M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#2
Mnjah, sain teada, kompressiooni ei ole enam, (jäta veel auto ööseks seisma). Varuosadeks, parandada? Ära ma ta müün igaljuhul (pole mõtet roostetama jätta).

Ühesõnaga kellegil on huvi andke teada pakkuge mingi kas või naeruväärne hind (see võib ikkagi parem kui lammari oma olla).

M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#3
Miq wrote:Mnjah, sain teada, kompressiooni ei ole enam, (jäta veel auto ööseks seisma).
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

oot ma nüüd seedin natuke :icon_think: tulid õhtul sõidust kõik a-ok ja hommikusel käivitamisel kompressiooni polnud :?: :icon_wtf:

mingid varganäod lõid kangi läbi mootoriploki ja valasid kompressiooni ämbrisse :?: :icon_angel:

pigem rihm puru (kui üldse mitte midagi ei ole)? või kui on vähe siis oli juba ammu vähe ja ei puutu asjasse :?:
Tegelikult ma olen normaalne....

M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#5
1,7 aga palju Kw on??? üldiselt igal juhul jõuavad klappid kolbidega kokku... oleneb siiski kui palju mööda asi on, kas kuni 2 hammast üle-ei juhtu tavaliselt veel hullu miskit või siis täitsa pooleks...siis nutune lugu...

M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#6
96kw,

Ma ei taha maksta selle lahtivõtmise eest niiet kui ma just ise parklas seda teha ei taha siis ma ei saa teada kas puru või paar hammast (paar hammast siis ta lubaks ikka natuke). Imo kõigil autodel ei ulata kolvid klappideni.

M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#7
:roll: minu kurb kogemus näitab, et alfa ei ole üks neist autodest... ja tegu toppeltnukkvõlliga boxeriga, seega seal jooksevad klappid eriti meelsalt kõveraks-olen ise juba sellist mootorit remontinud...kõik 16 olid kõverad... ja kalppi hind on suht julm, kuigi leitsin ka inimlikuma hinnaga asjad, peale originaalide ära tellimist...

M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#8
seda kas rihk on puru, või lihtsalt üle visanud on võimalik ilusti vaadata, kui eemaldada mootori ees olev kate, mis rihmasid katab

Õnneks on boxer kahe rihmaga-> st, kui üks viskas hamba või paar üle siis ehk ei ole asi nii hull (kui "õigele" poole viskas, siis eks pääsed vaid mõne klapi vahetusega- kui aga mõlemad rihmad puru on, siis on küll väga nutune pilt)

originaalklappide hind- sisselaske oma oli vist 160 ja väljalaske oma ligi 700 per tükk; ehk siis täiskomplekt 1280 pluss 5600 (see siis kõik silindrid ja kõik klapid)

VML äkki nüüd lisab siia alternatiivklappide hinnad :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

M: AR 146 1.7 1996a. (katki)

#9
:roll:
Väljalaske klapp:
KOOD: V91622
HIND: 162.-
sisselaske klapp:
KOOD: V91622
HIND: 125.-

Saadavus: 6-8 nädalat.

Tellida saab ainult 4 kaupa (siis 4, 8 või 12) ja ettemaksuga.

Lugupidamisega Tartu Autopartner

7377800

ei tea kas enam on võimalik saada neid sealt-ma küsisin aastal 2007 neid asju... aga hinnavahe on märgatav.
cron