Nojah. Eks vaatab, mis teha annab, mai tea, see plöga Chanel 5-ga segada või midagi. Haisev salong muidugi ei rokiks. Aga Lorenil on sel pildil ka kuradi käigukastiõliga tehtud loll meik ja ilmselt selle teise määrdeainega kokku pandud soeng, nii et äkki oleks isegi sobilik?
Eniveis.
Tegelikult käisin ma eile garaažis, vaatasin seda õnnetut masinat ja nutsin. Järgnev on siis selline üleüldine hala isiklikust kogemusest, ehk õpetussõnad, kuidas algaja autot osta ei tohi, aga olgu peale. Sest kui ma selle isendi ostsin, ei teadnud ma autodest muud kui seda, et nad a) nendega on võimalik sõita ja b) nad on erinevat värvi ja marki ja asuvad 'cool' skaalal erinevas kohas. Mitte, et ma praegu palju rohkem teaks, aga natuke siiski.
Niisiis, kes iganes selle konkreetse neiu vägistamise kunagi ette võttis, lähtus ilmselt mõttest teha sellest Jumala Edev Eputis (JEE!), kasutades Haruldaselt Erilisi Vingeid Imevidinaid (HEVI!). Topeltrõhuga sõnal 'vidinaid'. Sest eksole, kellele ei meeldiks maitsekas kleeps, toon-toonis salong (mul suuremat pilti enam pole)
käsitsi tehtud roostevaba sportväljalase, madaldusevedrud jne.
Miša approves.
Nüüd aga, kui me JEE HEVI saavutamiseks alustame ja lõpetame oma tegevuse kleepsu, rooli ja istmekatetega, tuleb välja, nagu hulk 'rullnokki' võivad kinnitada (kellel kukub sigavinge valuvelg pooltelje küljest lääbakile, kellel vajub megatuus sportiste läbi põhja, kellel sajab miilikõrgune spoiler küljest, kuna pagasnikust pole alles midagi, mis teda kinni hoiaks: I'm not making this shit up), midagi, mis on 'Pealt Armas, Seest Kohutav' (PASK) aka 'Ilgelt Lame Aretis' (ILA).
Ma püüan selgitada.
Salongi puna-must disain on muidugi vinge, aga kui võtta maha istmekatted, millel on kalduvus kuluda, tulevad välja kohutavalt koledad äravajunud hallid istmed. Olgu, selle probleemi ma olen ühe recaro komplektiga lahendanud. St. nad on põhjusmõtteliselt olemas.
See roostevaba-otseläbi-väljalase on ju äge, aga kui vaadata viis sentimeetrit vasakule, on erakordselt ebaroostevaba põhi, loe: auk. Mida? Okei, see on nüüd korras. Check. Lisaks olen ma pidanud originaalist nigunii poole minema viskama, sest kollektori pool täiesti lekkis. Seegi probleem fixed. Eilse seisuga on mul nüüd kaheks tükiks võetav (algversioon oli otsast lõpuni ühes tükis ilma ühegi ühendusklambrita) korraliku keskmise resokaga sama roostevaba toru kasutav väljalase. Check. Ma ostan endale preemiaks kaks kommi.
Kleeps on vinge, sellest 10 senti eemal asuv mullitav värv ei ole seda mitte.
Kui investeerida madaldusvedrude komplekti, samal ajal kui kõik muud vedrustuse detailid on pehmelt öeldes (ja ma üritan siin viisakas olla) kahtlase väärtusega, on tulemuseks mitte ägedalt juhitav masin, vaid rõvedalt raputav masin, ilma juhitavuse boonuseta. Pool sellest probleemist on lahendatud (tagavedrud, uued amordilaagrid, muu pudi-padi), teine pool (uued esiamordid) ootab palgatõusu.
Mootoril ma parem ei hakka isegi peatuma. Lõpuks tuleb mul see kõige täiega lihtsalt selga vinnata ja visata mingi teadja venna lauale küsimusega 'mis kuradi mootor see on ja mida ja kui palju siin tegelikult tehtud on?'. See on jälle üsna oluline teadmine, sest kogemus näitab, et näiteks sidurikorvid (ja minu oma vajab hädasti vahetamist) ei ole 33 boxeritel üldse mitte kõigil täpselt ühesugused.
Mul on väga raske optimismi säilitada.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)