Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#168
Vahepeal on täpselt nii palju juhtunud, et Laupäeva hommikul võtsin esisilla tala alt, mis eemaldamisel osutus raskemaks kui algul oodatud, ja selle tulemusena vajutas korduvalt lapitud summuti resonaatori keskelt kõveraks- ongi vähemalt mõjuv põhjus uue vastu vahetada.
Sillatala käes, vahetasin parempoolse esimese õõtsapuksi, mõlemad "kondid" ja stabika puksid. Nende stabika puksidega oli ka kino, kuna need olid veel originaalid, metallist kronsad, mille vahele puks käis oli tehase poolt kinni needitud. Selle tarbeks oli vaja 14 mm puur osta ja lahti puurida.
Peale lõunat sain ka veovõlli tugilaagri korpuse kätte, ja selle asja, mis laagrit meenutas. Aga kell oli täpselt nii palju, et kui poodi uue järele jõudsin minna , oli pood juba kinni pandud. Poe juures kiilus mossel süütelukk ka kinni imelikult, lõppuks keerasin poe ees selle ka puruks. :icon_shifty: Nii... õnneks oli kruvikas kaasas, sai süüteluku ümber plastikud eemaldatud juhtmetest käima pandud.
Pühapäeval mõtlesin, et pingutan mootoril ketti ära... pingutasingi. Samas mõtlesin, et päris tore oleks praegu päälinnas teiste Alfadega tänavaid vallutada.
Täna hommikul käisin lõpuks poes ära, tellisin 30x55x19 laagri ära, pidavat kolmapäev kohal olema.


Ahjaa.. märgid installisin ka pühapäeval külge.
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#172
Täna hommikul hakkasin laiali võtma. Kere polegi veel kõige hullemas olukorras, natukese paremas kui punane oli.
Juhi jalgealust lappida, tagumised koopaääred seest, tagumised koopaääred väljast, tagumised tiivakaared.

Ja kindlasti mõnest kohast veel :mrgreen:

Mootori kohapealt veel mõtlen mis sellega saab. Küünlad mängivad tuukreid õlis, võimalik et klapikambri kaane tihend läbi.
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#178
Uued istmed on suht mugavad 8) Nädalavahetus oli marsuut Rakvere-Tartu-Elva ja järgmine päev Elva -Tallinn- Rakvere
Ei mingit väsimust ega midagi.

"olukorrad" tekkisid tartu-elva maanteel kus teed rööpas. Paduvihmaga olid seal rööpad vett täis ja auto tahtis suht kiiresti oma teed minna. Õnneks juhitavus on 155-l täisa okei. Olukorrad piirdusid kerge külg libisemisega ei midagi enamat. Muidugi mingi uuema buumeri omanik nii ei saaks väita, tal läks vastassuunda sealt kraavi ja kraavist kahe meetri kõrgusele mäkke.
155, 2x166, 159 ja 75?