Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#17
no tere hommikust, deloreanid, RR-id ja muud eklusiivid ja töökindald autod on ikka kaks erinevat asja(tukcerist ma parem ei räägigi, kuna see üldse massidesse ei jõudnud), ei ole küll oma silmaga deloreani näinud aga poleeritud kere ja renoo v6 välistavad juba eos igasugu vastupidavuse, RR-i ja paari ferrariga on proovitud sõita ja esmapilgul ei ole need ka autod mis oma kestvusega võiksid hiilata, see et neid palju kasutuses on tuleneb ikka nende eklusiivsusest ja lähtuvalt sellest ka hooldamisest - eks sõitke siis silverspiritiga tallinnas taksot 5 aastat ja vaadake siis kui kaua ta kestab. Igikesvatest autodest saab rääkida ikka, kui masin korralikul kasutamisel kestab aastaid ja on ka soodne pidada, siinkohal tasuks mainimist MB w123 ja w126 (w124 on juba veidi õrnakene), samas ka audi 80 ja kõigi lemmik sierra ning mõni oopel ja veel tagavedused volvod ja hainina bemmid. Ei tea küll deloreanist midagi aga eelpool tood masinaid olen ise kasutanud ja tavaliselt tuleb neid ikka kuvaldaga lõhkuda, et midagi katki läheks.
Pole sellel alfal ka viga midagi kui inimene oskab loomiguliselt läheneda (mul on sama kogemus jaguariga, ei ole ta midagi kallis pidada) , loomulikult kui inimene iga vea puhul "karauul" karjub ja suva servisesse oma auto lükkab, siis on iga asi kallis ja mäda. Kui inimene soovib omada massist kergelt erinevat autot, siis ei pea ta veel omama masiist erinevat rahakotti ega ka õliseid käsi, tuleb vaid endale selgeks teha kuidas asjad käivad ja harjuda masina väikeste veidrustega, mitte iga plinkiva tule puhul paanikat teha.
Mis alfasse puutub siis eks tahab natuke tähelepanu ja kõik, kunagi sai alfasid maaletoovas firmas töötatud, eks masinad olid nagu veneajal, kontrolli kõik üle, vaata et asjad oleks korralikult paigal ja siis on sõiduröömu palju, mitte nii, et lähed ostad poest auto ja muud kui paugutad - kui auto no loom, siis ta tahab hoolt ka.

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#18
:icon_clap:

vastupidavus ja töökindlus on kombinatsioon sellest mida lõpus ütlesid :wink: ehk siis hooldamine ja auto tundmine [vastupidavus ei ole teps mitte see, kui palju autot enne remonti trööbata saab või kui vähe seda remonditakse- selle peale tuli mul meelde lugu ühest kodanikust, kes uhkedas, et tema 750-l on eluaegne õli... ja 40 tuh peale jõudes siis lõpuks oli sunnitud nõustuma, et ega vist ikka ei ole küll...]

W123 nagu ka Audi 80 ja sierra on sisuliselt traktorid- seda heas mõttes... lihtsalt ei lagune (mitte kunagi), see aga on saavutatud sellega, et selles autos ei olegi mitte midagi (absoluutselt mitte) mis üleüldse katki minna saaks... tänu sellele on auto ka mugav sõita, hea liikumisega ja suht sportliku juhitavusega [oi vabandust- see on ju kõik see, mida need autod nüüd kohe kindasti ei ole]- rääkimata sellest, et neid mudelinimesid kandvaid sõidukeid, mis ka omal jõul liikuma oleksid võimelised on iga aastaga keerulisem leida :wink:

Seega RR-i vastupidavus on siiski midagi muud, kui 2,0 diisliga w123 oma (kui ma automaatkastiga 230E-st veel midagi natuke nõus arvama olen, siis 200D on ilmselge tapmine :P ma pigem jätan minemata, kui selle igikestva autoga kunagi pikemat maad sõidan :mrgreen: )

deloreani juurde tagasi- mis sel PRV-l viga on :roll: toodeti neid ju peaaegu miljon ning liigutavad nad üliedukalt Venturi märki kandvaid sõidukeid, DeLoreanile tõsteti peale PRV_B28F (volvoinimesena ilmselt tunned selle tähistuse ära), mis oli esialgu ette nähtud ümberehitatud kujul [vahetatud nukkide ja parandatud õlivoolavusega]
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#19
see kui keegi on masstootmises oleva v6 ühendanud ültra moodsa roostevaba kere ja muu omaaja hitech-iga, ning kui igast 4-jast toodetud autost on 3 alles, ei tee veel masinast head pilli, jah deloreanil võibolla ühendati omaja tipp tehnoloogia, kuid hoolimatta sellest suutis see projekt iirimaa pankrotti ja mõned mehed narkot müüma ajada. seekui keegi omast arust palju head kraami ühte kohta kokku kuhjab ei tee kogumist veel head asja (näiteks segage viina õllega - no ei ole maitsev). Ka britid ristasid hulga buicki v8-sat ja oma imeloomi, sellest hoolimatta pole defender ega 3500 mingi valgete kinnasetga meeste masin, kuigi neid on 100 aastat tehtud juba.
Eks ma nüüd vaikselt hakkan testima nordi ja transaxel masinat , selliseid tehti ju ka miljon aastat aga vaevalt et meie kultuuriruum kunagi nende võludest ja valudest aru saab, ega mind ka antud liikuri kestvus väga ei huvita, kuid samas tunduvad jupid olevat umbes piimaliitiri hinnaklassis, kui ainult tead kust ostida. Ilmselt on paljudel autode puhul ikka oluline ka riik kus nad liiguvad - anna itaalasele volga kasutada ja saada venemaale alfa, siis mõlemad kiruvad neid maapõhja, kui aga asi oleks vastupidi siis on mõlemad õnnelikud.
PS hea topic on see, arvestades, et tegemist on müügi teemaga :icon_roll:

