Raske on seda emotsiooni smailidega edasi anda aga.... :icon_clap: :icon_thumbup:
Kõik tundub hetkel hästi toimivat.
Vedrustus on muidugi korralikult jäik, aga õnneks on istmed vähemalt mõnusalt pehmed, nii et see ilmselt päästab suuremast selgroovigastusest, afa õnneks pidavat saama veel jäigemaks asja ajada....
Edasi käib ka kenasti, pole küll veel mõõtnud, aga tunde järgi mitte halvemini kui vanasti...
Uued kellad toimivad ka hästi, rõhku hoiab ~0,7 bari, segu on külmaga küll rikas, kui mootor töötemperatuuri saavutab läheb see ka õigeks...
Kui veel mingi hetk uue õli ka sisse viskan, siis peaks uueks hooajaks kõik valmis olema.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#287:icon_clap:Luman kirjutas:Edasi käib ka kenasti, pole küll veel mõõtnud, aga tunde järgi mitte halvemini kui vanasti...
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#288istme võib ju ka jäigaks ajadaLuman kirjutas:Vedrustus on muidugi korralikult jäik, aga õnneks on istmed vähemalt mõnusalt pehmed
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#289Kui kehvemaks ei läinud, siis on tuuning õnnestunud..
Külma mootori puhul on vist kõigil autodel segu rikkam, niiet sellele ei tasu eriti tähelepanu pöörata.
Külma mootori puhul on vist kõigil autodel segu rikkam, niiet sellele ei tasu eriti tähelepanu pöörata.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#290Eile sai natukene ka G-Tech-ga mõõdetud ja kiirenduslikud omadused tunduvad olevat siiski natukene paranenud.
Muidugi tulevikus rohkem jõudu välja võttes, on kindel see, et tuleb hakata sidurit vahetama, sest kiiresti teiselt kolmandale vahetades on reaalselt tunda kuidas sidur mõnusalt läbi libiseb enne kui ära lukustab.
Cyber, kas see aasta on SaabSpeed kõigile soovijatele avatud, hoolimata automargist, või tuleb jälle korraldajatega kauplema hakata?
Muidugi tulevikus rohkem jõudu välja võttes, on kindel see, et tuleb hakata sidurit vahetama, sest kiiresti teiselt kolmandale vahetades on reaalselt tunda kuidas sidur mõnusalt läbi libiseb enne kui ära lukustab.
Cyber, kas see aasta on SaabSpeed kõigile soovijatele avatud, hoolimata automargist, või tuleb jälle korraldajatega kauplema hakata?
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#291Kerge pilt siis vastuseks: Viimaselt pildidlt tundub, et võiks ehk isegi natukene madalamaks lasta seda seadet....E.T. kirjutas:Mis plaanid õhuvõtuga on?
See itaaljaste originaallloming tundub mulle, kui absoluutsele võhikule suht ebaefektiivne oma hiigelpikkade metalltorudega kuuma mootori peal... lisaks airbox tuleseina ja mootori vahel
mingid green koonused olid ka kuskil fotol nähtavale kohale asetatud laual...
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#292Sõltuvalt rajast võib ju kasutada madalamat seadet küll (raplas kõrge seade - seal on vist kõik kiired sõitjad saanud raja kõrval sõita / kiirel rajal madal seade - seal ei julge nii ehk naa muru pealt laenu võtta)
Õhuvõtt on nüüd ka absoluutse võhiku silma jaoks arusaadav :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:
Õhuvõtt on nüüd ka absoluutse võhiku silma jaoks arusaadav :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#293Selline kõrgem seade on iseenesest Tallinna "siledatel" tänavatel täitsa hea, ei pea igal pool muretsema, et põhja siledaks sõidaks. Samas rinka jaoks võiks olla siiski madalam. Ilmselt tuleb mingi kuldne kesktee leida, kui just pole viitsimist pidevalt autot üles-alla kruttida.E.T. kirjutas:Sõltuvalt rajast võib ju kasutada madalamat seadet küll (raplas kõrge seade - seal on vist kõik kiired sõitjad saanud raja kõrval sõita / kiirel rajal madal seade - seal ei julge nii ehk naa muru pealt laenu võtta)
Muus osas tundub, et nüüdseks on saadud jagu kõigist kiiresti kulgemist takistavatest probleemidest.... aga eks Sauga annab sellele täpse vastuse.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#295Selline lugu et... Õhutungid vaja lisada, lükkad suruõhu järgi ja üles alla tõstmine pole probleem. ::itpnt::
155, 2x166, 159 ja 75?
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#296Köhh - jutt oli siiski auto vedrustuse kõrgusest, mitte auto maast lahtitõstmisest - seega õhutungid on pigem liigne lisanduv kaal - ei enamat!
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#299No siit see dilemma tulebki, et tahaks kiiresti rinkal kulgeda, aga paraku mitterinka kilomeetreid koguneb kindlasti rohkem. Aga tudub, et natukene saab veel madalamaks lasta, nii et põhi vastu maad käima ei hakkaks, sest siiani pole veel kuskil põhjaga maad kraabanudAnthrax kirjutas:Kas auto on mõeldud rajale või linnatänavatele?