Kisub pisut OFFtopicuks agaalfagirl wrote:bnd wrote:No näide v6-st, kus prooviti 2,5l ja 3,0l pakkudega panna 3,2l rihma. Vahe on ainult miski kraad või veel vähem. Seda mis juhtus, saad lugeda mu auto teema alt.
Nüüd järgmine küsimus- kui rihmavahetus läheb 3,5h ja tunnihind esinduses 400? 1400eek vs kolja garaaž 1000 eek (ta ei tee seda 3,5h-ga ära) selle eest, kuna ta näeb AR esimest korda, avab mootori ja siis pärast hakkab kokku panema oma markeriga tehtud märkide järgi? Kulunud rihmaga on niikuinii märgid 0,xx mm nihu ja seda iga hammasratta pealt. Kokku annab ikka panna piisavalt valesti, et masin ei käiks enam õieti.
lihtsalt infoks - esinduse ametlik tunnihind on 600.- krooni.
nendele klientidele kes on meile lojaalsed - ei käi tilbendamas ja hooldusi ja lihtsamaid asju "teistes kohtades" tegemas - on meil töötasu hind oluliselt soodsam. sest õnnelikud oleme nii meie, et meil on lojaalne klient, kui ka klient, sest ta teab et saab head tööd lubatud ajaga ja paremat hinda.
neile kes kaebavad et meie tunnihind on liiga kallis soovitan silma peal hoida eripakkumistel - oleme nii mõnigi kord teinud superpakkumisi, neid on tark kasutada!
seoses tulevase kolimise ja avamisüritusega uues esinduses julgen ette lubada juba uut soodushindadega kampaaniat varsti algaval kevadel! ::itpnt::
kui seda esinduse lojaalsuse teemat veidi edasi arendada siis mina julgeks väita et Pilot Motors on ise sellele väga palju kaasa aidanud et mõningad kliendid nende juurde ei satu, rääkimata veel lojaalsusest. Kui ikka töökoda on lahti E-R siis Alfa omanikud kes ei ela Harjumaal ja tahaks ka vahel oma masinat esinduses hooldamas käia jäetakse lihtsalt ukse taha. Kui ma käin 5 päeva nädalas tööl siis ma pean hakkama vabu päevi võtma et hoolduses käia. Mina leian et se ei ole normaalne.
See eelpool kirjutatu on minu arvamus asjast nii et ärge valusasti lööge.