OA: AR 147

#2
Ei väsi rääkimast, kui jubedalt alfa ikka laguneb... aga kui väsin, siis puhkan natuke ja räägin edasi
:icon_sleep:
Üldiselt on klassikalisel 147-l neli ratast, akendega uksed, ilusad toolid ja ümmargune rool. :icon_roll:
Pole tänu väärt.
a.k.a Anthrax

OA: AR 147

#7
hmm... kei tea küll, kuskohast see legend pärit võiks olla :?:

1. sud ja 33 kasutasid venemaalt toodud terast, mis oli läbi roostetanud juba enne stantsi alt tulemist :icon_silent:
2. kui keskmine õlinäpp 1993 aastal 90x kapoti lahti tegi ei sanud ta aru, mis seal toimub
3. kui seesama õlinäpp samal aastal juhtumisi 116/162 alla vaatas, siis nägi ta seal meeletult suurt ja veidra kujuga difrit
4. kui seesama ülinäpp tuli just Audi 80 juurest "pritsungit reguleerimast" ning avas nt 164 kapoti siis ei osanud ta seal midagi teha
5. üldiselt nagu juba sel ajal on ka praegu 90 ja rohkem% töökodadest võimelised kuvaldaga rattalaagri paigaldama või rehvid vahetama - multimeeter üldiselt ei kuulu autoremonditöökodade varustusse ning seetõttu kogemata lahtitõmmatud juhtmeke päädib fraasiga-" Ah- alfa elektrisüsteem ongi täielik saast"
6. Alfa vedrustus ja sillaehitus nõuab suhteliselt täpset tööd sillaosade vahetamisel (ehk siis poollahtine puksipolt tapab kogu silla liigendid suht kärmelt)
7. kui minna poodi ja küsida 145 kojamehi ning süütejuhtmeid, siis :mrgreen: peab enne hinna kuulmist tooli võtma
8. varuosad ei ole keskmises külapoes leti pealt saada ja "maksavad rohkem kui saksa autodel" (mis muidugi ei ole tõsi :roll: aga kes siis tõde taga ajab- legend on legend)
9. ALFASID ON EESTIS NII VÄHE
10. Fiat on tänu punktis 1 toodud terasest 80-datel ehitatud pandadele ja uunodele kah kehva- ahh.. üks prantsuse auto kõik :mrgreen:
11. aga vot audil maksab see 400.- jupp ainult 200.- (jätmata mainimata, et see audi on b3 kerega ja b5 puhul maksab see tükk juba 2000.-)
12. mul ühel sõbral oli üks sõber, kelle 164 tagasild kukkus autot üles tõstes garaazipõrandale (isiklikult kuulsin sellist asja... ja raiuti nagu tuld, et oli oli oli- vaidluse lõpetas 164 remondimanuaal, kus on selgelt näha, et 164-l ei ole tagasilda, mis põrandale saaks kukkuda :mrgreen: )

änd sõu oon :roll: juu get zö point
Tegelikult ma olen normaalne....

OA: AR 147

#10
:lol:

tegelikult on tegemist sellise sõbraliku tögamisega enamuses ajast-> suhteliselt keeruline on leida foorumist kodanikku, kes oma Alfaga rahul ei oleks

pealegi esimene vastaja sõidab ringi suht nobeda peugeotiga, mille kapotil on suur hello kitty kleeps :roll: eks see näitab kui tõsiselt tema arvamust võtta võib.

mis aga pudutab konkreetset auto, siis ma ei tea, kas mul on Silm töntsiks jäänud aga ma ei suuda kuskilt leida viidet väljavalitud autole?
Tegelikult ma olen normaalne....

OA: AR 147

#12
kkat wrote:enne pidasin silmas seda:
http://www.auto24.ee/used/642894" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tegemist on eestist uuena ostetud autoga, siis on kindlasti selle auto ajalugu olemas...

enne ostmist tasuks kindlasti minna Pilotisse kontrolli, et välistada olukord, kus sära silmis lähed õlivahetisele ja siis saad teada, et pead hüdroploki ära vahetama.

aga üldist:
147 veermik on meie teedel suht talutav- on autosid mille veermik laguneb väheb, on neid mille veermik laguneb rohkem, hoiatama peab aga, et vedrustus on suht jäik, ning mööda männiku teed sõites on kasulik kaasa võtta kustukumm, mille saab vahepeal hammaste vahele torgata :D

konkreetse auto käigukast ei ole tegelikult mitte automaat vaid automatiseritud robotkast (s.t. kõik manuaali plussid kombineeritud automaadi plussidega... kokku hästi palju plusse. Ainsad miinused on need, et kui lülitusplokk peaks lekkima, siis see maksab oioioioi kui palju ning kast tahab aegaajalt kalibreerimist :roll: ja räägitakse, et rajal kipub aegajalt omapäi mõtlema)

mugavus ja mahutavus on eeskujulikud (selle klassi ja sellise välimusega auto kohta)

remont on lihtne-> ainus isiklik kokupuude 147-ga näitab, et kui auto enam ei liigu, siis on rihm katki :icon_angel: ja remont maksab väga palju

Seega- kui hooldused on tehtud (rihmad, vedelikud, kahtlase kolina saabused koheselt sillajupid vahetatud jne) siis on tegu laheda autoga :wink: millega probleeme tekkida ei tohiks


P.S. sellel autol on kaks hirmkallist asja- üks neist on rihmavahetusega viivitamine (maksab umbes 15 000.- ) ja teine hüdroplokk (mille läbilaskmise põhjuste üle spekuleeritakse pidevalt, kuid isiklikult kahtlustan, et seal on 35% ulatuses süüdi autoomaniku uljus külmalt tallates ning 60% ulatuses õli mitte vahetamine- ülejäänud 5% on erinevate vigade kategooriasse kuuluvad-> hüdroplokk maksab suurusjärk 30 ja natuke tuhat, kuid see on vahel ka pareandatav... igatahes peaks kindlasti kontrollima, et see juba ostes ei lekiks :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....