Eks ülestaotud auto hilisem müügiväärtus ole väiksem (Eesti on ju väike ja GTA-sid teatakse kõiki). Samas tehniliselt on katus vahetatav, olen isegi vahetanud nii ukse-aknapostidest maha lõigates kui ka korrektselt katuseplekki punktkeevitusest lahti puurides ja uue asemele keevitades. Viimane on tungivalt soovitatav meetod uuemate autode puhul kus katusepostides kohati 3-4 erineva tugevuse ja paksusega plekki ülekuti tagamaks kaasaegset turvalisust (konkreetselt selle Alfa mudeli kohta ei oska öelda, pole teinud).
Ühesõnaga kui kere oli muidu väga heas seisus siis võiks mõelda uue katuse peale (lahti puurida romulakerelt või osta uus) ja taganurga saaks enivei mõne 156 pealt lõigata, vaja vaid õiget tagatiiba.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#287
samas jälle, kui võtad mingi 2,0 tooriku ja laod sinna GTA tükid külge, siis VIN koodi järgi on tegemist ikkagi 2,0-ga (seleta siis TÜV punktis, et ei ole tegemist mingi omatehtud asjaga- GTA on eraldi mudel ning ARK-i lubadustest jääb napilt napilt välja)
ja kui peaks kunagi müüki minema, siis järgmisel omanikul saab nalja nabani kui mingi tükk VIN koodi järgi tellitakse :icon_angel:
mis juppideks müümist puudutab, siis


aga jah- olen näinud ümber puu keeratud bemmi, mis peale õgvendamist nägi välja nagu poleks sellel kunagi midagi viga olnudki

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#288Tõenäoliselt, ma seda müüki ei pane kui saaks ilusti korda. Kuna plaan oli hoida ikka väga pikalt seda. Peamine, et saaks korda ja ei roostetaks ning painduks nende kohtade pealt. No teist töötavat GTAd ma vist ei ostaks. Kaaluks siis, kuid BND müüks ilma mootori ja käigukasti ning sisuta
. Peabki hakkama nüüd vaatama romulaid kust saaks uue katuse. Üks uus GTA tagtiib maksab kuskil 8000kr, Piloti andmetel. Selle summa elan üle, kui muudmoodi ei saa. Ning kõigepealt on plaan ilusti puhtaks teha seest, veermik korda, et saaks auto omal jõul veerema (ilma, et kuskilt lekiks). Siis saaks temaga niipalju liikuma, et ei peaks treilerit kasutama. Kui vaja remondikodade vahel liigelda.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#289mehejuttSlicer wrote:Tõenäoliselt, ma seda müüki ei pane kui saaks ilusti korda. Kuna plaan oli hoida ikka väga pikalt seda. Peamine, et saaks korda ja ei roostetaks ning painduks nende kohtade pealt. No teist töötavat GTAd ma vist ei ostaks. Kaaluks siis, kuid BND müüks ilma mootori ja käigukasti ning sisuta. Peabki hakkama nüüd vaatama romulaid kust saaks uue katuse. Üks uus GTA tagtiib maksab kuskil 8000kr, Piloti andmetel. Selle summa elan üle, kui muudmoodi ei saa. Ning kõigepealt on plaan ilusti puhtaks teha seest, veermik korda, et saaks auto omal jõul veerema (ilma, et kuskilt lekiks). Siis saaks temaga niipalju liikuma, et ei peaks treilerit kasutama. Kui vaja remondikodade vahel liigelda.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#290Duud, kaastunne. Aga hea näha, et mõte juba töötab, et mis edasi :icon_thumbup:
TMis oli mingi aeg tagasi avariijärgse remondi kohta päris hea artikkel -> http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2010 ... derID=1752" onclick="window.open(this.href);return false;. Car-O-Liner'i promo suuremas osas küll, aga ehk tekitab mõned mõtted. Metro kasutab nende tehnoloogiat näiteks, uuri sealt erinevate variantide kohta.
TMis oli mingi aeg tagasi avariijärgse remondi kohta päris hea artikkel -> http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2010 ... derID=1752" onclick="window.open(this.href);return false;. Car-O-Liner'i promo suuremas osas küll, aga ehk tekitab mõned mõtted. Metro kasutab nende tehnoloogiat näiteks, uuri sealt erinevate variantide kohta.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#291Päris asjalik ja asjakohane artikkel tundub olevat!
Aga loodan, et endal seda infi kunagi tarvis ei lähe mida seal jagatakse
.
Aga loodan, et endal seda infi kunagi tarvis ei lähe mida seal jagatakse

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#292Olen võtnud ühendust nii Harku autotehase kui ka sama Tööstushariduskooliga, kus selline venituspink asub. Mõlemad on öelnud, et taastada on võimalik ning mõtekam kui ümberlappida. Vähemalt piltide järgi. Kuid töö maht ja hind selguvad siis kui on auto reaalselt üle vaadanud. Jään lootma parimat 

