Käib kolks :P

#16
offtopic:

tagasillast saab kolkse kostuda samaväärselt kui esisillastki :) ei maksa tagasilda alahinnata akustiliste efektide tekitajana... kunagi kasutusel olnud propellerimärgiga 323 tekitas märkimisväärseid heliefekte tagumiste amordikate ülemiste kinnituspukside väsides... kusjuures tõstuki peal on sel juhul "alles klar" ;) pagassist seda halli vilti välja võttes alles näeb neid pukse ja nende tegelikku seisukorda...



PS! loodan, et keegi ei tekita nüüd teemat minu madalatest vaimsetest võimetest, et julgesin sakslase tuua näiteks vms...

Käib kolks :P

#17
nu...egas aint sakslased sitta tee...-kuigi laias laastus nii see on... nt nissan blubirdi tagaamordid ülalt ka ainult õhkõrnal kummipadjal kinni...ja kurat kus koliseb kui katki läheb...jne jne...näiteid on palju...bumeri tagaamortidega sama jama... :twisted:

Käib kolks :P

#18
Tagasillas puuduvad puksid. Need õõtsad on laagrite peal ja neist sai eelpool kirjutatud, muidugi kui on selline sild ,nagu joonisel aga minu teada on neil seda tüüpi sillad. Seal aitab ainult laagrite vahetus ja

Käib kolks :P

#19
....Fiati foorumites on nende vahetusest pikalt juttu olnud, see töö on lihtne ja kui on jupid käepärast ei võta üle paari tunni ja soovitav on vahetada mõlematel pooltel korraga sest osa jubinaid tuleb mõlema õõtsa küljest nagunii lahti keerata. Sellised sillad on paljudel Itaalia toodangul ja võid kasutada kas originaal laagreid või SKFi omi. Ei pea originaalides kinni olema. Amordi puks on teine lugu ,see asub pressitult amordi silmas ja ei oma õõtsaga mingit pistmist peale selle et üks ots on õõtsaküljes ja teine poolraami küljes.

Käib kolks :P

#20
No, mina nüüd ei tea kas siis see mees kes tesostas tehnilise ülevaatuse ei tea autojuppidest midagi sest ta korduvalt pöördus minu poole, et see kindel puks on läbi jne. Ning hiljem see, kes autole juppe hakkas tellima kinnitas teise juttu?!! :roll: Mina nüüd ka ei tea. On muidugi jama, kui mingid muud detailid sulle pähe määritakse :?

Käib kolks :P

#22
Ei viitsi tarkadega vaielda ja on omaniku asi mis ta oma autoga teeb aga ilmselt tahetakse lihtsalt uusi komplektseid õõtsasid vahetada kui onsellistest summadest jutt. See aga võrdub tõesti pirni läbipõlemisel soovitusega terve latern ära vahetada. Võtsin sõna lihtsalt sellepärast et omal sai kümme aastat tagasi sellise veermikuga auto soetatud ja praegusel momendil on peres kolm sellise veermikuga autot, mis küll ei ole Alfad vaid Lancia ja Fiati mudelid kuid alusvanker on sama. Neid veermiku juppe on tulnud korduvalt selle aja jooksul vahetada ja on ka kuuldud teenenduste mõttetut hala asjade keerukuse üle. Soovitus : vaata varuosade netipoes järele mida sul vaja ja mis maksavad ned osad mis su autol tõesti kulunud on ja vajavad vahetust, siis teeotsus. Muideks kolksu ja küllaltki ebameeldivat teevad ka puksid mis asuvad kere ja poolraami vahel ja on poolraami silmadesse pressitud. Nende vahetus on juba teine tera ja tuleb eraldi hinnata nende seisukorda. Ka sinna saab lihtsamalt abi kui ei ole lootusetult hiljaks jäädud.

Käib kolks :P

#23
Eks ma pean uuesti asja ette võtma ja uurima täpselt mis seal läbi. Kuid kui parandusega see hirmus kolin ära ei kao siis on selge, et tehti tünga. Küll siis saab nendega räägitud :evil:

Käib kolks :P

#24
Kusjuures netipood pakub tõesti olematuid tagaõõtsapukse, nii esimesi kui tagumisi ,kusjuures piltidel on näha et need on poolraami puksid, mida klient kes seda sillaehitust ei tunne ostabki need ja pärast laiutab käsi.Õõtsalaagri numbri võin homme õhtuks selgeks teha kui huvi on sest üks korralik laager mul kuskil riiulil on kindlasti. Ka asendus venelaagri mõõdu võib saada. Kusjuures uus tagaamort maksab netipoes tiba üle 400kr. Loomulikult võib esiõõtsasid soovikorral kompleksena vahetada kuid kui sarniir on korras siis vabalt ainult pukse, mida netipood pakub. Mine Fiat Brava margi alla ja vali juppe veermikule kui huvi on

Käib kolks :P

#25
Eks ma vaatan seda Fiat Brava asja. TRK's ütlesin neile samal päeval kui ülevaatus tehti seal, et võivad need jupid ära tellida. Pole veel minuga ühendust võtnud, kuid see peaks iga hetk toimuma. Mulle pandi amordi hinnaks 845 kr tk.

Käib kolks :P

#26
Mine ladu 24 ee ja otsi Fiat Tipo 1,6 alt . Saad täieliku ülevaate mis su veermiku jupid maksavad.Seal pakutakse ka tagumisi õõtsa remondi komplekti ja isegi kahte varianti amorte mis on siiski odavamad sulle pakutust. Seal on võimalus ka lisainfot küsida kui miski selgusetuks jääb . Õõtsaremondikomplekt peab sisaldama kahte laagrit ,polti , distantspuksi ja tihendit, nii et selle olemasolu korral võib poldile ka relakaga kallale minna kui tekib lahtisaamisega probleeme.

Käib kolks :P

#27
Mulle öeldi TRK, et parem oleks terve õõtshoob koos kõikide asjadega ära vahetada, et kui hakata uusi juppe vahele panema, siis need ei pruugi nii hästi kokku sobida. Kuna laiali lammutamisel võib tekkida olukord, kus üks osa on rohkem kulunud kui teine ja ei istu lihtsalt.

Käib kolks :P

#30
Mina olen seda tüüpi sildasid remontinud ainult reaalelus ja tean miks tahetakse kliendil vahetada terved hoovastikud ,mitte ainult need mis on kulunud. Nimelt on vanade laagrite kättesaamine ilma abinõuta töömahukas ja teenendustes lihtsalt ei viitsita sellega jännata, sest raha saab ka lihtsamalt ja terveid sõlmi müües ilmselt rohkem sest kes seda paljast hooba ikka ostab kui just auto tanki alla pole jäänud. Ja siis räägitaksegi kliendile asjade mittesobimisest. Kunagi oli üks väga hea reklaam ,et kui vahet pole milleks siis rohkem maksta.
cron