AR 156 GTA, bnd

#346
Kui gta võtmes vahetada patarei, kas peale seda on võti "loll". Või saab vanamoodsalt- patarei välja, patarei sisse ja ok?

Ma hetkel loodan, et patareid tühjad, aga kumbki pult ei ava masina uksi :icon_wtf:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#347
::itpnt::

no siis vaheta ühel puldil patarei ära :wink: saad teada, kas toimib või mitte (kaotada pole ju niikuinii enam midagi)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#348
Mul muidugi veel kahtlus, et aku tühi.
See talv oli selle pere teise 2,5l masinaga tihtilugu, et pult ei tööta, uks võtmest lahti, kapott üles, "krok" külge teise aku pealt, siis sai alarm maha ja käivitus.
Homme õhtu saab gta sama katsetuse.
Siis selge.

Sest kuidagi koom, et mõlemad puldi patareid koos koolesid.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#349
Aku oligi tühjaks vajunud

Seega siis nüüd minu kord hakata otsima, kus on leke. Varem auto seisnud 6 nädalat jutti ja ikka käivitunud, nüüd oli pausi 3 nädalat ja kutu.

Alarm on küll lõuanud vahepeal, aga ei usu, et see on täitsa tühjaks tõmmanud.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#350
Saan ka ükspäev panna siis pildi ülesse kitsaks kulunud hammasrihmast.
Pingutusrullik kulub kumeraks ja rihm jookseb vastu katet ja hakkab vaikselt kuluma. Ja külmalt mõnusa heli saatel.
Äkki õnnestub 2x kitsamaks kulunud rihmast ka pilti teha :D

Ei tea, kuidas see aasta see rihmateema nii popp on?
Masust tingitud materjalide kvaliteedi langus???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#351
No nii
Image
Kui vaatasime kapoti alla ja nägime, et rihm on kulunud u 2-3mm, siis võtsime vastu otsuse, et pikka trippi enam ette ei võta. Ja auto käis ainult Pärnus ja see 300km reis tegi sellise asja :shock:

Kuna masin oli juba laiali, siis üllatusi aina tuli
Küünlad- elektrood täitsa põlenud
Lairihm koos kõigi rullikutega
Veepump- plastil oli pragu juba 3/4 ulatuses- seega laba oleks varsti otsast läinud.
Käsipiduritross üks kinni- kuigi olen usin käsipiduri tarbija- iga parkimine.
Ja peale kõigi nede rullikute vahetust on mootor harjumatult vaikse käiguga, lihtsalt ei tunne masinat ära.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#352
Eile-täna sai taas imetletud United Motorsi Pärnu esinduse tööd.
Nimelt otsustas mul eile lõunapaiku üks jahutusvedeliku toru pauguga puruks minna. Helistasin UM-i, kuna teisi ei tea, kes teeks Alfat. Öeldi, et ajad lootusetult täis, aga selle 5min ikka leiab, et vaadata, kas ja kuidas ja kas üldse jne saab parandada. Kõne puksiirile ja 20min pärast oli auto UM-is ja 1h pärast kõne, et ei paranda enam midagi, voolik pikuti puruks.
Kõne Rannole, kes veel 23 ajal :icon_clap: käis tööjuures vaatamas, et kas tal pagasnikus kaasasõitev voolik sobib gta-le, et siis paneks veel kesköisele bussile. Ei sobinud.

Hommikul võtsin voolikujupi ja kihutasin Hüdroscandi, kus siis tehti kahest üks, kuna originaalvooliku mõõt on 38mm ....45mm teine ots ja keskel ka veel 115kraadi nurk. Tagasi UM ja 30min pärast kõne, et auto valmis.

Ma ikka imestan, et kõik vannuvad UM maapõhja, aga ma olen saanud alfale ikka mitu korda sealt abi ja ka teistele oma masinatele. Nad vist on aru saanud, et mehaanika, roolivõimendisüsteem jne on olenemata automargist sama tööpõhimõttega ja ei panna kohe kisama, et oioi- AR= meie ei remondi seda.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#353
Läksin eile sööma siis jah vaatasin et sa maxima ristis ja kapott üleval ning jaurasid seal all :)
Näiteks mina olen ka suhteliselt tihe Pärnus Audi ehk reval auto klient,ei ütle ka keegi kunagi tegemisest ära ja tööga alaty rahule jäänud.

AR 156 GTA, bnd

#354
Lähen siis homme Alfaga 5000km ringile, ei teagi, kuidas end ikalduse eest kaitsta :mrgreen:

Tahaks ikka loota........ et toob ka koju tagasi, mitte ei tooda koju tagasi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#356
Rihm ikka vahetatud, koos paljude muude asjadega.

Krt, sõitsin siin mööda E12 paarsada km

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_thumbup: tee on ikka.

Lausa uskumatult hea, muidu meil selline lõik ainult "Nuia metsavahe" + Rõuge-Haanja. See on umbes 100-110kmh sõidetav, mõnes kurvis vaja pidurdada u 70kmh peale alla.
Sõitsin öösel 2 paiku= maantee tühi, polaarpäev e väljas valge , ikka uskumatu fiilingu saab.
Käin ükspäev veel polaarjoonel ka ära, see masin pole vist nii sügaval põhjas veel käinudki.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#358
Uudiseid laiast ilmast.

Tegin väikse ringsõidu, külastasin naaberfjordi, selleks aga pidi sõitma natuke ka mäkke. Algas ikka vaikse tõusuga, muudkui ronis ja lõppes asi teel märgiga, et järgmised 2,5km tõus 10% . Olen seda tõusu võtnud nii voyaga, pegooga kui ka töö renooga (4x4). Aga see kuidas alfa üles ronib :icon_shocked:

Mul töökaaslane oli ka kõrval. Alguses pikalt vait, ehk linnas ei paugutanud, ei demonstreerinud kiirendust, siin aga tõusul, kus ees oli suht "vaba vesi" ja masin aina korjab kiirust.....

Mäkke peaaegu kohale jõudes avas siis kõrvalistuja suu: this car is ANIMAL!!!!! ja see oli ka kõik, mis ta selle 15km jooksul ütles, kui tee aina mäkke viis.

Kilovatid on head, aga 18,6l 100km näitas sel tõusul kah :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#360
Masinaga siis tagasi 4800km ringilt. Kokkuvõtteks võib öelda, et keskmine kütusekulu tuli 8,1l 100km :icon_shocked: , mis pole üldse palju arvestades teiśe masina kulu, mis on 1,6 ja too tarbib 8,4l.
Kogu reisi peale kulus aga 0,8l õli. Ei oska seda kommenteerida, kui arvestada natuke kiirteid, lisaks mägesid, norm, palju?

Ehk siis,

Minnes ja seal olles kõik ilus
Image
Image
Tagasiteel taas kesköine päike :D
Image
Ja koju jõudsin siis nii :mrgreen:
Image
Image
Ehk siis rehv tegi paugu Eestis, nii 80km enne finisit, ja tagasiteel pidureid polnud eriti mõtet puudutada, ehk siis nii kõverad. Seega treitud ketas kõlbab eestis sõitmiseks, aga mgedes kuuma saamist ei kannata. Lasen ära treida veel, saan õhtul kätte juba, ja Ranno kaudu tuleb tellimusse brembo kettad. Aga nii kaua tahaks ikka sõita, mitte väriseda.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)