Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#127
Pole ammu autoga tegelenud, kuid vaikselt hakkab vaim jälle peale tulema. Otsisin 5kW el.soojapuhuri kah välja, et garaazis inimlikumaid tingimusi luua. Kuna karter nii ehk nii plaanis avada, siis tekkis küsimus, et kuda ma tean kuna on õige aeg saalesid vahetada? Pole ise kunagi seda tööd teinud, ega oska ilmselt oma silmaga ka seal midagi hinnata. Tulistage targad!

Rullikuid pole kätte saanud - sõber pole vist kaine veel. :roll:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#128
:icon_roll: no tõenäoliselt oleks hea uued saaled panna naq nii... aga eelkõige näitab seda saale pealispind, kui seal juttid sees siis aeg vahetada. Saalel ka läikiv pind, kui see on ära kulunud, siis see näitab ka kulumist. Mõõdetakse ka mikromeetriga saale paksust eri kohtadest, kuid ise pole kunagi sellega tegelenud.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#134
Tekkis peas selline küsimus, et: "millest võib tingitud olla raske rool"?
Tegelikult polnud rool üle mõistuse raske. Harjusin sellega kiirelt ja lõpuks tunduski see parem variant kui mõne honda paranka millele võid 1 näpuga hoogu sisse lüüa. Aga sain kord 1 oma doonorautoga sõita, 3.0 12v, ja sellel oli siiski rool jupimaad kergem. Nüüd siis mõtlengi, et kuna mul auto praegu täitsa pilbasteks on, siis on lihtne igasuguseid vigu enne kokkupanemist kontrollida. Kas äkki võib roolivõimu pump väsinud olla? (võimu vedelik püsis kenasti sees.) Või võis olla süüdi hoopis väsinud sild? Või miski kolmas või neljas variant? Või ongi 24v masinal raksem rool :lol: ?
cron