Metro Auto

#1
Millise tegevusega oleme ära teeninud Pilot Motorsi pahameele?
Enne vekslite välja käimist oleks kasulik ka natukene tausta uurida. Nimelt on Metro Auto saanud endale Alfa Romeo esindusõiguse. Mitte kui midagi ebaseaduslikku meie tegevuses ei ole.
Loomulikult soovime pakkuda kõikidele Alfa Romeo omanikele lisaks meeldivale ja kiirele teenindamisele ka turul soodsaimat hinda. Metro Auto maja peal olevad kuni -40% allahindlust lubavad kirjad ei ole seal mitte ainult maja kaunistuseks. Kuni 10 aasta vanustele Alfa Romeo sõidukitele pakume allahindlust teenindustunni hinnast -20% ja üle 10 aasta vanustele -40%. Seega üle 10 aastase Alfa teeninduse töötund maksab 315-eek ja kuni 10 aastase Alfa oma 420-eek.
Oleme oma meeskonda kokku kogunud pikaajaliste Alfa Romeo remondikogemustega inimesed ja meie kõikide rõõmuks ka parima elektrik-diagnostiku.
Olete oodatud Metro Autos
alfagirl wrote:
ts wrote:::itpnt::
seega- ostad vanakooli alfa ja isegi ei tea enam täpselt kuskohas esindus asub :mrgreen:

Seoses esinduse asukohaga (ma ei tea kas see teema on siit juba läbi käinud), aga Metro Auto tegelased tegid täna hea triki - panid Alfa märgid jälle (ebaseaduslikult) oma maja peale välja.. Tammsaare teele. :icon_problem:


:captain:

Metro Auto

#3
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

parandage mind nüüd palun, kui ma eksin aga :roll: esindusõigusi jagatakse riigiti siiski 1 esindaja per riik või kuidas?

:icon_shifty: ÕNNEKS on mul just ühtteist vaja nii, et kiri metro auto poole läheb umbestäpselt 5 min pärast :lol:

http://www.alfaromeo.ee" onclick="window.open(this.href);return false; viitab Pilot Motors'ile ning ei leidnud ühestki riigist kahte ametlikku esindust :icon_think: go figure...
Tegelikult ma olen normaalne....

Metro Auto

#4
Metro Auto sõlmis Baltikumi maaletoojaga lepingud juba jupikest aega tagasi. Viivitus tekkis seoses eritööriistade tarnega, mis on tarvilikud esindusõiguse omamiseks.
Nüüd aga on kõik kohal ja oleme võimelised kvaliteetselt teenindama kõiki Alfa Romeo märki kandvaid autosid. Sealhulgas teostama ka garantii remonti.
Loomulikult on oodatud ka kõik Lancia märgiga sõidukid.

ts wrote::icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

parandage mind nüüd palun, kui ma eksin aga :roll: esindusõigusi jagatakse riigiti siiski 1 esindaja per riik või kuidas?

:icon_shifty: ÕNNEKS on mul just ühtteist vaja nii, et kiri metro auto poole läheb umbestäpselt 5 min pärast :lol:

http://www.alfaromeo.ee" onclick="window.open(this.href);return false; viitab Pilot Motors'ile ning ei leidnud ühestki riigist kahte ametlikku esindust :icon_think: go figure...

Metro Auto

#5
:lol: pealtnäha on MA puhul tegemist 'tüüpiliste 'eestimeeste' äriga', nad ei saa isegi aru millega on pahameele ära teeninud :icon_thumbdown:
See, et on parim elektrik on muidugi tore nagu ka leping maaletoojaga, aga minu eelistus on selgelt Pilotmotors.

