r2kige siis oma kogemusest

#5
kogemust diiselalfaga ei ole ja ei tule :lol:



ja põhjuseks siis (usutavasti et räägin suurema osa alfistade nimel) tõsiasi, et neljarattaliselt asjast Auto teeb kaugeltki mitte märk vaid hoopis mootor



ainus diiselalfa mille oleksin nõus soetama oleks arvatavasti 116-119 seeriast pärit 2,4liitrine täitsa päris Alfa mootoriga isend (kuigi ka see oleks suure küsimärgi all, kuna traktorimootoreid teevad kindlasti VMI, VAG ja MB oluliselt paremini) pealegi ei ole veel kohanud diiselmootorit, mis reageeriks kaudseltki sarnaselt bensukatele (diislid kipuvad olema kuidagi ülimalt tuimad tükid- ei mingit emotsiooni, lihtsalt plõk-plõk-plõk-plõk ja kui pöörded üles lasta ei tule kah mingit möiret vaid plõksumine muutub valjemaks :lol: )



muuseas- olles liikunud veidike scorpa TD-ga siis kadus kiirelt ka huvi 164 diiselversiooni vastu (pole too VMI agregaat ühti ökom, kui mõistlikult kasutatav 2,0TS)



p.s. ei ole kunagi liikunud otsepritsediisliga seega sellel teemal ei oska sõna võtta
Tegelikult ma olen normaalne....

r2kige siis oma kogemusest

#8
VML wrote:nu...sõbrale sai just soetatud 155 1,9...diisel ja on ikka suht ökko ja läheb paremini edasi kui ta eelnev kulgur audi 80 1,8 bensukas... kui normaalselt sõita 6L 100km...kohta ja vähemgi...


eee.... Audi 80 mitte-R5 ga varustatult ei ole just eiriline eee.... püss :lol:



muuseas- mis vahet on kas auto võtab keskmiselt 6 või keskmiselt 7,5 100-le (raha kokkuhoid siis hetkehindadega 12.90EEK-> 100 km kohta), KUID minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei ole Alfa ette nähtud liikuma mitte ainult punktist A punkti B vaid tegema seda täis sõidulusti (mida minu arvates traktorimootor eriti ei võimalda)
Tegelikult ma olen normaalne....

r2kige siis oma kogemusest

#9
sästmise puhul soovitaks tegelikkuses kahe autot kui võimalik... igapäevaseks mingi odav naftapress mis võib olla uus ja surisev aga vana ja tiksuv pole ka paha...



noh ja siis ilusate suveilmade jaoks ja loetud kordadel rajale sattumiseks peaks olema see päris auto... väike ja vilgas...

r2kige siis oma kogemusest

#11
E.T. wrote:sästmise puhul soovitaks tegelikkuses kahe autot kui võimalik... igapäevaseks mingi odav naftapress mis võib olla uus ja surisev aga vana ja tiksuv pole ka paha...

noh ja siis ilusate suveilmade jaoks ja loetud kordadel rajale sattumiseks peaks olema see päris auto... väike ja vilgas...


viimase poolega vääga nõus 8)



esimesega :roll:

ts@saatis pikalt tööautoks pakutud pesgoti (kuna ma siiski liigun igakuiselt umbes 3000km, siis tahaks seda ikkagi nautida 8) kuigi majanduslikult oli see arvatavasti elu kõige lollim otsus :oops: )



aaga nooooh... emotsioonidele allumine on suurim võimalik luksus :lol: ja seda siis tuleb kuskiltpidi kompenseerida (ehk siis lõunal kuskil söömas ei käi jne :lol: -> see on lausa üllatav, kuidas oma tarbimisharjumuste juurest leiab lihtsalt "mahavisatud" raha :lol: mis on oluliselt suurem, kui see mida vaikselt podinat-tödinat kannatades kokku hoiab)



tegemist minu isikliku arvamusega ainult :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

r2kige siis oma kogemusest

#12
:D mul on hea meel näha, et su selg on paremast materjalist kui minul.



tasuta transport ilmselt oleks kont millest ma keelduda ei suudaks. vastupidi :D see ehk võimaldaks hoopis tõsisemalt pühenduda projektile OMA AUTO :D igapäevaselt võiks logistada ummikus sama targalt ka 1,9 liitrise sitröön dzunmperiga...



PS! kurat lõunal ma ei käi juba pikalt aga pole seda küll tegema hakanud säästmaks mingeid kosmilisi summasid.



NB! autoentusiastina ma loomulikult austan su valikut !

r2kige siis oma kogemusest

#13
no igalühel oma arvamus..ei pane pahaks... 8) aga nu rääkigem asjast... et palju see 2,5 disla võtab... pakub vähesel määral huvi... kuigi jah...traktori häälega on see 1,9 küll :lol: kuid...ega audi ja mesa uued dislad oma häälelt alla nüüd küll ei jää... :lol: