Pettumus Alfa 159
#17ar2r/33 wrote:Jah, aga 14* perekonnal pole peale mootorit sudiga muffigi sarnast
145/146 on ju esiveolised

seetõttu ei saa öelda, et 155 ja 164 on "pärisalfad"-> neil ju arhailine Nord ja kergelt muditud klassikaline V6 küll olemas, kuid valepidi vahel

aga teeme nii, et ei vaidle enam- mina jään alati boxeriga 14x -e nimetama 75 kõrval viimaseks pärisalfaks ning 164-te nimetama esimeseks uueks alfaks
ja ükskõik kui palju Sina suudad argumente tuua, leian sinna alati midagi vastu
pealegi ega see tegelikult midagi ei muuda

Tegelikult ma olen normaalne....
Pettumus Alfa 159
#18No kui sa kunagi korraliku 33ga oled sõitnud ja pärast 14* proovind siis poleks vaja vaielda 
Tead et 145/6 on Fiat Tipo baasil ehitatud? Sama 155. Alfaks olemine ei tähenda boxer mootor kapoti all, akki ka veermik jne samuti?
Inimene kes 2 aastat 146ga sõitis ja alati kiitis selle sõiduomadusi ostis endale 155 ja ütles "nüüd ma saan aru mida sa mõtlesid, vot see on vist päris alfa".

Tead et 145/6 on Fiat Tipo baasil ehitatud? Sama 155. Alfaks olemine ei tähenda boxer mootor kapoti all, akki ka veermik jne samuti?
Inimene kes 2 aastat 146ga sõitis ja alati kiitis selle sõiduomadusi ostis endale 155 ja ütles "nüüd ma saan aru mida sa mõtlesid, vot see on vist päris alfa".
Pettumus Alfa 159
#19kle ar är
ole meheks, lohista kunagi oma 33 kohale, ma tahaks ka seda proovida... siiralt kusjuures.

Pettumus Alfa 159
#20oeh....
ei ole ma iialgi sõitnud 145/146-ga kuid imehästi tean, et 145/146/155/delta/dedra/tempra/coupe/bravo/brava/marea on ehitatud Tipo põhjale- ega see ei tähenda, et ta Tipo detailidest ehitatud on
mis teeb autost auto? disain, mootor ja veovalem ning vedrustus. kui võtta ära mootor ja plekid siis 90% juhtudest ei ole võimalik auto päritolu pealevaadates kindlaks teha.
loome siis siia jada ütle kuhu sina siin pärisalfade kriipsud tõmbaksid?
Sud->33->145/146->147
Giulia->Giulietta->75->155->156->159
Berlina->Alfetta->90->164->166
Bertone GTV->Alfetta GTV-> Pininfarina GTV-> Alfa GT-> Brera
I Spider-> II Spider-> III Spider-> Spider type4-> Pininfarina Spider-> Brera Spider
selle kohta võib vaid öelda, et ta siis ikka veel ei tea, mis on päris Alfa
vihjeks siis et täiesti päris Alfa on siiski tagaveoline vilgas sedaan 
ei ole ma iialgi sõitnud 145/146-ga kuid imehästi tean, et 145/146/155/delta/dedra/tempra/coupe/bravo/brava/marea on ehitatud Tipo põhjale- ega see ei tähenda, et ta Tipo detailidest ehitatud on

mis teeb autost auto? disain, mootor ja veovalem ning vedrustus. kui võtta ära mootor ja plekid siis 90% juhtudest ei ole võimalik auto päritolu pealevaadates kindlaks teha.
loome siis siia jada ütle kuhu sina siin pärisalfade kriipsud tõmbaksid?
Sud->33->145/146->147
Giulia->Giulietta->75->155->156->159
Berlina->Alfetta->90->164->166
Bertone GTV->Alfetta GTV-> Pininfarina GTV-> Alfa GT-> Brera
I Spider-> II Spider-> III Spider-> Spider type4-> Pininfarina Spider-> Brera Spider
ar2r/33 wrote:Inimene kes 2 aastat 146ga sõitis ja alati kiitis selle sõiduomadusi ostis endale 155 ja ütles "nüüd ma saan aru mida sa mõtlesid, vot see on vist päris alfa".
selle kohta võib vaid öelda, et ta siis ikka veel ei tea, mis on päris Alfa


Tegelikult ma olen normaalne....
Pettumus Alfa 159
#21Giulia->Giulietta
päris Alfa on siiski tagaveoline vilgas sedaan
Väited mis mind erutusest värisema panevad... justnimelt VILGAS

Pettumus Alfa 159
#22E.T. wrote:Väited mis mind erutusest värisema panevad... justnimelt VILGAS



ja see asi mis küpseb on vist plaan

mis hõlmab tagaveolist 105 seeria sedaani

aga võibolla see ainult tundub

Tegelikult ma olen normaalne....
Pettumus Alfa 159
#23ah jaa veel üks põhjus, miks siiski 145/146 pärisalfaks nimetada julgen on see, et olid ju nood viimased mis kandsid endaga QV (145) ja Ti (146) tähiste rasket taaka
kuni faceliftitud 156-ni ei olnud enam ühtki Ti-d (ja tegelikult ei olnud ka kolmanda põlve 33 puhul ti tähist enam olemas)
ning viimane QuadrifoglioVerde oligi 145 ning tõenäoliselt neid enam ei tule kah
RIP 

kuni faceliftitud 156-ni ei olnud enam ühtki Ti-d (ja tegelikult ei olnud ka kolmanda põlve 33 puhul ti tähist enam olemas)
ning viimane QuadrifoglioVerde oligi 145 ning tõenäoliselt neid enam ei tule kah


