Sai ise kah Inglismaal mõne aja eest Breraga kokku puututud. Pean tunnistama, et välimus mulle meeldib, kuigi ei saa salata et prototüüp oli vingem. Vaid tagumine ülend on kuidagi ebaloomulikult suur, aga see häirib vaid mõne konkreetse nurga alt vaadates.
Mis aga tõsise pettumuse valmistab, on interjöör. Esiteks, 4kohaliseks ma seda autot küll ei nimetaks. Kui ma oma 185 kasvuga tooli mugavalt paika panin, siis kellegi jalad mu seljataha küll enam mahtunud ei oleks. Aga see on tegelikult mõttetu tühiasi - umbes sama nagu öelda et Ferrari on jama auto kuna sinna ei mahu kartulikott ära.
Juhiiste on igati ok, aga just kõik sellest ettepoole jääv... on jah sama kui 159, aga seda teame me niigi. Funktsionaalselt pole tal midagi viga, aga mulle isiklikult lihtsalt ei meeldi. Kuidagi liiga rõhutatult plastine ja rool on lihtsalt õnnetu välja kukkunud (kuigi käes istub päris mõnusalt). Prototüübi inerjöör oli uskumatult super, kahju et sellest pole mitte kui midagi seeriaautole üle kantud. Sportlikust kupeest ootaks enamat kui sama plasti mis (kõrgema)keskklassi sedaanis.
Sõiduomadused aga... võidusõitja ma ei ole, nii et minu jaoks täiesti piisav. Aga raske on see auto nüüd küll. Materjalidest masse vaadates jääb tunne et see on kas tina täis valatud või tankiterasest tehtud. Kahjuks koormab see mure kõiki uusi alfasid - 159 sw q4 kaalub vist isegi üle 1.7 tonni.
Aga kõigele vaatamata mulle see auto meeldib. Loodame et Alfa jätkab õiges suunas arenemist
