16V TS pinguti

#1
:icon_hi:

siuke lugu, et kangutasin täna rihmapingutit (kuna kliimasiduri laager on tuksis, siis idee nagu ikka- lühem rihm peale ja sidur maha, laager vahetusse :icon_thumbup: )

probleem tekkis sellega, et pinguti saadan keeldus tegemast seda viimast nõksu, et ennast vabaks lasta- samas uus rihm on umbes 5 mm jagu lühike, et ilma selle nõksuta peale mahtuda (suurim saavutus oli täpselt 2mm servast)

nüüd siis küsimus- kas see pinguti üldse peab ennast täiesti lõdvaks laskma :roll: või siis peaksin võtma selle rihma, mis mulle anti ning minema sinna, kuskohast selle sain ja laskma selle seal peale panna :roll: [muidugi alles siis, kui oli juba kindel, et see mõni mm puudu jääb meenus, et mina küsisin siiski 1083mm pikka rihma - sain aga 1078mm]
Tegelikult ma olen normaalne....

16V TS pinguti

#2
Kas sa jätsid juhtrulliku alles ? Kui ma õigesti mäletan siis ilma kliimata Twinsparkidel on rihmal ainult pingutusrullik, proovi ilma juhtrullikuta siis peaks peale venitama küll selle rihma.

16V TS pinguti

#3
:icon_roll:

juhtrullik läks esimese asjana- tulemus oli ikka sama- kui pingutusrullik oli nii kaugel, kui suutsin selle venitada, siis ulatas rihm ikkagi täpselt nii, et servast jäi enamvähem üks rihmapaksus puudu

teine võimalus on muidugi see, et pinguti ise ei ole enam esimeses nooruses (või siis ei julgenud ma piisavalt tugevalt seda tirida :roll: juhul, kuio ta siiski "puhkeasend" olemas on- niikaugele ma igatahes seda ei saanud
Tegelikult ma olen normaalne....

16V TS pinguti

#4
ts wrote:...küsisin siiski 1083mm pikka rihma - sain aga 1078mm
:icon_hi: kas siin ei võigi kogu asja häda olla? endal 156-ga sama kogemus - sai millalgi eelmisel sügisel uus lamerihm koos rullikutega vaadatud, aga peale panema hakkasin, lihtsalt ei läinud. täpselt samad sümptomid, mis sul - pool rihmapaksust jäi puudu, et rihma üle pingutusrulliku serva saaks. ca kolme tunniga sai teine sinna kuidagi peale väsitatud, aga paar nädalat vist sõitis ja hakkas uuesti häält tegema.

kataloogi järgi oli rihm õige, aga kui mõõtusid uurima sai hakatud, siis 156-le pakutakse kahe pikkusega rihma (ca 7-8mmm oli pikkuses vahe vist, numbreid ei mäleta. 156 meestele - kataloogis oli pikema rihma juurde märgitud muidu ka sportvagun, dunno mis loogika seal). igaljuhul pikema rihmaga oli vana rihm maas ja uus peal 15 minutiga :mrgreen:, isegi ratast ei pidanud alt ära võtma :icon_roll:

16V TS pinguti

#5
:icon_think:

samas jälle nagu uiskur'i tekstist aru sain, siis nemad on selle pikkusega rihmasid peale venitanud :icon_angel: (koos kliimapumbaga rihm on täpselt selline, et keerad pingutit umb 4 cm, rihm maas/rihm peal jääb veel ruumi ülegi :icon_angel: )

võta siis nüüd kinni :icon_wtf: kas see pinguti peab siis veel rohkem liikuma või mitte (ei taha nagu ära kah lõhkuda :oops: )
Tegelikult ma olen normaalne....

16V TS pinguti

#6
ts wrote:koos kliimapumbaga rihm on täpselt selline, et keerad pingutit umb 4 cm, rihm maas/rihm peal jääb veel ruumi ülegi
pikema rihmaga täpselt nii ongi :mrgreen:

ega seda pingutit rohkem tagasi tõmmata ei saa, kui sa kõristiga tõmmata jõuad. endal oli sama küsimus ja proovisin vana pinguti peal poolemeetrise pikendusega :mrgreen:

:icon_think: pealegi, kui õigesti mäletan, polnud kõige magusam koht rihma peale panemiseks mitte pinguti kõige tagumine asend, vaid pigem peaaegu sentimeetri jagu tagumisest asendist eespool (rihm jookseb mõlemal pool pingutit rullikust madalamale ja kui pingutit liiga palju tagasi tõmbad, hakkab ta juba uuesti pingutama) :grandpa:

16V TS pinguti

#7
:icon_think:

minul on rihm pinguti nullseisus olles täpselt nii, et jääb servapidi padrunit häirima- kahe tunni möödudes juba korraks leppisin sellega, et ei õnnestu :icon_censored:

aga küsimus jääb ikkagi painama- kuna ütlesid, et proovisid poolemeetrise kangiga (ja midagi ei juhtunud), siis täna õhtul vahetan seni kasutusel olnud võtme veidi pikema T vastu välja :mrgreen: ja kangutan ülaltpoolt (krrt- kui Pilotis on selline rihm peale saadud, siis pean mida kah saama :twisted: )
Tegelikult ma olen normaalne....

16V TS pinguti

#8
Ei ole kindlalt väitnud et sellise pikkusega rihm peale läheb, lihtsalt see pikkuste vahe ei tundunud nii pikk et ei saaks peale venitada. Muidugi mõnikord sõltub ka rihma valmistajast, mõned rihmad annavad kergemini venitada kui teised.
Ei mäleta mis pikkusega rihm mul Gtv-l peal on, enam niisama ei tuvasta kah enam, nüüdseks kirjad maha kulunud, aga väga vaeva ei pidanud nägema et seda peale saada.

16V TS pinguti

#9
:icon_angel:

otseselt ei ole väitnud aga kuna see Gates'i märki kandev rihm sattus minu teise auto kõrvalistmele justnimelt Pilot'ist siis võiks nagu eeldada , et see ka sinna ulatama peab :thanksspin:

p.s. oskab keegi öelda kui suur on pinguti liikumismaa enne purunemist (praegu otsustasin, et see 3-4 cm on piisav- kuna "kerge vaevaga" see kaugemale ei tulnud ning võti tegi umbes kolmandiku ringist ära... kas võtta pikem võti ja kaugemale kangutada?)... soovitused, et mine Pilot'isse ei ole aktuaalsed, kuna praeguse helide koosluse juures ma ei julge autoga eriti kaugele liigelda :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

16V TS pinguti

#10
:icon_hi:

niisiis- tõepoolest läheb 1078 mm rihm peale :icon_thumbup: ja isegi ratast ei pea alt ära võtma :icon_angel:

väntvõlliotsale rihm peale, pingutile samuti, genekale samuti ning siis poolemeetrine pikendus ja üks kangutab ülalt lõpuni (kuni mootoripadjani) ning teine paneb samal ajal roolivõimurattale rihma peale- mitte mingi teine kombinatsioon tulu ei toonud :mrgreen:

:icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: oleks tegelikult võinud sinna ikka veidi veel vähem ruumi jätta :icon_wave:
Tegelikult ma olen normaalne....