Terv,
Talve tulekuga tuli kaasa ka üks ebameeldiv probleem: aknad on pärast sõitmist ja siis seismist seest pidevalt jääs. Auto (AR 156 2001, 1.6TS) seisab öösel soojas garaažis, olen kuivatanud ka matid ära ning jätan ööseks aknad veidi praokile, kuid juba pärast 5 min sõitu hakkavad tagumised aknad uduseks minema.. ning kui õhtul töölt koju tulla, siis enne seisab enamasti ees 10-minutine jääeemaldusprotsess.
Eelmine omanik on vist vahetanud salongi õhufiltrit viimati 2008 suvel. Kas selle vahetus võiks antud probleemist lahti saada? Kui jah, siis kas keegi oskab instruktsioone anda, kus see täpsemalt paikneb ja kas seda saab omal käel vahetada
Olen ka proovinud miskit antifog-keemiat, kuid see jättis nii jubeda kihi klaasile, et pimedas ei saanud normaalselt enam sõita.. Suurem silica-geli kotike aknalaual tundub aga selle ümbruses vähemalt töötavat
Cheers!
AR 156 salongi õhufilter
#2Filtri vahetus on esimene asi, kui auto on seest udune. :grandpa:
a.k.a Anthrax
AR 156 salongi õhufilter
#3Aga äkki oskad ka juhtnööre anda, kuidas see konkreetsel autol käib?Anthrax kirjutas:Filtri vahetus on esimene asi, kui auto on seest udune. :grandpa:
AR 156 salongi õhufilter
#4Ma olen kursis põhjuse ja tagajärjega, aga siiani ma tegelikult kindel pole miks ikkagi aken uduseks läheb kui filter vana on. Mingi idee mul seal koore all tekkis, aga kas oskab keegi targem kinnitada või ümber lükata seda teooriat? Mind juba tükk aega piinab see küsimus, ei lase öösel magada...
Minu teooria mis mul oma peas tekkis: Kui filter vana, siis ilmselt ka umbes. Kuna läbi umbes filtri pressitakse salongi vähem õhku sisse, siis seeläbi pressitakse ka salongist vähem õhku välja. Ühesõnaga läbipuhe toimub aeglasemalt. Hingamise tulemusel kasvab salongiõhu-nisskuse tase mis mittepiisava läbipuhumise tõttu tõuseb sedavõrd, et niiskus hakkab kondenseeruma klaasidele?
Oeh, andis välja mõelda neid lauseid ikka :icon_wtf:, aga vist sain ära kirjeldatud mis tahtsin.
Minu teooria mis mul oma peas tekkis: Kui filter vana, siis ilmselt ka umbes. Kuna läbi umbes filtri pressitakse salongi vähem õhku sisse, siis seeläbi pressitakse ka salongist vähem õhku välja. Ühesõnaga läbipuhe toimub aeglasemalt. Hingamise tulemusel kasvab salongiõhu-nisskuse tase mis mittepiisava läbipuhumise tõttu tõuseb sedavõrd, et niiskus hakkab kondenseeruma klaasidele?
Oeh, andis välja mõelda neid lauseid ikka :icon_wtf:, aga vist sain ära kirjeldatud mis tahtsin.
AR 156 salongi õhufilter
#5Salongifiltrile pääsed ligi kapoti alt. See asub kõrvalistuja pool, kojameeste hoovastikku katva plastiku all. Tööriistadeks et filter kätte saada on sul vaja ristpeaga kruvikat :icon_hi:
AR 156 salongi õhufilter
#6Tänud info eest :icon_thumbup:
Ega kellelgi mõnda uut riiulis üle pole? Või kust oleks kõige parem tellida?
Ega kellelgi mõnda uut riiulis üle pole? Või kust oleks kõige parem tellida?
AR 156 salongi õhufilter
#8Soovitan aktiivsöega. Uus filter pakkuda hinnaga 200.- EEK
Alfaholic since 1997
AR 156 salongi õhufilter
#9Minu meelest peaks 156 salongifilter ikkagi kõrvalistuja jalgade juurest leitav olema.
Ja neid peaks 2 tk olema.
Paras urgitsemine on see vahetus kui esmakordselt seda teha.
Võibolla tõesti on 1,6l-sel see teise koha peal?
Ja neid peaks 2 tk olema.
Paras urgitsemine on see vahetus kui esmakordselt seda teha.
Võibolla tõesti on 1,6l-sel see teise koha peal?
AR 156 salongi õhufilter
#10Kui on esimene või teine facelift siis on salongis kui vanakooli armatuuriga siis kojameeste all. Lihtne
AR 156 salongi õhufilter
#11Tänud kõigile! Lõpuks läksin ikkagi TRKsse, sest vaja oli tähikvõtit, mida mul polnud ning ühtlasi sai ka muid pisihädasid seal kurdetud-ravitud Lahtiseks jäi veel mootori soojaksminemise küsimus: temperatuurinäidik mul üle 70 eriti ei tõuse, kuid õnneks termostaadil veel garantii kehtib ning järgmine nädal TRKs selgub, kas viga on termostaadis või anduris..
Nüüd aga uus aktiivsöega filter sees ja varsti näeb, kas abi ka oli.
Nüüd aga uus aktiivsöega filter sees ja varsti näeb, kas abi ka oli.