Tuleklaasi pesu

#1
Vbolla väga rumal küsimus, aga kahjuks pole endal nii fäänsit asja küljes kunagi olnd ühelgi masinal. Kuskohas 156 salongis see nupp asub, kust tuledele vett saab tulistada!?

Olen kuulnd, et osadel bemmudel on sama nupu alt, mis klaasipesu, aint tuleb all hoida.... Alfadel ka sama? Ei suutnud enda omast leida seda kohta mitte :(

Tuleklaasi pesu

#2
samast kohast, kust esiklaasile. Minu omal aga nii, et seistes ei lase vett tuledele, aind esiklaasile. Sõites aga tulistab tuledele ka.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Tuleklaasi pesu

#3
...see tulepesundus on veider...

kui 156 Ti tellisin, siis tahtsin xenon tulesid, aga need ainult koos tulepesuritega... võtsin... aga need hakkasid kohe lekkima ja vedelikupaak jooksis solinal tühjaks, koguaeg loik all, mingi tüüpjama nendega, saatsin need tulepesurid siis üldse n*****, lasin maha kruvida ja juhtus ime, ausõna ma ei valeta:



kallasin aknapesuvedeliku paagi täis ja kasutasin regulaarselt terve aasta! ...no ma ise ka imestasin, et pole võimalik...ma ei tea üldse ei kulu enam seda värki, viimati kallasin eelmise aasta sügisel ja nüüd panin siis kui alfaring oli ühe lidra juurde, äkki saab otsa :lol: :lol: ...aegajalt lasen kohe mõnuga, noh ujutan, et saaks aru, palju seda siis jagub, ma ei tea kas see paljuneb kuidagi vä? :lol: ...tuled käin tanklas üle lapiga ja kõik sujub, ma pole küll täheldanud koos tuleperusite olemasoluga, et tuled kuidagi eriliselt kirkad ja puhtad on...



...a muidu lülituvad pesurid jah koos, vist siis kui tuled sisse on lülitatud

Tuleklaasi pesu

#4
okidoki... mul siuke värk, et tglt on ees pesuripaagi juures kaks pistikut, et justkui peaks kaks vedelikupumpa käima. Aga pump on ainult üks ja pesurivoolik, mis tuleb stangest... on lahtiselt üldse... polegi kuhugi ühendatud. ei oska nagu kuhugi panna ka :( Paagi küljes tegelt on justkui teise mootori jaoks üks süvend veel (ainult ilma auguta). Kas äkki peaks olema kaks pumpa siis?

Tuleklaasi pesu

#5
jep, 156 omab jah kahte pumpa... esiklaas ja tuled on eri pumpadega, sellega seletub ka bnd kirjeldus eksole kenasti, et seistes lööb üks pump ja liikudes kaks.



alfanatico sõnu võin ka kinnitada... kuni pesurite eemaldamiseni kallasin 2x nädalas pesuvett... kui eemaldasin siis kord paari kuu kohta...



soovituslikult - ÄRA TULEDEPESU HAKKA ÜLES EHITAMA - see paraku ei suuda neid tulukesi seal kuidagi puhtamana hoida... ikka kraapisin tanklas harjaga muda maha... mis oli armsalt sinna plastile küpsend pirni soojal paistel... ja noh mis rõõmu ma sellest tunnen, et suvel suure soojaga kui sõõskede jäänuseid klaasil laiali soovin hõõruda lendab kapoti serva alt VÄGEV VIHMASABIN üle kogu ato ja teeb ta kirjuks kui dalmaasia koera?

Tuleklaasi pesu

#6
Eriti lahedasti lastakse 159 seda vett tuledele. Tal on teadupoolest 6 silma seal ja pesemiseks on düüsid neile kõigile (jaa ka suunatuledele 8) ) siis kokku 6+2 :twisted: 8 august laseb nii et vähe pole. 2x nädalas päris ei kalla nagu ET aga pm iga tankimise ajal tuleb seda küll teha.

Tuleklaasi pesu

#7
janks, kuda ta need silmad selle pesuga korras hoiab?

usun siiski, et see pesu on projekteeritud ja arvestatud tingimustesse kus saab detsembris sõita paagitäie, ilma et auto mutuks offroad välimusega mudakäiaks. iga pesu ajal võid pmst kasutada leotusaineid ja näha kuidas mudaga koos on ladestunud ka mingi pigi vms kiht mis pruuni sopana sulab maha pealt.



kui aga keskeurooplane suudab ette kujutada et alfat kasutatakse igapäevaselt offroad sõiduks ja ehitab pesurid sellele vastavad, siis see üllataks mind tugevalt ja paneks selga painutama itaalja suunal :)

Tuleklaasi pesu

#8
minu parim saavutus: tallinnas panin enne tartu minekut aknapeusvee paagi täis ja natukene maad enne kükita silda sai vesi otsa, tuli tavalist kaevuvett valada, sellega sai õnneks tartusse välja



see on see eesti ilm ma ütle :wink:

Tuleklaasi pesu

#9
Ma arvan, et minu ääretu ihnsus annab mulle kah auhinnaväärilise koha, aga teises äärmuses. Kuna ma olen suht koht käega löönud kojameeste otsinguile (no sellist mehanismust, nagu on, lihtsalt ei olegi vist saada), siis arvatavasti olen cs 45000 km peale kallanud klaasipesuvedelikku kindlasti vähem kui 10 paagitäit. Võibolla 5 ? :roll: Pole ju mõtet klaasipesumäda pritsida, kui malgad seda ühtlase kihina laiali ei määri klaasile.

