giulietta 116

#106
mätas juba rohetab ja anti kerget lootus, et saan see nädal masina Pärnust uunikute talveralli "afterpartylt" kätte, siis sai noorem vend saadetud doonorit rappima. Mingi plaan on uuema istmed ja polstrid panna, kas ka panen ei tea, igaljuhul veel enne suure sooja algust peaks veel modima väljalaset (loe: peale kollet uue ehitama) ja siis igapäevaselt kasutama hakkama. Paar meeleolukat pilti doonorist ehk "old alfas don`t die easy"
Image
Image
Image

giulietta 116

#107
niisiis, masin koos ja vurab saaremaale talvist stressi maandama, kus ta peaks veel natuke lihvi saama et mais pealinna tänavatele naasta igapäeva liikuriks.
Kuigi ma mul täpesem ülevaade pärnu lukseppade piinadest puudub on teada, et:
kogu kardaan läks leevedite peale tagasi aga asi selles et esimese leevedi tellisin ropu raha eest inglismaalt ja kesmiseid muredsesin igaks juhuks kaks oma tööandja kaudu (jube soodsad olid ka) ning tagumise jaoks hakkas brittidele jäetavast rahast kahju (aasta lõpuks saan selle oma töökohast ka suht muidu), saigi algul plaanitud et ette ja keskele leevedi ja taha rist. Paraku osutus see plaan võimatuks, kuna kardaani pikkus kippus muutuma ja võimalikuks jäid kas kõik leevendid või esimene leevedi ja ülejäänud ristid. Siis aga tuli mängu pärnakate leidlikus, nimelt otsustati esimesele leevedile sisse treida puks ja panna see tagumiseks (taga on vajalik keskmine kandepind) ja kuna ees kandepinna olemasolu vajalikkust ei tuvastatud siis üks keskmine leevendi ette ja teine keskele ja kokku ta saigi, lisaks kompunniti tagumiseks mootripadjaks veel mingi vw sillapuks ja tundub et asi toimib. Väidetavalt käis kogu selle ürituse jooksul ka veel mootor maha, sest purunend hooratta poltide tõttu ei saand seda kätte, kardaan sai ka tasakaalu jne.
uued rattalaagrid ja termost sai ka oma kohale.
Kusjuures mingi kahtlus on et varemalt pole ees leevedit üldse olnutki, sest ühtegi kummitükki pole leitud kohast kus peaks olema purunend leevendi, jube mõelda, et keegi kivinäoga lihtsalt poltidega kardaani vända külge kinnitas.
Last edited by supp on 15 Apr 2010, 01:27, edited 1 time in total.

giulietta 116

#108
vahepeal prooviti masinale alla minu tuunigu osakonnas leiduvaid `15 velgi, mis suht laiad ja korralike rehvidega:
Image
asjad sobisid ja ilmselt sel suvel liiklen just nende jalavarjudega, mis masinale suht pätika välimuse annavad, hetkel käivad paanilised sisselaske kolle tihendi otsingud ja lähiajal näeb saagi ja uusi sport pütte väljalase

giulietta 116

#110
need on need samad varesed kes mu avataril, lihtsalt on dressipluusid karu õlle vastu vahetanud vist, krt käivad iga pildiga kaasas
pilt ise tehtud saaremaal viktor kingisseppa sünnikodu lähedal

giulietta 116

#112
täna sai natuke shoppamas käidud ja esialgseks aretuseks mõned väljalaske süsteemi juppid varutud ehk keskmine reso 2 tolline ja sealt edasi juba 2,5 tolline kola, loodab, et saab sellest torude hunnikust normaalse sumbsi alla

giulietta 116

#114
seoses puhkusega saares sai ka ise esimest korda peale talve masinaga kärutatud, päris jube elajas on -koledat müra teeb väljalase ja edasi käib ka kui kurat, 195ne ratas käib koguaeg all ringi, kuigi üks pütt ei tööta korralikult kuna saab karpa flantsi vahelt lisa õhku. Kiskusin siis veelkord kolle maha (mu noorem vend juba tegi seda) ja proovin flantsi kuidagi pidama saada, edaspidi peab ikka uued tellima kas orig nn kummist oma tööandja kaudu (odavad aga jube kaua tulevad) või siis alfaholic -ist metallist (kallimad aga tulevad kiiremini), esialgu proovin ikka olemasolevatega suve ära kärutada

giulietta 116

#115
nüüd on paarpäeva jamatud- flantsid peavad aga tühikäik on suht ebakindel ehk kipub vahele jätma, samas kui pöördes on siis käib korralikult, igaksjuhuks kiskusin klapikambrikaane ka maha - klapivahed olid suht normis.
prsse, kellel seda tühikäiku ikka vaja on ega ma mingi eit ei ole, ühesõnaga pani kõik kokku ja sõitu

giulietta 116

#116
täna sai lõunapaiku alustatud liikumist kuressaarest tallinna, et masinat igapäevaliikurina kasutada, kõik nagu toimis, sai ka orig tagaakna kardinad üles tömmatud, kus minu meelset väga ajastu kohane kiri, kusjuures kiri on originaal, mitte kellegi omalooming:
Image
aga iga alfa sõit on seiklus, maabusin praamiga virtsu ja sain mõned km sõita, kui korraga vedu kadus "krt, kardaan jälle" jõusin mõelda, pidasin kinni ja avanes selline pilt:
Image
ehk siis poolass oli lahti tulnud, kõik poldid ilusti terved ja alles, ilmselt siis kui pärnus kkast maha käis unustati poldid kinni keerata ja ma loomulikut ei kontrollinud ka. Auto purunes Koigi asulas ja õnneks sai leitud ka kohalik rem töökoda, kus kohlike abiga masin jälle töökorda sättiti, siin kohal suured tänud kõigile koigilastele, kes nõun ja jõuga abiks olid, igaljuhul elevust oli kohalikel noorukitel palju, vahepeal ei jõudnud neid vörre ja jalgrattaid kokku lugeda mis mu masina ümber olid.
kokkuvõtteks: abivalmis inimesi on eestimaal palju, tänud kõigile

giulietta 116

#118
siiski sai täna konsulteeritud ühe vana 116 omanikuga ja vasak poolass pidigi end ise lahti keerama, kui liimi vahele ei pane
PS hea on suhelda inimesga kes noorespõlves 24/7 116 ringi kimas

giulietta 116

#119
Täna tuttav rääkis:
" Kurat, nägin ka ükspäev ühte sittaks kena Vanemat valget Alfat... ei Fiatti ikka... jajah... vist oli ikka fiatt! Alitalia värvides."
Mina: " Ei... siiski.. see oli Alfa :icon_roll: "

Ühesõnaga... jääb linnas inimestele silma küll! :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?

giulietta 116

#120
supp wrote:siiski sai täna konsulteeritud ühe vana 116 omanikuga ja vasak poolass pidigi end ise lahti keerama, kui liimi vahele ei pane
PS hea on suhelda inimesga kes noorespõlves 24/7 116 ringi kimas
See lahtikerimine jah neil kummaline viga. Omalajal sai ka seda telge üksjagu kruvitud, kuuskant võti oli standardvarustuses.
Karpad oled ilusasti jooksma saanud?
Alfaholic since 1997