AR155 tagumised pidurisuportid

#3
Ma muidugi võin puusse panna, aga kas sul on taga kettad?
Ise teinud vahest sellist asja. Ratas alt, piduriklotsid välja, korralik puhastus, st kõik, mis kuskil saab vahel olla, see kõik minema, et suportid liiguks siinidel jne. Siis paned klotsid tagasi, heebli näiteks ketta ja klotsi vahele ja nüüd üks vajutab jõuga piduri põhja, laseb pedaali lahti ja teine lükkab ratta juures silindri tagasi sisse. Ja nii mitu korda.
Kunagi üks tark :D rallimees ütles, et see on kõige kiirem ja odavam võimalus pidurid taas tööle saada. Siis näed ka ära, kui roostes on silindrid ja kuidas tihendid. Et selline kehv pidurdusvõime pidi tekkima, kui auto ei saa ekreemsusi, ehk äkki pidurdusi täie jõuga, mis suruks vahest silindrid rohkem välja kui niisama töristamine.

Rem komplekti kohta ei tea midagi- pole kasutanud.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR155 tagumised pidurisuportid

#7
Suporteid annab ju korda teha, sest seal ei saagi midagi erilist läbi minna, puhastad roostest ära ja uus värv peale, ning nagu uus. :)
Pidurisilindri kolvid lasin enda masinal välja(mis pole küll Alfa), ning puhastasin ja õlitasin ära, ning siis panin kolvi sinna sisse tagasi ja käisid väga kergelt, nagu uued.
Kui aega ja viitsimist on, siis soovitan ka nii teha. :)
Uuematel autodel peaks kolb seal sees vindiga olema, nii et see tuleb välja keerata või midagi sellist. :icon_hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR155 tagumised pidurisuportid

#10
kurat... need rem. komplektid on ka natukese kahtlased. Õigemini see silindri tolmukatte kippub läbimõõtult suurem olema. Ülejäänud mansetid peaks klappima.
Enda omal olen aeg-ajalt ikka puhastanud seal seda majandust. Algul kippusid ka kinni jääma, siis pingutasin seal all selle regulaatori vedru ilusti ära. Peale seda pole nagu probleemi olnud.

Ahjaa.... käsipidurit tuleb ka vahest kasutada muidu jääb see ka kinni, ning see peaks ka tagumisi klotse paika reguleerima.
155, 2x166, 159 ja 75?
cron