Metro Auto

#6
janes wrote::lol: pealtnäha on MA puhul tegemist 'tüüpiliste 'eestimeeste' äriga', nad ei saa isegi aru millega on pahameele ära teeninud :icon_thumbdown:
See, et on parim elektrik on muidugi tore nagu ka leping maaletoojaga, aga minu eelistus on selgelt Pilotmotors.
Võtsid sõnad suust :icon_roll:

Metro Auto

#7
Slicer wrote:
janes wrote::lol: pealtnäha on MA puhul tegemist 'tüüpiliste 'eestimeeste' äriga', nad ei saa isegi aru millega on pahameele ära teeninud :icon_thumbdown:
See, et on parim elektrik on muidugi tore nagu ka leping maaletoojaga, aga minu eelistus on selgelt Pilotmotors.
Võtsid sõnad suust :icon_roll:
Tore et teil on välja kujunenud kindlad eelistused aga minumeelest on positiivne see, et on tekkinud valikuvõimalus kuhu masin teenindusse viia.

Metro Auto

#8
MetroAuto wrote: Seega üle 10 aastase Alfa teeninduse töötund maksab 315-eek ....

....Oleme oma meeskonda kokku kogunud pikaajaliste Alfa Romeo remondikogemustega inimesed ja meie kõikide rõõmuks ka parima elektrik-diagnostiku.
:roll:

intrigeeriv -> kui saladus pole, siis kas remondiinimesed ka foorumis tuttavad on (ehk siis kui paljud sõidvaad Alfadega?) ning kes see elektrik-diagnostik võiks olla

[lihtsalt n.ö. rahustamiseks-> Piloti inimesed on kõik nägu-, nime- ja autoajalugu pidi tuttavad]

ühtpidi on muidugi tervitatav mitme valiku võimalus, teistpidi jälle- kahjuks olen kokku puutunud AR remondikogemustega inimestega ning alati ei ole see just eriti :P positiivne kogemus olnud

P.S. lisaküsimus-> kuidas MA tööaega arvestab? Kas manualis määratud aja järgi tehtud töödele või tegelikult auto all viibitud ajale?
Näiteks kui tulen vahetama tagasilla pukse ning ettenähtud aja asemel kulub poole rohkem siis kas maksan eelnevalt kokkulepitud summa või peaks arvestama ootamatustega. Sama ka tööde puhul, mida ei olnud võimalik teha- näiteks kui pidurivedeliku vahetus jääb tegemata seetõttu, et õhutusniplid on lootusetult kinni (või kliima täitmine on tehtud, aga kliimapump ikka ei tööta jms) siis kas peab tööaja maksma või mitte?
Tegelikult ma olen normaalne....

Metro Auto

#9
Võtsid sõnad suust :icon_roll:
Tore et teil on välja kujunenud kindlad eelistused aga minumeelest on positiivne see, et on tekkinud valikuvõimalus kuhu masin teenindusse viia.
Kontseptsiooniliselt ja tekkepõhiselt on tekkinud võimalus kuhu mitte viia, tuleb tõdeda :lol:
Mis loomulikult on positiivne :icon_hi:

Metro Auto

#10
Ma ikkagi imestan, et automark, mis on tilk meres meie teedel ja üldse mitte levinud ja keegi ei taha neid osta/hooldada/remontida/silda reguleerida jne- on nüüd äkki tekkinud selle näpuotsatäie masinate hoolduse peale suht suur konkurents. Pilot-Trk- Metro. Äkki saab nüüd hammasrihma gta-l vahetada 4000.- eest varsti :mrgreen:

Ja muidugi on nad kõik Tallinnas ja veel suht ühes piirkonnas kah :icon_roll: , samas kui Pärnu ja Tartu on näiteks suht 0 Alfa hoolduse pealt- va õlivahetus.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Metro Auto

#12
bnd wrote:Ma ikkagi imestan, et automark, mis on tilk meres meie teedel ja üldse mitte levinud ja keegi ei taha neid osta/hooldada/remontida/silda reguleerida jne- on nüüd äkki tekkinud selle näpuotsatäie masinate hoolduse peale suht suur konkurents. Pilot-Trk- Metro. Äkki saab nüüd hammasrihma gta-l vahetada 4000.- eest varsti :mrgreen:

Ja muidugi on nad kõik Tallinnas ja veel suht ühes piirkonnas kah :icon_roll: , samas kui Pärnu ja Tartu on näiteks suht 0 Alfa hoolduse pealt- va õlivahetus.

ikka kipitab veel trk värvi rihmavahetus :D ?

Metro Auto

#13
spark wrote:kas me "täname" Itaalasi või Lätlasi :thanksspin: kes selle õiguse on väljastand

Lihtsalt uurin :roll:
Alfaromeo kodulehel ilutseb Vincents Grupp...

ts: Maaletoomisõigus on ühel ettevõttel per riik. Esindusi võib olla mitmeid.
a.k.a Anthrax

Metro Auto

#14
Infoks elektriku kohta niipalju, et tegu on Asmeri Ärikeskusest üles kasvanud inimesega, kes on 15 aastase Alfa Romeo ja Fiati töökogemusega. Hüüdnimeks las jääb "Faas", seoses inimese enda tagasihoidliku loomusega.

MA tööaja arvestus käib ikkagi reaalselt töö teostamiseks kuluva aja järgi. Mõttetu on tekitada illusioone sellest, kuidas 10 aastase sõiduki remontimiseks kulub sama palju aega kui 1 aastase remondiks. Loomulikult on võimalik enne remonti või hooldusesse tulekut kokku leppida ka töö hind.

Kui remont ei peaks mingil x põhjusel õnnestuma ei ole ju põhjust ka raha küsida.



ts wrote:
MetroAuto wrote: Seega üle 10 aastase Alfa teeninduse töötund maksab 315-eek ....

....Oleme oma meeskonda kokku kogunud pikaajaliste Alfa Romeo remondikogemustega inimesed ja meie kõikide rõõmuks ka parima elektrik-diagnostiku.
:roll:

intrigeeriv -> kui saladus pole, siis kas remondiinimesed ka foorumis tuttavad on (ehk siis kui paljud sõidvaad Alfadega?) ning kes see elektrik-diagnostik võiks olla

[lihtsalt n.ö. rahustamiseks-> Piloti inimesed on kõik nägu-, nime- ja autoajalugu pidi tuttavad]


P.S. lisaküsimus-> kuidas MA tööaega arvestab? Kas manualis määratud aja järgi tehtud töödele või tegelikult auto all viibitud ajale?
Näiteks kui tulen vahetama tagasilla pukse ning ettenähtud aja asemel kulub poole rohkem siis kas maksan eelnevalt kokkulepitud summa või peaks arvestama ootamatustega. Sama ka tööde puhul, mida ei olnud võimalik teha- näiteks kui pidurivedeliku vahetus jääb tegemata seetõttu, et õhutusniplid on lootusetult kinni (või kliima täitmine on tehtud, aga kliimapump ikka ei tööta jms) siis kas peab tööaja maksma või mitte?

Metro Auto

#15
ts wrote:parandage mind nüüd palun, kui ma eksin aga :roll: esindusõigusi jagatakse riigiti siiski 1 esindaja per riik või kuidas
Ma arvan, et mitte. Eks see ole emafirma otsustada, kas ja kui palju neid "esindajaid" on. Ma pakuks siin välja selle, et tuleks terminitega õieti käituda..;) On müügiõigusi omav partei ja on remondiõigusi omav partei..;) "Esindajad" on mõlemad, aga pisut erinevate õigustega. Ma usun, et kui emafirma räägib "esindajast", siis mõeldakse PM-i, kes tõesti neid autosid siin uuena müüb (ja remondib). Teine asi on "ametlik service", ehk ühe margi remondiks sertifitseeritud punt seltsimehi, kes on läbinud koolituse ja on emafirma poolt saanud sellekohase tõendi, et nad teavad, millega tegu on.

Ja noh, kui neid õgusi jagatakse kusagil kolmandas riigis, siis pole mingi ime, et kõrvalmajades olevad firmad ei tea teineteisest midagi..:)

Laipni lūdzam. Kā jums klājas? Šis kungs par visu samaksās
Eesti Saabiklubi ja foorum