Luman wrote:P.S Talvel kiiresti kohalt ära saamine on ikka rohkem veoskeemis kinni kui rehvis :grandpa:

noo ega ikka ei ole küll

HKPL läheb ka üherattaveoga ilusti kohat ära, samas, kui nii mõnigi teine on ka kaherattaveoga probleeme (minu toodud näide "kvaliteetlamelli" kasutamisest tingitud uue auto kadumisest muuseas oli kolmerattaveoga auto kohta)
ehk siis naast on hea, kui liigelda punktist a punkti b kohas, kus on paljupaljupalju jääd... sekka lumevaale jne
lamell on hea liikumiseks punktist a punkti b hooldatud trassil või asulas või siis klassikalisel lumeteel (lumeteele muuseas sobivad ka minu 164 all olevad rehvid väga hästi)
aga igal juhul on meie suurepäraste ilmaolude (palju pehmet lund ja sekka läga) jaoks vaja korralikku "põhjamaa" mustrit - kahtlustan, et isegi kui nendel guudjeeridel oleks naastud ... oleksin ikkagi suuremas lumehunnikus kinni [hauever-> kui autol oleks kaks vedavat ratast ning veojõu ja stabiilsuskontroll

ning kui auto oleks veidi väiksem... saaks tõenäoliselt suht häste liikuda]
ehk siis naast on kasutu vale rehvi puhul

ja õige rehvi puhul ei ole naast enam nii oluline
homme kaevan 164 lumest välja ja teen vähe pikema ringi mööda lumeteed

siis uued muljed

Tegelikult ma olen normaalne....