Värin sees!

#1
Sihuke asi tekkis siis veel, et kui kohapealt ilma gaasi andmata ära minna, siis auto väriseb, kui sidur hakkab liitma.
Kui sidur lahti lasta siis kaob värin ära ja auto veab ilusasti. Libistamise hetkel tunda - kui foori tagant vaikselt minema hakata või siis parklas vaikselt tagurpidi toristades.

Keeramise pealt pole vahet - igatpidi väristab ühtemoodi - ka tagurpidi käiguga.
Kui aga 2 käiguga kohalt minna, siis tundus nagu vähem olevat või siis ülekande tõttu äkki värin tihedam ja ei anna nii palju tunda.

Sai just TRK-s pandud uus komplektne sidur ja ka seesmine 1 pooltelg.
Millest sihuke värin veel olla võiks?
Äkki käimakast?
Või hoopis äkki teine pooltelg? - sõites ei saa küll väga aru, et vibra sees oleks, kuid mine sa tea - äkki veits on, kuid ei saa aru, kuna mootor teeb ka ju mingit kerget detonatsiooni keresse.

Aidake klubilised. :icon_hi:

Värin sees!

#2
Kui gaasi annad kergelt, siis kas pole värinat?
Meie pere 1.4L escort sureb ntx suure värinaga välja kui ma gaasi andmata üritan autot liikuma saada. :D
Vana kulunud siduriga peakski olema kergem kohalt minna, sest ta libiseb kergemini. Uue ja värske siduris on korvi sõrmed jäigemad, rohkem pingul ja jõud suuremad ning seetõttu "mängimisruumi" vähem. Ma arvan, et asi lihtsalt selles.

Aga palun arvestada, et ma pole midagi sellist kuskil ega kellegi juhendusel õppinud, vb peksan siin täiega segast hoopis. :roll:
Last edited by AaduT on 25 Nov 2009, 02:33, edited 1 time in total.

Värin sees!

#3
Tegelt see veits muret tekitav, kuna värin on ikka liiga tugev - TRK mehed ütlesid muidugi ka seda, et teine sisemine ots käib ka raskelt (mida iganes see tähendama pidi ning loodan, et mäletan õieti neid sõnu) :)

Värin sees!

#4
Kunagi aastaid tagasi lasin enda 156-el ka TRK-s siduri ketta ära vahetada ja kohalt võttes sidurit libistades oli ka selline kahtlane vibra sees. Algselt arvati, et pinnad peavad sisse kuluma, et sellest viga, aga kui peale paaripäevast sõitu ükshetk siduri pedaali põhja vajutades ta ka sinna jäi, siis võeti asi uuesti lahti ja selgus, et survelaager oli halvasti paika pandud.
Igal juhul tehti asi ilma täiendavate kulutusteta uuesti korda ja peale seda oli ka igasugune vibratsioon sidurit libistades kadunud.
Soovitan sul seda igal juhul nendega edasi arutada, sest kui seda varem ei olnud, siis peab see olema põhjustatud millestiki, mis autoga remondi käigus tehti.

Värin sees!

#7
Nii.

Värina koha pealt sain nii palju targemaks, et kui koha peal pidurit all hoides hakata käik sees sidurit lahti laskma, siis vibratsiooni pole, kuid nii, kui pidur lahti lasta, tuleb ka vibra tagasi.

Tundub, et täna õhtul maateel sõites oli ka nagu kerge värin sees, kuid pole 100% kindel - võibolla tundus.

Kuid igatahes on vibra peamiselt tunda siis, kui kohalt minema hakata ja sidurit vaikselt libistades ja gaasi mitte puutudes auto vaikselt vedama hakkab. Sama on ka tagurdades.
Kuid kui üritan libistada sidurit pidur peal, siis pole enam värinat.

Tagasi tuli ka siduripedaali krõpsumine jala all, mis oli ka enne siduri vahetust, kuid hetkel veel vähesel määral.

Trk arvas, et äsja vahetatud sidur sai kindlalt korralikult paika ja paigalduses viga ei tohiks olla.
Äkki keegi oskab arvata, et kas äkki just paigaldatud sidur võib praak äkki olla või võib viga olla milleski muus?

Värin sees!

#8
Nonii - nüüd siis homme hakatakse probleemisse süviti minema ja kui tundub, et miski muu seda põhjustada ei saa, siis läheb sidur taaskord vahetusse.

Tahaks juba korda saada ning kindlasti ei viitsi umbropsu osi vahetama hakata, sest see saaks kallis ning mõrttetu olema.

Mul on hea meel, et seda TRK-s teen, sest mingid suva firmad oleks hakanud koheselt mingit jama ajama.

TKR on aga väga alfa sõbralik.

Tänud Kalvole :icon_hi:

Värin sees!

#11
Hehee - võiblolla tõesti.

Võtsime otsuse vastu, et sõidab kuni viga süveneb - vahetatud siduril on ju kah garantii, et eks kui laiali peaks lendama, siis saab igal juhul korda.

Kahtluseks jääb aga ka veel hooratas, sest sellel siduril ei ole leevendusvedrud mitte siduri vaid hooratta küljes (kui nüüd õigesti aru sain ) ja see võib ka sarnast asja põhjustada.

See aga 14 000 Eekine vidin ja kui lahti võttes selgub, et siiski pole asi selles, siis ära peab raipe ostma igal juhul, kuna tegu tellimisega Itaaliast - aga kui enne lihtsalt veenduda, lahti kiskuda ja saada teada, et on vaja tellida, siis vähemalt 3 nädalat ilma autota :(

Ühesõnaga ootame vea süvenemist ja siis on ka lihtsam kahtlustada, kui asi hakkab päris mädaks kiskuma.