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#293Ütleme nii, et läks vist suhteliselt õnneks. 140-150km/h kaks korda üle kuudi keeratud autod üldjuhul kantakse maha.Slicer wrote:Olen võtnud ühendust nii Harku autotehase kui ka sama Tööstushariduskooliga, kus selline venituspink asub. Mõlemad on öelnud, et taastada on võimalik ning mõtekam kui ümberlappida. Vähemalt piltide järgi. Kuid töö maht ja hind selguvad siis kui on auto reaalselt üle vaadanud. Jään lootma parimat
a.k.a Anthrax
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#294Jah, kui see ülekeeramine oleks tõesti toimunud samal kiirusel siis see mootor oleks ka lebanud seal soos ringi keskel :S
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#295Eks oleneb kus ja mida küsida... kellel venituspink, see tahab venitada ja selle eest ka raha küsida.
(nö haamriga mehele paistab kõik naelana).
KAS padjad käisid lahti ja turvavöö püropinguti tegid paugu? (kui jah siis ära hakka oma turvalisuse huvides jeblama venitamisega). Kas auto oli liisingus ja kaskotatud ? (viimasest abi ei maksa loota, kindlutuse mehed ei ole ka lollid, et ei leia foorimist rinkapilte koos kirjeldava jutuga).
Mõtle korraks teemale, et seda masinat sa võid venitada palju kulub, maha müüd ta ikka üle kuudi käinud autona kunagi baltikumi ja soome turgu silmas pidades - ja sellisel juhul on ta sigaodav ning raske müügiprotsessiga... lisaks võib olla keevistes jms mikropragusid mis lisaks turvalisusele mõjutavad olulisel määral ka masina jäikust, korrosioonikindlust jms. lisaks kerevenitusele vajad ilmselt ka uut laepolstrit, istet (parem kui oleks paar, veelparem kui terve sisu, et ei oleks toonierinevust jne)... pappi läheb nagu putru. venitus, vajalikud UUED detailid (katus, tiib, tuled (vbla on ka esituledel mõni kõrv pudu läinud paugust?), laepolster jne pudi, mida hetkel veel ei ole avastanud), terve auto värvimine - usun, et läheb kallimaks kui doonorkere ost ja lappamine, eriti kui pead silmas auto hilisemat turuväärtust ja oma turvalisust.
GTA mootori tõstmist 156 peale ei pea kuigi perspektiivikaks tegevuseks... see "sleeper" äratab teadjates vaid kaastunnet ja pikas perspektiivis ei ole sa ka ise ilmselt päris õnnelik.
Kui ei kiirusta ja ootad ja otsid mõne mootoririkkega aga kere poolest sirge ja sileda GTA siis selle otsa võid komistada miski 5000EUR eest või ehk isegi odavamalt... kui omal käed küljes saad ümberlappamise juures ehk ise ka midagi ära teha ja seeläbi kulusid kokku hoida ja lõpeks maha müüa kogu saasta mida ise ei vaja... sisu, pidurid punaseks värvitud tuuning kütuselatid - hetkel müü ntx kohe oma roolilatt BND-le mõistliku hinna eest.
Ja osta roolilatist tilkund papi eest miski odav küna omale igapäevaliikuriks ja peamine ÄRA STRESSA - makaronide jms pärast mida mõnda aega nüüd oled sunnitud põhitoiduna eelistama - foorum on sul seljataga toeks, raskel hetkel
(nö haamriga mehele paistab kõik naelana).
KAS padjad käisid lahti ja turvavöö püropinguti tegid paugu? (kui jah siis ära hakka oma turvalisuse huvides jeblama venitamisega). Kas auto oli liisingus ja kaskotatud ? (viimasest abi ei maksa loota, kindlutuse mehed ei ole ka lollid, et ei leia foorimist rinkapilte koos kirjeldava jutuga).
Mõtle korraks teemale, et seda masinat sa võid venitada palju kulub, maha müüd ta ikka üle kuudi käinud autona kunagi baltikumi ja soome turgu silmas pidades - ja sellisel juhul on ta sigaodav ning raske müügiprotsessiga... lisaks võib olla keevistes jms mikropragusid mis lisaks turvalisusele mõjutavad olulisel määral ka masina jäikust, korrosioonikindlust jms. lisaks kerevenitusele vajad ilmselt ka uut laepolstrit, istet (parem kui oleks paar, veelparem kui terve sisu, et ei oleks toonierinevust jne)... pappi läheb nagu putru. venitus, vajalikud UUED detailid (katus, tiib, tuled (vbla on ka esituledel mõni kõrv pudu läinud paugust?), laepolster jne pudi, mida hetkel veel ei ole avastanud), terve auto värvimine - usun, et läheb kallimaks kui doonorkere ost ja lappamine, eriti kui pead silmas auto hilisemat turuväärtust ja oma turvalisust.
GTA mootori tõstmist 156 peale ei pea kuigi perspektiivikaks tegevuseks... see "sleeper" äratab teadjates vaid kaastunnet ja pikas perspektiivis ei ole sa ka ise ilmselt päris õnnelik.
Kui ei kiirusta ja ootad ja otsid mõne mootoririkkega aga kere poolest sirge ja sileda GTA siis selle otsa võid komistada miski 5000EUR eest või ehk isegi odavamalt... kui omal käed küljes saad ümberlappamise juures ehk ise ka midagi ära teha ja seeläbi kulusid kokku hoida ja lõpeks maha müüa kogu saasta mida ise ei vaja... sisu, pidurid punaseks värvitud tuuning kütuselatid - hetkel müü ntx kohe oma roolilatt BND-le mõistliku hinna eest.
Ja osta roolilatist tilkund papi eest miski odav küna omale igapäevaliikuriks ja peamine ÄRA STRESSA - makaronide jms pärast mida mõnda aega nüüd oled sunnitud põhitoiduna eelistama - foorum on sul seljataga toeks, raskel hetkel

