Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#153
maseri pilt
Image
bresnevil oli sinine ja punase kitsenahaga (algeselt oli auto ka punane aga leonid ilits vihkas punst värvi ja see värviti üle)
krt, selles autos istumise kogemus oli äge - kujutage ette aasta ca 1989 ja te olete 15 aastane ning ainus välismaa auto mida olete näinud on ford taunus

PS pilt läks suureks

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#154
::itpnt::
segusilm wrote:Alfal jälle kukkus üks auhind, tänane autoleht 3. veebruar 2010
8-9 aasta vanused autod
Tiitel: Autod, mida vältida
Tiitli saaja: Alfa Romeo 156

ju on ka põhjust siis
:mrgreen:
mootorid on tundlikud rihma-ja õlivahetusvälba ülelaskmise suhtes, selespeed on jonnakas , roostet pole aga mis siis- ka varem polnud... ja tagaistujatel on kitsas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pakun huupi, et mitmetel 156-tel on ülevaatusel ühel või teisel hetkel probleem piduritega (eriti tagumistega- kuna esimesed võtavad nii palju paremini, siis jäävad tagumised kinni) Kindlasti on paljud vigadest tingitud läbipõlenud pirnidest jne :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#155
segusilm wrote:Alfal jälle kukkus üks auhind, tänane autoleht 3. veebruar 2010
8-9 aasta vanused autod
Tiitel: Autod, mida vältida
Tiitli saaja: Alfa Romeo 156

ju on ka põhjust siis
on näha et ajakirja tegijad on tasemel :twisted:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#157
mrt wrote:
segusilm wrote:Alfal jälle kukkus üks auhind, tänane autoleht 3. veebruar 2010
8-9 aasta vanused autod
Tiitel: Autod, mida vältida
Tiitli saaja: Alfa Romeo 156

ju on ka põhjust siis
on näha et ajakirja tegijad on tasemel :twisted:
naudin... täiega 8) mida ebapopulaarsem, seda parem :reading:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#158
no ma küsisin ainult selle pärast, et siin vast päris jõukaid inimesi ka kes omavad mitut autot ja äkki just ongi teiseks autoks Alfa, aga uurisin jah, pigem on see auto ikkagi uusrikka pedepojale kel on raha seda ülal hoida:)
:mrgreen: :lol:
155, 2x166, 159 ja 75?

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#159
kuna igapäevaselt tegelen idamaa masinate, prantslaste ja rüüsleriga, siis sellised testis ajavad mid alati närvi, loomulikul kia carnival ja diisel voyager on autod mida ma heameelega ei käivitaks (tõotavad kohe puru minna) aga arusaamatuks jääb meie oludes igasugu toyota versode (veermik suht erinev tava toyota omast), mazda 2-he ning 3-me ja starleti kiidulaul, need lagunevad nagu jube, ok versod, starletid ja mazada 2-hed on meil suht arv nähe aga jubedad raiped on need kvaliteedi ja juppide hinna kohapealt, mazda 3 on aga lihtslat mäda auto (ikka üle keskmise mäda eakaaslastega võrreldes), seega saksamaa ja eesti olud ei ole võrreldavad

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#160
no aga eesti kohta seda tabelit ju keegi ei pea ja ei ole võimalik võrrelda, meil kipuvad enamus autosi mingi aja pärast ära lagunema. Nõustuda saab küll et porsse 911 ei lagune, mis ei liigu ei kulu kah oluliselt meite tingimustes.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#161
::itpnt::

ARK avaldab TÜV põrumise statistikat markide lõikes :icon_thumbup:

AR on 2008 aastal tublil üle-eelviimasel kohal (437 ülevaatust, millest 80 oli kordus- s.o. 18,3%) :mrgreen: meenutama hakates, siis oli vist 2008 ka minul selle juures oma roll :P

kuna käsipidur ei võtnud (daa... ma ei kasutagi seda), siis sai korduse... ja teise korduse sai siis, kui selgus, et käsipidur küll auto pidama jätab aga :evil: ei ole normi piires
:book: fcuk-> seega 2 kordusülevaatust selle pärast, et käsipiduri trossi mudides suutsin ühe poole liiga peale keerata :arrow: ja kodanikud antud tüv punktist ei olnud ju võimelised lihtsalt niisama piduritesti tegema

seega kui vaadata keskmist autode vanust 10,2 aastat- jääb alles 434 ülevaatust, mis olid 78 juhul korduse (s.o. 17,9%)
Seega:
1. eeldades, et umbes 25% kordustest on tingitud ebaühtlaselt võtvate tagapiduritega (esimesed kettad kipuvad olema enamikul peale 96 aastat toodetud Alfadel- isegi 16V 155-l ja 145/6 - üledimensioneeritud, mistõttu, kui seisupidurit ei kasuta jäävad tagumised kolvid kinni-> sõites aga pole võimalik "kehvadest" piduritest aru saada)
2. Eeldades, et üsna paljud neist kordadest on tingitud nn uute autode "arvelevõtu" käigus;
3. Eeldades, et vähemalt 20% juhtudest mingi ülevaatusele teadlikult põruma-
4. NING kuna ülevaatuse läbis 351 autot 349-st :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ülevaatusel käinud autost :icon_wtf:


Siis võib öelda, et ARK poolt kogutud andmed ei kõlba kassi saba alla kah mitte :lol:

Muuseas_> hiljuti oli veel võimalik ARK-ist päringuid teha-> ehk õnentuks kellelgi mõne tuttava või nii kaudu välja võluda TÜV-l Alfade põrumised mudeliti ning äkki ka põhjuseid pidi


AH jaa-> kogu statistika näeb välja selline:
2006-> ÜV käis 320 Alfat keskmise vanusega 9,8 aastat ning korduva protsent oli 8,6
2007-> 380 autot ning korduva protsent oli 9,4 aasta vanuse puhul13,6
2008 aasta ja korduva protsent 349 keskmiselt 10,2 aastat vana auto puhul 18,3
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#162
Vastupidavusest ja vältimisest......
Minu (pere) kogemustel oleks siis nii
Alfa
Mazda626

Pegoo Partner


Siis vääääääga palju tühja maad ja lõpuks
Chrysler

Ehk siis kõige vastupidavam ikka üleval.
Ei saa ju lagunemise hulka arvata töökodade ebapädevus? Värvitööd jne

Ja AR piduritest- ülevaatusel, kus mina nii vana kui ka hetkel oleva AR-ga käin, on alati öeldud, et meil pole kunagi olnud muret AR piduritega, enne on 22 muud asja, aga mitte kunagi pidurid. Ehk siis TRK ülevaatajate sõnad.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#163
Meie pere pillidest on küll 147 kõige rohkem lagunenud... :icon_shifty: ...mõlemad.
159 oli parem, kui nt mazda6.
Uued voyagerid on ka hästi ülal pidanud. '97 2,5td vaevles küll erinevate hädade käes.
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#164
:icon_wtf:

juu siis neil käivad peamiselt käsipidurit kasutavad malmsadulatega 164-d ja 156-d ja 166-d :mrgreen:

omast kogemusest- 164 (ees 257, taga 240 kettad) ei mingit probleemi piduritega (v.a see pagana ebaühtlane käsipidur)

155-> (ees 284 ja taga 240 kettad)-> hakkab juba ära tüütama ... :evil: sadul lahti, tappidele uus määre vahele, kettastelt klotsidelt rooste maha, silinder välja, määre vahele, kokku tagasi, uuesti välja uuesti määrida... ja pidurid kohe nigu muiste :icon_thumbup:

ainult, et seda peab tegema tagarataste juures regulaarselt ning umbes pooleteise kuu tagant (praegu on jälle üks pool roostes) - kuulu järgi kimbutab sama probleem kõiki üledimensioneeritud süsteeme, mis reeglina kasutavad alumiiniumist pidurisadulaid :| ja kusjuures käsi südamel-> no ei saa aru mitte mingit erinevust pidurdamisel (mitte kui midagi)
Võrdluspilt:
ülemine on "malm" ja alumine "alu"
Image
P.S. piduriprobleemid on lai mõiste (sõltub väga palju ülevaatajast) :icon_think:
Tegelikult ma olen normaalne....