitada autosid, mis ei lagune DeLorean (oma õnnetu PRV V6-ga), tucker (absoluutne tipp), terve hulk väikseid tegijaid jne...kas keegi tõsiselt usub, et 100 aasta jooksul poleks suudetud ehitada autot mis ei lagune?
... ainus tõsiseltvõetav "suurtootja" on [fanfaarid palun] RR [üle 95% kõigist toodetud autodest on jätkuvalt sõidukõlbulikud] :captain:
EDIT: Mags kuskohast täpitähed said :icon_shifty: ega ometi kehvasse kliimasse tagasi jõudnud pole
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#13Valgustage mind selles Deloreani osas... kas tegu on peene sarkasmi või tõega?
Ma võin kihla vedada, et see salong nagiseb ja need ukseamordid ei hoia ust üleval jne.
Ma võin kihla vedada, et see salong nagiseb ja need ukseamordid ei hoia ust üleval jne.
a.k.a Anthrax
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#14... näiteks kere on tehtud roostevabast metallist. (targemad lisavad ja parndavad )Anthrax kirjutas:Valgustage mind selles Deloreani osas... kas tegu on peene sarkasmi või tõega?
Ma võin kihla vedada, et see salong nagiseb ja need ukseamordid ei hoia ust üleval jne.
Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!
#15amortidega pole ühelgi autol probleemi olnud, samuti plastkandmikuga, mootoriga ega ka originaalvedrustusega samuti ei ole ka roosteprobleeme või värvikoorumist (mitte ükski auto ei lahkunud tehasest värvituna puhas ja poleeritud roostevaba teras- ainsaks erandiks olid 3 autot, mis lahkusid kullatuna )
pole ka armatuurinaginaid, kuna armatuur koosneb väga vähestest detailidest ning kere on piisavalt tugev, et mitte väsida
tegelikult oli DMC-12 sel hetkel uskumatu kvaliteediga auto, mille nudis ära US seadusandlus (Lotuse poolt väljatöötatud vedrustus tõsteti käsu korras 4cm, keerates kogu ülejäänud geomeetria peesse... mootor deforsseeriti esialgselt 150kW-lt 130-le ning lisati katalüsaator, mis tõmbas veel mitukümmend kw alla ja palju muud)
üldiselt on välja hõigatud, et DMC-12 ei jõudnud kunagu tarbijani sellisel kujul nagu see oli ette nähtud (ehk siis 12 tuh taalase "sportautona" )
ja suurimaks probleemiks pidavat olema see, et umbes 80 miilil tunnis hakkab imelikke asju juhtuma
Tegelikult ma olen normaalne....