need perekonnad ei oma oma vahel midagi sarnast (jõuallikas ei ole kriteeriumiks et 155 kunagi 75le paigaldatud mootoriga ühte ämbri topida!)
Suuruse järgi jäga merseedesi

ABCDE, nagu kel kui suur riist püksides. Jama.
pfffffffffffffffff...... oehhhh....
räägime ehk marketingist? iga toodetav sõiduk paigutub teatud klassi, kus tal on teatud hulk konkurente onju?
seesama klass on määravaks eelkäija ning järglase jaoks onju?
Alfa klassid:
entry level
mid
mid-high
Coupe
Spider (mitte cabrio nagu teistel)
ning tegelikult on ka:
high level (siiani küll vaid Sei)
määramatu klassiga Junior GT
sportautod

nagu Montreal, RZ, 8C jms
uus sõiduk omab aasta peale toormise algust haruharva midagi eelmisest põlvest ning üle-eelmise põlve sõidukil ei ole reeglina midagi pistmist uue sõidukiga onju ? see on nüüd see koht, kus Alfa reeglit eirab (näiteks seesama boxer, mille üle siin nüüd lahingut lööme)
vaata näiteks bemme, audisid, MB, jaapanlasi (kellel muuseas vahetub tehnika tihtipeale ka ilma uue mudeli tulekuta) jne
ja muuseas Lancia Delta on Delta; Integrale't isiklikult Deltaks ei kutsu (mitte välimus ei ole see mis autole nime annab

vaid pigem tehnika)
p.s. ma ei ole iial öelnud, et 145/146 on asjalik Alfa BTW
p.p.s. uus seep on sul samuti kahtlaselt ühte patta läinud

selle loetelu ainsaks ühiseks jooneks on mootorid mis teatud mudelitel kattuvad
p.p.p.s. muuseas unustasid sa transaxle perekonnast 8C välja ning üldse unustasid klassikalise veoskeemiga sõidukid (kogu 105 seeria näiteks)
Tegelikult ma olen normaalne....