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#21
töökindel auto on selline mille spidomeeter peab vastu rohkem kui 160-180 000 km, aga kui vaadata enamusi müügikuulutusi siis olenemata vanusest on spidomeeter jäänud pidama nende numbrite juurde ( ehk siis mingil põhjusel on liiklemine katkenud antud kilometraazil) - järelikult iga km üle 200 000 läbinud autot võib lugeda keskmisest töökindlamaks

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#25
:icon_hi:

minu esimene Nord sai ette 400 tuh ja veidi... kusjuures oli keritud [mootori poolelt mingit probleemi, mis ei oleks gaasikasutusega seotud olnud ei tekkinud... hoolimata sellest, et peale auto ostmist avastasin, et õlivarras oli natuke lühikeseks jäänud]

ÜLDISELT- kui autot korralikult hooldada ja veermikuosi õigeaegselt vahetada, siis on enamus autosid vastupidavad

k.a. Alfad... kui ikkagi üks sillapuks tuksis on ja sellisega mõnituhat km läbida, siis võib enamvähem kindel olla, et ka sellega seotud tükid ära väsivad; muuseas väga paljudele "lahtiste pistikutega" autodele kipub saama hävitavaks see mäsa, mis meil tänavatele puistatakse... ja kusjuures selle ennetamine on ülilihtne :roll: käid juhtmeotsad ja pistikud wd40 vms kord paari aasta jooksul üle; kui ikka õlitaset ei kontrolli, siis saad ka w123-st kiirelt lahti jne jne jne

selliseid pisiasju võiks tuua tuhandetes :mrgreen:

ja kogu selle asja koondnimetus on ennetav hooldus -> ehk siis see on see asi, mida tehakse RR ja Ferrari jms autodele, kuid millegipärast on inimestel arusaam, et auto ongi selline riistapuu, et kui kuskilt midagi ära kukub, siis on aeg hakata halama [on muidugi autosid, mille puhul on ennetav hooldus kuidagi keeruline :| ]
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#26
segusilm wrote:töökindel auto on selline mille spidomeeter peab vastu rohkem kui 160-180 000 km, aga kui vaadata enamusi müügikuulutusi siis olenemata vanusest on spidomeeter jäänud pidama nende numbrite juurde ( ehk siis mingil põhjusel on liiklemine katkenud antud kilometraazil) - järelikult iga km üle 200 000 läbinud autot võib lugeda keskmisest töökindlamaks
See läbisõit on autoärikate mingi kindel suurus, millest suuremat numbrit üldjuhul odomeetrile kerides ei jäeta. Sealt tekibki arusaam et normaalne ongi selline läbisõit ükskõik mis vanuses autol. Kui aga mina hakkaksin müüma oma 400tuh sõitnud autot siis karat on, et see number hirmutab paljud ostjad ära eriti alfa puhul, kuigi auto on ju täiesti korras. Ja kerimisega tekitatud kahju autoajule on juba pikem jutt, olen ise kogenud ja tean teisi inimesi kelle autode selle tulemusel pe..e läinud.

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#27
ega ma siis kirjutasin kah ju naljaga neljaks või naljaga pooleks, aga jah
praegune aparaat - diisel 1,9 - on sõitnud 180 tuhat ja ainult korra on õõtsapukse vahetatud ja stabikakonte kah vist ja neid kah garantiikorras+piduriklotsid, muid asju pole torgitud aga samas kui siin aero saabe uurisin siis nood paistsid 200 000 juures küll uusi turbosi ja kette ja teab mida veel tahtma- eks " paugu" vahe ole kah sees aga ikka võiks ju needki vähe kauem kesta. Sigulisi tuli jutu järgi juba 100 tuh juures remontida, aga ei tea, pole vene aja mees ses mõttes.

Alfa Romeode töökindlus ja vastupidavus!

#29
sõiduauto ikka, aga nime ei hakka parem ütlema muidu läheb "pardipasa" kiitmiseks, eks 3-4 saja tuhade juures hakkab see kopsik kah lagunema, aga sinnamaale läheb mul veel 2-3 aastat siis saan alles öelda täpsemalt

selles mõttes et korralised hooldused ja rihmavahetused on ikka tehtud mitte ei ole lastud pidevalt ühe õliga- kui nii võis aru saada siis vabandan