Tuleklaasi pesu

#10
Kusjuures 159 on see pesuvärk muidu täitsa OK. Vähe kummastav on see suunatulede pesemine ja see, et sellise düüside hulga juures on pesuvee paak vaid ~5 l. Aa noo 147 oli ikka täitsa nali see esiklaasipesur. Düüsidel oli kolm auku kummaski ja see pump ei suutnud eriti klaasile pritsida. Maanteekiirusel ei jõudnud klaasile suurt midagi. Vett aga kulus usinasti. Ma toppisin siis mõlemas düüsis ühe ava nõelaga kinni 8) , läks vähe paremaks. Ja teine nali oli pesuvee paagi täiteava, pöidlasuurune ja peidetud jahutusvedeliku paagi alla/kõrvale. Naine kallas korra pesuvett paisupaaki 8) :shock: Tean ka juhtumit kus kallati selespeedi õliavasse :evil:

Tuleklaasi pesu

#11
oi irw... 156 juures ma seadistasin ja seadistasin seda pesudüüsi... kui ma ta sain siis kaasistuja poolne oli ok ja jäi seda igaveseks aga juhipoolne paugutas täpselt klaasipuhasti varre pihta ja kaasile jõudis sealt vaid peent udu...



kui tulemus rahuldas linnakiirustel ja seistes, siis maanteel jäigi ta nigelaks... sobiva maantee tulemuse puhul aga oli see pissipoiss linnas fooritaga seljataguse auto kiusamiseks lausa loodud...



valisin kuldse kesktee... ei kiusanud teisi ja sobis igal kiirusel kui rohkel pissida lasi... aga selleks et saaks rohkem pissida tuli loobuda tuledepesust, sest mu nõrk närvisüsteem ei seedinud seda, et auto võttis pesuvett rohkem kui bensiini :D

Tuleklaasi pesu

#12
OK. Insenerid tegelevad seal mootori ja veermikuga. Kere on disainerite pärusmaa. Tühja siis mõnedest düüsidest või näiteks sellest, et kui 159 vihmaga sõites juhiukse akent paotad solksab vett kojamehe alt sisse nii et õlg on märg :twisted:

Tuleklaasi pesu

#13
...kusjuures

vanem wagon mis mul oli (2000) oli nigela survega, aga uuem Ti facelift virutab vett juba nagu saksa auto :lol: ...täiesti funkab klaasipesu ja nagu mainisin ei kulu ka mite midagi, täiesti etalon vedelikuheitmises, isegi suurtel kiirustel jõuab vesi sinna kuhu vaja...olen väga rahul :) ...ei tea kas esitulede kraanide kinnikeeramine suurendas survet? :lol: või lihtsalt midagi muditud seal, efekt silmaga nähtav

Tuleklaasi pesu

#14
spitfire wrote:Ma olen suht koht käega löönud kojameeste otsinguile (no sellist mehanismust, nagu on, lihtsalt ei olegi vist saada)


Mis ime süsteem siis? Luuad peavad ikka korralikud olema, mul üks esiisa sõitis Nivaga ühele otsa selle pärast, et mingi rekka lobistas üle telgjoone ja sittas klaasi täis. Lada luuad on aga teadagi millised ja kui kummiriba ka veel korralik pole, siis võib saatuslik täitsa olla. Laks toimus Tln-Tartul. Vastutulnud kiirust ületav Pesukott oli pilbasteks... Õnn oli, et Esiisa vene raua sees istus, jäi vähemalt ellu...

Ühesõnaga selliste asjade pealt ma küll ei koonerda... kui luud ei pühi --> uus luud, kui vesi otsas --> uus vesi...

Tulede pesu on aga jah pisut kaheldav, kui toimiv see ikkagi on... Sugulase Toyotal igatahes tegi eest hulga valgemaks...

Tuleklaasi pesu

#15
Nagu varem halatud, siis 155 originaalkojamehed (vähemalt DTM-E) on all-in-one, eraldi ei saa vahetada "luudasid", vaid vahetatavad on nad ühes tükis koos malgaga. Vaese mehe lahendus oleks vahetada seda kummiriba, aga kuluvad ka liigendid ja mul on selle kummiriba hoidja ka tükati mittekomplektne :D



Pakutakse mu teada Eestis ainult eraldi malkasid ja eraldi "luudasid", mis ei näe pooltki nii fancy välja, kui originaalis.



Pole lugu, navigatsioon oli üks mu lemmikainetest. Nähtavus null, sõidame näitude järgi :roll: