Brera

#16
nuuh- öö ja päev küll aga siiski vähemalt 85% kujundusest jäi alles 8)



see et põikimootori puhul ei saa esirattaid samasse kohta, kus pikimootoril see, et V8 samuti põiki nagu hästi ei mahu ning siluett ei saa olla efektiivsem, kui paar korda kallimal sama korporatsiooni kolmharu logo kandval sama klassi sõidukil oli ju kah tegelikult ammu oodata... nagu ka loogiline lüke uste osas jne



tõsi küll -> POLEKS osanud oodata, et auto nii raske tuleb :shock:



aga siiski-> ootame ka siin GTA versiooni (ja nagu juba miljon korda mainitud :arrow: kui 8C 8) oli esimene uus heritage Alfa millele loodetavasti lisandub Junior GT siis on oodata, et ka uued GTA-d tulevad tugeva pärandiga ning Sei saab omale väärilise järglase 169 näol)
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera

#18
alfanatico wrote:...aga sina ts mine palun... alfa romeosse tööle :D

purtroppo il mio italiano non e abbastanza fluente lavorare per l'azienda italiana
:lol:



peab veel üsna tugevalt õppima :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera

#20
Sai ise kah Inglismaal mõne aja eest Breraga kokku puututud. Pean tunnistama, et välimus mulle meeldib, kuigi ei saa salata et prototüüp oli vingem. Vaid tagumine ülend on kuidagi ebaloomulikult suur, aga see häirib vaid mõne konkreetse nurga alt vaadates.



Mis aga tõsise pettumuse valmistab, on interjöör. Esiteks, 4kohaliseks ma seda autot küll ei nimetaks. Kui ma oma 185 kasvuga tooli mugavalt paika panin, siis kellegi jalad mu seljataha küll enam mahtunud ei oleks. Aga see on tegelikult mõttetu tühiasi - umbes sama nagu öelda et Ferrari on jama auto kuna sinna ei mahu kartulikott ära.

Juhiiste on igati ok, aga just kõik sellest ettepoole jääv... on jah sama kui 159, aga seda teame me niigi. Funktsionaalselt pole tal midagi viga, aga mulle isiklikult lihtsalt ei meeldi. Kuidagi liiga rõhutatult plastine ja rool on lihtsalt õnnetu välja kukkunud (kuigi käes istub päris mõnusalt). Prototüübi inerjöör oli uskumatult super, kahju et sellest pole mitte kui midagi seeriaautole üle kantud. Sportlikust kupeest ootaks enamat kui sama plasti mis (kõrgema)keskklassi sedaanis.



Sõiduomadused aga... võidusõitja ma ei ole, nii et minu jaoks täiesti piisav. Aga raske on see auto nüüd küll. Materjalidest masse vaadates jääb tunne et see on kas tina täis valatud või tankiterasest tehtud. Kahjuks koormab see mure kõiki uusi alfasid - 159 sw q4 kaalub vist isegi üle 1.7 tonni.



Aga kõigele vaatamata mulle see auto meeldib. Loodame et Alfa jätkab õiges suunas arenemist :)

Brera

#21
WaVe wrote: Esiteks, 4kohaliseks ma seda autot küll ei nimetaks. Kui ma oma 185 kasvuga tooli mugavalt paika panin, siis kellegi jalad mu seljataha küll enam mahtunud ei oleks.


ideeliselt on siiski tegemist mitte 4 kohalise vaid 2+2 kupeega :wink: nagu ideeautogi 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera

#28
ähh, seda ei taha, jama värv :)

...tglt käisin seda sama proovimas ja selle raha eest on täitsa võetav juba ju... gt vastu ikkagi ei raatsi vahetada, meeldib ikka rohkem...

Brera

#30
...värske autopedenduse kuukiri EVO nimetab brera lausa aasta pettumuseks, sest kogu evomeeskonnal oli niiöelda kumm pingul, et alfa nüüd tavai tehke üks vinge rakett sellest kontseptist, aga tulemus, hoopis imelik raske asjandus, istumispositsioon kõrge, mootor "talk the talk, but dont walk, the walk", mõne nurga alt nagu mingi jurakas, ilgelt raske... jne...

...vat siuksed lood sealpool sood :) ...a mida needmehed ka teavad :wink: