esilaagrid 166 2.4JTD

#2
lase eelnevalt üle loksutada :wink:

originaal on kuhugi 1800 kanti (ja korralikku laagrit eriti palju odavamalt vist ka ei saa)- erinevalt vanakooli autodest on see mitte ainult laager vaid komplektne tükike

166-l toimetab ABS samuti rattalaagri pealt :icon_angel: SEEGA soovitaks pöörduda kuhugi, kus seda tööd ka varem reaalselt tehtud on :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

esilaagrid 166 2.4JTD

#4
Kuna endal kah laagri vahetus päevakorras, siis mainiks ära, et tegin erinevatesse kohtadesse päringud ja TRK oli kõige parem.Kuigi ei saanud varuosa tootjat, aga usun, et seal igast saasta ei müüda. Võtan sealt, aga keegi võiks natuke näpunäiteid jagada, kas mõistlik oleks kogu püstak alt võtta, et laagrit lihtsam vahetada oleks ja ka hull see töö mahuliselt üldse on?
Valik on sinu;)
TRK 1500.-
Pilot 1780.-
Autoosad 1635.-
Carshop SNRR160.25 hind 1779eek/tk SFKVKBA 3502 hind 2513eek/tk


Ette tänades,

esilaagrid 166 2.4JTD

#5
::itpnt::

ise teha ja lasta teha on kaks iseasja :mrgreen: enda auto- vaikselt nokid ei rahmelda... võõras auto- kang alla, võlli ei viitsi keegi fikseerida .. laager enam-vähem otsa ja pärast tunde järgi mutter kinni ja haamriga paar kolm lööki fikseerimiseks :icon_thumbup: 99% juhtudest ei saa keegi midagi aru
tegelikult ei ole 166-l püstakut vaja maha võtta :wink:
ratas alt, kettad maha, rumm maha, veovõlliots lahti jne jne jne...

AGA omast kogemusest- ise hakka toimetama alles siis, kui Sul väga palju aega on :mrgreen: ning soovituslik on eelnevalt kokku leppida ka tööraha (paar tunnikest mutreid lahti mudida ei ole üldse keeruline :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

esilaagrid 166 2.4JTD

#6
Tegelikult soovitaks käändtelje ära võta kuna kuna arvatavasti poltide lahti keeramisest lihtsalt ei aita, tuleb see laager sealt seest välja koputada. Ja laagri sisemine saale oli rummu peal nii kõvasti kinni et tuli maha treida :grandpa: