CO paigast ära, kuhu pöörduda?

#7
Jarmo wrote:Enne ülevaatust ikka vähekese kiiremat sõitu ka teete? Et väljalaske torustikk ikka kuumaks saab.
Üldiselt tundub see olema müüt, et on vaja kiiret sõitu teha jms..:) Ma keerasin kat-i alla autole, sõitsin joonelt ülevaatuspunkti, ca 2km, ja otse mõõtmisele. 0 probleemi. See tuuritamise vajadus ilmselt ikka surnud kat-ile viitab, sest see ei suuda enam oma tööd teha normaaltingimustes. Soovitaks kah ära vahetada selle ja uuesti proovida. Umbes kat mõjub ka mootorile kehvalt. Kogu aeg oleks nagu kõhukinnisus, muudkui punnitab aga välja tuleb suure vaevaga... :butt:
Eesti Saabiklubi ja foorum

CO paigast ära, kuhu pöörduda?

#8
::itpnt::

pööretel nii möödas on siis ei tohiks probleem vaid katis olla...

lihtne küsimus- kui palju auto kütet võtab? kui samapalju kui enne, siis on kat kui rohkem siis tasub küünlad, filtrid, pihustid jms üle kontrollida.

kütma peab tõepoolest juba kustuvat katti (eriti kui tegu on "linnaautoga", mis maanteele haruharva satub ja üle 3krpm nool ei jõuagi)
Tegelikult ma olen normaalne....

CO paigast ära, kuhu pöörduda?

#12
:icon_roll:

vaata lamda näitu :wink:

see peaks olema stabiilsel pedaalihoidmisel 1,0 midagi (praegu kahtlustaks, et Sul tuleb kuskilt õhku juurde ning lugejad ei toimeta nii nagu peab-> ehk siis tühikäigul lahja segu ning pööretel rikas on küll väga hea, kuid :roll: ainult ajutiselt)
Tegelikult ma olen normaalne....

CO paigast ära, kuhu pöörduda?

#14
Alfaracer wrote:Mul oli kütusekulu 17L/100km vana katalüsaatoriga... aga nüüd mul teda üldse ei ole :) nüüd seal seisab sport resonaator! kui lambda andur enne kati - siis lubatakse eemaldada... kui lambda andur pärast kati või kaks lambdad - siis ainult uus kat...

misasja siuke asi täitsa kehtib v ? ... aga passis on ju kirjas et on kat?.... ses suhtes et paned selle resonaatori küll aga ülevaatuselt ju ikka läbi ei saa ? ... või mis moodi räägi lähemalt ,kuna pean oma 155 el ka selle probleemi kõrvaldama .
cron