3.0, Automaatkastiga, vigadeta ja korralikult hooldatud.
Kuni 30K
O: 166
#4või siis pead ära unustama 3.0 ja need muud tegurid, mul oleks korralikuma-poolne 2,5 pakkuda (aga ei vasta vähemalt kahele sinupoolt antud tingimusele), aga soovitan osta kuni 30k aparaadi ja siis ta ellu putitada - tuleb mõni alfa juurde tänavale - muidu Jano ostab need poolrapped kõik kokku ja pärast peab tema käest siis juppe hakkama otsima.
O: 166
#6olles vahelduva eduga 166-te turgu jälginud, siis suht murevaba 166 võid saada umbes 50 tuh piirist alates (eelistada tasuks autosid, millel on korralik ajalugu või mis on suht hiljuti saabunud Itaaliast/Saksamaalt
)
Üldiselt on ka siinmail paar tükki alla selle summa omanikku vahetanud, kuid need kipuvad olema erandid (autod, mille omanik on liisingmaksega jänni jäänud või siis mille seisukord jätab soovida)
ülalpidamiskulud on suhteliselt tagasihoidlikud (v.a. rihmavahetus, mis on suurusjärgus 6-8k olenevalt kohast ja kasutatavatest tükkidest; soovituslik intervall on 70 tuh ringi), väsima kipuvad õõtsapuksid (eriti B osad- nimelt ülemiste pukse müüb eraldi vaid powerflex- alumised saab ka "mõnesaja" krooni eest- originaalina saab vaid tervet õõtsa) kui sõidad Tallinnas ja korralikel teedel, siis - ikkagi Tallinn on Tallinn
Seega- kui kõik on a-ok (rihmad vahetatud ning veermik korras), siis 5000 km peale on aastane kulu kütus (mida läheb niipalju, kui vajutad), rehvid (kui on vaja) ning kindlustus. Tegelikult tasuks arvestada ka kord aastas õlivahetusega (igal kevadel nt) ning loomulikult autopesuga.
TEISEST KÜLJEST jälle- kui Sul on võimalik 50K välja käia, siis tasuks eelistada töötava kastiga mitte just kõige paremas korras autot (kui saad selle 30 eest kätte, siis jääb üsna palju reservi, et veermik ja rihmad üle käia)

Üldiselt on ka siinmail paar tükki alla selle summa omanikku vahetanud, kuid need kipuvad olema erandid (autod, mille omanik on liisingmaksega jänni jäänud või siis mille seisukord jätab soovida)
ülalpidamiskulud on suhteliselt tagasihoidlikud (v.a. rihmavahetus, mis on suurusjärgus 6-8k olenevalt kohast ja kasutatavatest tükkidest; soovituslik intervall on 70 tuh ringi), väsima kipuvad õõtsapuksid (eriti B osad- nimelt ülemiste pukse müüb eraldi vaid powerflex- alumised saab ka "mõnesaja" krooni eest- originaalina saab vaid tervet õõtsa) kui sõidad Tallinnas ja korralikel teedel, siis - ikkagi Tallinn on Tallinn

Seega- kui kõik on a-ok (rihmad vahetatud ning veermik korras), siis 5000 km peale on aastane kulu kütus (mida läheb niipalju, kui vajutad), rehvid (kui on vaja) ning kindlustus. Tegelikult tasuks arvestada ka kord aastas õlivahetusega (igal kevadel nt) ning loomulikult autopesuga.
TEISEST KÜLJEST jälle- kui Sul on võimalik 50K välja käia, siis tasuks eelistada töötava kastiga mitte just kõige paremas korras autot (kui saad selle 30 eest kätte, siis jääb üsna palju reservi, et veermik ja rihmad üle käia)
Tegelikult ma olen normaalne....