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#296Sisult on kõik korras. Midagi ei paukunud ega rebenenud (ükski turvapadi välja ei lennanud ning ka rihm tundub korras olevat). Ainuke silmaga nähtav asi mis viltu sees- on juhiiste, kuna selle vasak siin on tõenäoliselt murdunud minu 100kg kere all. Laepolster ja muu selline on kombes samuti. Ma ei hakka seda keret veel maha kandma kui pole selgunud põhikonstruktsiooni kahjustuse ulatus, kui pealmised plekid aint mõlkis siis pole vahet. Allikas hommikul rääkis, et üks Eestisse toodud GT sai paugu esiossa ja mootor kutu. Viimases hädas saaksin sinna ümber tõsta oma mootri, kui kere saaks mõistlikku hinnaga kätte ja oleks rohkem korras kui minul.
Last edited by Slicer on 06 Sep 2010, 19:09, edited 2 times in total.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#297Vaadates neid pilte siis tuleb nõustuda ET-ga, et ümberlappamine oleks kindlasti mõistlikum tegu kui praeguse parandamine, sest võid matta hunniku pappi aga tulemus ei ole ikkagi see mida loodad. Osta parem omale mingi plank kere ja lase kellegil gta tehnika sinna peale ümber visata ja asi korras.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#298jaapan teadaolevalt on vasakpoolse liiklusega 
GT ja GTA sisud ei ole teadaolevalt ristatavad 1:1
GT ei ole teadaolevalt su unelmate auto
GT esiosa paugu lapimine ei pruugi olla OLULISELT odavam ja tumeus pole kindlasti 156GTA
jne
katuseposter selles klassikalise küünikatuse kujuga laes ei ole kuigi tõenäoliselt 100% terve ... võtad maha ja avastad OHOO mingid tüüblikinnitused on jee last... painutad sirgeks ja jäädki mõistama miks kuskil triip on peale sirutamist...
see ohoo iste mis rebenes tuleks ikka välja vahetada ju... või oled nõus sõitma ise toolil või saatama sinna mõne teise inimese mis kuidagi kokku lapitud?
Aga aitab kl teise mehe auto suuga parandamisest, iga mees teeb oma otsused ise ja teised ei haugu.

GT ja GTA sisud ei ole teadaolevalt ristatavad 1:1
GT ei ole teadaolevalt su unelmate auto
GT esiosa paugu lapimine ei pruugi olla OLULISELT odavam ja tumeus pole kindlasti 156GTA
jne
katuseposter selles klassikalise küünikatuse kujuga laes ei ole kuigi tõenäoliselt 100% terve ... võtad maha ja avastad OHOO mingid tüüblikinnitused on jee last... painutad sirgeks ja jäädki mõistama miks kuskil triip on peale sirutamist...
see ohoo iste mis rebenes tuleks ikka välja vahetada ju... või oled nõus sõitma ise toolil või saatama sinna mõne teise inimese mis kuidagi kokku lapitud?
Aga aitab kl teise mehe auto suuga parandamisest, iga mees teeb oma otsused ise ja teised ei haugu.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#299Pürotehnilised laengud turvavöös peab üle kontrollima, kuna fuel cut läks ju siiski peale.
a.k.a Anthrax
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#300Ei taha hirmutada, aga kõik mis ET rääkis on tõsi, just sai sarnases olukorras auto tehnika visatud teisele kerele, põhjuseks ikkagi see, et tee mis sa teed, aga samat head autot sa temast enam ei saa, ta jääb ikkagi katkiseks autoks.
Aga esmalt korja katkised tükid ära, eemalda kõver tagutiib, stange ja luuk, noki polstrid pagasnikust ära, lisaks kõik muud katkised asjad. Siis vaata mis räägitakse, siis otsi juba uus tagaluuk ja klaas, ning siis hakatakse selle järgi hakatakse tirima.
Aga esmalt korja katkised tükid ära, eemalda kõver tagutiib, stange ja luuk, noki polstrid pagasnikust ära, lisaks kõik muud katkised asjad. Siis vaata mis räägitakse, siis otsi juba uus tagaluuk ja klaas, ning siis hakatakse selle järgi hakatakse tirima.