Suvaline PLÄMA vol 2010

#271
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

ma juba mõtlesin, et minu 155-l on rehvid viimasel piiril... aga kassanäe :mrgreen:

tegelikult muidugi on point olemas küll :roll: jäikus :finish: kuna erirehvid maksavad miljard krooni tükist, siis kui tahad ülimadala profiiliga rehvi, siis võtadki 40-se ja venitad võimalikult laiale veljele (külgkõrgus kahaneb mingi 30-35 vahele ja sõidadki nagu rehvivabalt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2010

#275
bnd wrote:Küsimus kaameratest

Kui on soov panna auto esiaknale/armatuurile kaamera, mis salvestaks sõidu ajal (kas või rajal), siis millele peab tähelepanu pöörama?
Kuidas kinnitada? kas on olemas kohe kinnitusi kaameratele?
peaks olema digi, kassett ajalugu?
kuidas saada lahti värinast, mis tekib sõites? vibra eemaldaja kaameras?

jne

tahaks head nõu, või on kellelgi pakkuda sellist kpl kohe? veebist leiab aind kaamera, kinnitusi peab ise aretama?
Pakkuda ka järgmine kaamera:
http://www.tehnoturg.ee/EE/3615" onclick="window.open(this.href);return false;
Või tootja leht:
http://www.vholdr.com/contourhd/helmetcam" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisavarustuses ka tuuleklaasi kinnitus ja autolaadija-toide.
Stabilizaatorit kahjuks pole. Hiljem saab softiga mingil määral üle stabiliseerida.

Suvaline PLÄMA vol 2010

#278
Seiklusi laiast ilmast.
Otsin hindu ühe MB Sprinteri ülevärvimiseks- tööauto. Olen saatnud hinnaküsimised koos piltidega 7 firmasse, mida nagu tean, või olen head kuulnud. 2 nädalaga :icon_shocked: olen saanud ainult 2 pakkumist. St kõige kiirem oli keremeister ja päev hiljem tuli ka üks hind Valgast. Mujalt vaikus :icon_wtf:
Üks töökaaslane tahab saata üht 76a kupeed Eestisse, et teha 100% uus salong siin. Ehk siis istmed, armatuur, uksed, lagi, põrand- ühesõnaga kõik asjad seest. Saatsin küsimised 4 firmasse, koos kirjeldusega, automark jne. Pilte ei olnud hetkel võtta. Ainult ühest sain vastuse, ja selle ka veel nii, et helistasin ise üle ja sain sellise pahura kõne osaliseks, et teistesse ei hakanud enam mitte helistamagi.

No ei jaga matsu, kas tõesti kõik upuvad töödesse, et miski 50000 eest tööd teha masinasalongis on mõttetu väike töö?
Eks otsin nüüd tuttavate kaudu mõne väikse tegija ja laseb tal ära teha. Suurfirmad (ehk siis spetsialiseerunud) ei vaevu vastama.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Suvaline PLÄMA vol 2010

#279
Eestis on sellesmõttes jube lihtne äri teha. Pead ainult meilidele vastama ja normaalset (isegi mitte head) suhtumist üles näitama ja juba oledki pika sammuga konkurentidest ees. :roll:
a.k.a Anthrax

Suvaline PLÄMA vol 2010

#282
Üldiselt on aru saada kas töö on "custom" või ongi tehasest nõnda välja lükatud. Pidasin seda silmas...
aga mida mina ka tean :D
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Suvaline PLÄMA vol 2010

#283
:icon_angel:
cyber wrote:Mis imeloom see "tehase kvaliteet" on? Tööd tehakse kas kvaliteetselt või mitte..:)
Tehase kvaliteet tähendab seda, et:
tegemist on võimalikult odavalt tehtud asjaga, mis näeb välja piisavalt kvaliteetne, veenmaks, et asi maksab neli korda samapalju :mrgreen: Üldiselt mis puudutab autode interjööri tervikuna, siis tsiviliseeritud ühiskonnas ükski töökoda ei saaks omale sellist tööd pikalt lubada :roll:

On muidugi erandeid (ehk siis kas käsitööna valmivad või väga hästi ettevalmistatud detailidest ning korralike ühenduskohtadega salongid) aga neid on masendavalt vähe (eeldab põhimõtteliselt plastvormi katmist nahaga või liidete summutamist ning ükshaaval käsitsi kokkupandavaid istmeid).
Tegelikult ma olen normaalne....