lukku

#2
:icon_hi:

ma loodan, et said auto väga väga odavalt :icon_angel:

alustades algusest-
1.kui väriseb ja üle 3000 ei lähe, siis on aju veareziimis- abi saad Pilotist (kuskohast saad diagnostika käigus ka teada, misasi tuksis on)
2. raadiokoodi saad tellida esindusest (juhul, kui seda kuskilt mujalt ei leia- püha graalina on see aegajalt lisatud ICS ploki serva alla- selleks epad raadioploki eemaldama ja vaatama, kas see seal on... ei tasu lootma jääda)
3. spidomeeter ei tööta siis, kui kiiruselugeja ja näidiku vahel on ühendus katkenud või sisi on lugeja tuksis (seletaks osaliselt ka veareaziimis olekut- sagedaseim põhjus on juhtmete katkemine ebaõigete remondivõtete kaudu)

igatahes pöördu Pilot'isse ning lase korralik diagnostika teha :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

lukku

#3
Spidomeetri mitte töötamine võib olla tingitud mittetöötavast abs-i andurist, peaks olema esimene parem mis annab kiiruse signaali.
Ja kui sul maki peal ei ole koodi aga on mingi toote nr siis selle numbri järgi peaks netist leidma õige koodi makile.
Ning diagnostikasse saad minna ka TRK-se, saad sama korraliku diagnosti nagu esinduses.

lukku

#5
cabrioboy wrote:auto ei lähe pöördesse, külmana üldse väriseb kui soojaks läheb siis natsa parem aga pöördeid ei lähe üle 3000
Aga kuidas heitgaasid puhuvad väljalaskesüsteemist? Kui puhub vaikselt, siis kontrolli ja eemalda katalüsaator ära!
Euroopas vahetavad katalüsaatorid iga 100 000 km
Samuti võib olla madal rõhk kütuse süsteemis või õhukululugeja ka...

PS. Kus auto ostasid??? :icon_think:

lukku

#9
Kui Lõuna-Eesti inimene oled ,siis soovitaksin Tallinnasse sõidu asemel DIAst läbi astuda. Saad kindlasti kiiremini oma probleemidele lahenduse. Maki koodi sain küll Piloti poolt pakutud kahenädalise ooteaja asemel poole tunniga kätte. Aga valik on vaba.

lukku

#12
Teises teemas on antud, et sellele isendile sobib ka teise margi õhulugeja, mis on palju koostöö aldim.

Postby argo on Fri 08.01.10 20:44
Sain lõpuks auto sõitma. Viga oli ikkagi õhulugejas, enne jõudsin aga kogu sisse- ja väljalaskesüsteemi korralikult laiali lõhkuda. sain vähemalt kindluse,et mujal kõik korras. Nüüd töötab jälle superhästi :D .Peale panin Volvo s60 2,0 T õhulugeja. Kood ei olnud küll sama, aga väliselt olid identsed.


Endalgi sama tee ees, aga kuna rattalaager maksab natu rohkem ja ei julge edasi sõita nii, siis pean õhulugeja ostmise natuke edasi lükkama. Kasut. volvo õhulugeja pidavat saama 700-900.- kätte.

KUidas teada said, et õhulugeja, käisid lõpuks diagnostikas ära?

Aga proovi ära ja anna teada, kuidas toimib.

Edu!

lukku

#14
::itpnt::

räägitakse, et GTV, 166 ja 156 kasutavad vabalthingavatel V6 mootoritel (v.a. GTA) sama õhulugejat; ühtlasi kasutab sama ka Lancia Kappa V6 (kuna mootor ise on sama) :roll:

p.s. väliselt identseid õhulugejaid ei tasuks katsetada (väliselt on väga paljud asjad sarnased- õhulugeja tööpõhimõte ei ole kuidagipidi seotud välimusega :P )
Tegelikult ma olen normaalne....

lukku

#15
:icon_angel:

ma kahtlustan, et sa ei leidnud maki enda serial'i :icon_think:

numbreid on liiga palju Sul seal :wink:

lõppude lõpuks võid ikkagi Pilotisse pöörduda (nemad peaksid VIN järgi koodid saama)

EDIT: proovi 4526
Tegelikult ma olen normaalne....
cron