Tegelikult ma olen normaalne....
Pettumus Alfa 159
#24eeeeehhhh...
plaane ikka küpseb aga matemaatika eirab häid kavatsusi esialgu veel kahjuks...
NB! aga kuna ma surema ei kavatse hakata siis... ootan õiget hetke... ehk on viie aasta plaanide hulka pandud
plaane ikka küpseb aga matemaatika eirab häid kavatsusi esialgu veel kahjuks...
NB! aga kuna ma surema ei kavatse hakata siis... ootan õiget hetke... ehk on viie aasta plaanide hulka pandud

Pettumus Alfa 159
#25105 ruulib!!!
julgen väita et minu 105.21 ei jää kindlalt esimeseks ja viimaseks mohikaanlaseks eestimaa pinnal ja kui keegi asja ei paranda siis teen seda ise
...ehk süda karjub gta või modified replika järgi, eks paistab kuidas haigus areneb tulevikus
praegu seisab ees, õigemini varsti seisab ees elu raskeim otsus, kohtuav piinarikas periood, magamata ööd ja nutetud padjad- mis värvi värvida oma gtv kui keretööd valmis
...valik ainult originaalvärvide hulgast, aga oih kui raske otsustada...
...aga nüüd teema juurde tagasi ehk, 159

julgen väita et minu 105.21 ei jää kindlalt esimeseks ja viimaseks mohikaanlaseks eestimaa pinnal ja kui keegi asja ei paranda siis teen seda ise

praegu seisab ees, õigemini varsti seisab ees elu raskeim otsus, kohtuav piinarikas periood, magamata ööd ja nutetud padjad- mis värvi värvida oma gtv kui keretööd valmis

...aga nüüd teema juurde tagasi ehk, 159

Pettumus Alfa 159
#26mis värvi on armastus - kes seda teab....
Kas sellel Alfa Rossol on sinu jaoks tõesti alternatiive?
J
Kas sellel Alfa Rossol on sinu jaoks tõesti alternatiive?
J
Pettumus Alfa 159
#27ts wrote:Sud->33->145/146->147
Giulia->Giulietta->75->155->156->159
Berlina->Alfetta->90->164->166
Bertone GTV->Alfetta GTV-> Pininfarina GTV-> Alfa GT-> Brera
I Spider-> II Spider-> III Spider-> Spider type4-> Pininfarina Spider-> Brera Spider
perekonnad:
SUD: alfasud-33
TRANSAXLE: gulia-guilietta-75-90-GTV6
90s (Tipo 4 platvorm): 164 (+SAAB 9000/thema/croma)
90s FWD: 145/6, 155
UUS SEEP: 147/156/166/158/brera/GTV/Spider
Kõik need perekonnad ei oma oma vahel midagi sarnast (jõuallikas ei ole kriteeriumiks et 155 kunagi 75le paigaldatud mootoriga ühte ämbri topida!)
Suuruse järgi jäga merseedesi

Palun alfiste hääletada kes kumpa arvamust toetab

Pettumus Alfa 159
#28vaatan, et meestel hakab taas veri vemmaldama ja kisub lahingusse.
varsti siis aeg küps taas üks kena sportivo üritus korraldada
PS! 159 on päris hea alfa siiski... kütab kirgi korralikult.
varsti siis aeg küps taas üks kena sportivo üritus korraldada

PS! 159 on päris hea alfa siiski... kütab kirgi korralikult.
Pettumus Alfa 159
#29ts wrote:145/146/155/delta/dedra/tempra/coupe/bravo/brava/marea
Sinu meelest on vist Grale ja 90tel toodetud "delta" nimetuse all auto sama kompott

Sa panid ühte jatta 75 ja 155 ja rääkisid et veovalem jne.

Kas on midagi sarnast legendaarse "transuhheli" omanikul ja tipo baasil ehitatud autodel? - TS mootorid ja kere pikkus??? Rispetto alfisto!

[/b]
Pettumus Alfa 159
#30ts wrote:ah jaa veel üks põhjus, miks siiski 145/146 pärisalfaks nimetada julgen on see, et olid ju nood viimased mis kandsid endaga QV (145) ja Ti (146) tähiste rasket taaka![]()
kuni faceliftitud 156-ni ei olnud enam ühtki Ti-d (ja tegelikult ei olnud ka kolmanda põlve 33 puhul ti tähist enam olemas)
ning viimane QuadrifoglioVerde oligi 145 ning tõenäoliselt neid enam ei tule kahRIP
Kolmandal seerial oli karm katita QV 16v boxeriga 138hj. Ruoteclassiche ajalehes mudel nimetati "Classica Domani"ks ehk "igavene klassika".
145/6 seeria valdkonnaks sai vist enamasti plastik-tuuning
