Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#302
Minu omale pandi peale pauku nn tava 156 luuk, ei tähelda erinevust.
erinevus avamismehhanismis, gta-l salong + puldinupp, "tava"156-l ka võtmega väljast, ehk avatav ar embleem.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#304
Ning terve kere värvimise puhul tuleb arvestada 10000-35000 eegusest väljaminekust, muidugi oleneb ka kohast kus teha lased, kuid kui tahad head kvaliteeti, siis tuleb ka rohkem maksta.
Neid pilte vaadates ei ütleks, et selles töös midagi võimatut on, et teda taastada, kuid kas sellel on mõte, sest nagu eelpool kasutaja Kalapea ütles, siis katkine auto on katkine auto, ning selleks ta ka jääb.
Aga igatahes kõike paremat. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#306
Ma ütleks taastamise toetuseks, et kui samamoodi kenasti ülevaadet anda siin, nagu mootori puhul, pildid, tehnoloogiad ja kenasti kõik tehtud tööde tshekid jms alles hoida, siis oleks see minujaoks vähemalt sama kindel, kui osta Saksast VÄIDETAVALT laksuvaba, ühe memme surnuaial käimise auto. Ja kui saab korda ja Slicer sellega veel aasta-kaks vähemalt kärutab enne kui midagi uut tahab (vt. bnd), siis peaks ka kõik remondiajal varju jäänud vead välja tulnud olema.

Mees on niipalju vaeva juba auto kallal näinud, et tegu peaaegu nagu mingi barn-found'i ülesehitusega. Mootori kapremont, nüüd kere täisremont :) .Tee ikka edasi. Ilmselgelt pole sul see auto müügiks ostetud, seega see "kui soovid kunagi müüa" argument on kah selline... nõrk.

Näed, luugi saad juba romulast suvaliselt 156'lt. Hakkab minema!

Lase esimese asjana kalkulatsioon teha. Kui hakkab 100K lähedale minema, siis saad tõesti omale koju 2 GTA'd! :)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#307
Ma ise ka natuke selle masina taastamise poolt. Tehnika said ju täielikult korda. Kui nüüd saaks tegelt kerepinki, siis on näha, kui palju ja kas üldse alusraam ära on. Kui see on ok, siis ju on ülevalpool puhas plekkide vahetus. Kui sul võetakse katus maha ja keevitatakse tagasi, lisaks tagatiivad ja uus luuk, ongi kere korras ju.

Rootsis ühes lammaris on 2 gta-d sees. Ma arvan, et sealt saaksid ka laepolstri, istme(d) parema hinnaga, kui uut tellides. Võin panna sulle kontakti, st ma ise ka paari asja sealt tahan.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#308
Kontakte andke julgesti, eriti mis puutub GTA juppe/plekke.Hetkel olen taastamise poolt ise ka. Sealt Harkuautotehasest juba eile küsisin ning öeldi, et saab kindlasti taastada sellise avarii puhul. Aga sooviti autot ise näha, et öelda konkreetne hinnakalkulatsioon. Laepolster seest on sirge, aga mis seal all on seda ma ei tea. Aga mul hetkel on prioriteet nr.1. saada auto omal telgedel ilusti jooksma. Ehk kõver stabika kont (vask tagumine külg) saaks vahetatud ning sinna juurde kuuluvad vigased osad ning samamoodi esimese teljega. Kui saab ilusti veerema, siis juba väike osa tehtud. Tõenäoliselt ma ta tervenisti üle ka värvin, kui asi sinnamaani peaks jõudma. Aga see on tõesti kõige viimane etapp, seega sellele hetkel ei mõtle. Mul muud mured olulisemad selle autoga :icon_problem: Müüki kohe kindlasti ei kavatse teda niipea panna kui üldse, seega mind ennast ei morjenda kui see "avariiline" tempel juures on. Kui auto on korralikult taastatud siis ei näe selles probleemi.
See avariiline võib siis mõju avaldada kui peaks juhutma sarnane avarii ning sama kohaga siis sealt annab ta kiiremini järele. Muud negatiivset ma selle taastamise juures ei näe. Tõenäoliselt lasen panna ka tagumised strutbarid nüüd telgede vahele, et seda jäikust vähegi taastada. Suurem projekt tuleb, aga auto on siiski juba nii omaks saanud, ning tõenäoliselt oleks lappinud teda ka suurema paugu puhul kui asi oleks piirdunud ainult plekiga. Kui praegu oleks mootor ka läinud siis tõenäoliselt ma sellist juttu ja teemat ei soojendaks :?

BND, aga tagaluuki saab lisaks võtmeaga siiski ka puldist ja seest avada?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#309
Min olen ka taastamise poolt. Kus kohas sa seda sirutama plaanid hakkata? Saada väljaspool tallinnat tegutsevatele keretööde vendadele ka hinnapäringuid. Ma uurin oma kunagiselt töökaaslaselt ka, mis tema sellisest taastamisest arvab.
Ta on küll väike tegija, aga tööd on olnud väga kvaliteetsed siiamaani. Muidugi, siis peaksid auto kunda viima.
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#310
äärmiselt kurb sündmus kahtlematta, aga kindlasti kannatab sirgeks sirutada, ma olen igasugu asju näinud mis on sirgeks saadud ja see "katkise auto" jutt on jama, korralikult remonditud auto pole "katkine" vaid korda tehtud masin, muidugi kas sellepeale pole mõelnud et sellest päris võidusõidu masin ehitada - jääks ju igasugu tüübli/polstri ja muud pisidetaili mured ära ja funi oleks ka rohkem

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#311
Ma küsisin firmalt Keremeister, mis asus kuskil Jõgeva kandis (on ka esindatud Tallinnas), kuid öeldi mulle, et hind ei erine neil pealinnas asuvate paranduskodade omast niivõrd suurelt. Ning soovitati midagi Tallinnast vaadata, siis autol lihtsam silma peal hoida.
Käis ka see mõte korraks läbi, mida supp, välja pakkus. Praegune kere nii korda teha, et saaks rajaauto temast kuid mul ei ole niipalju ressurssi, et 2 autot üleval pidada. Pigem teeksin selle korda ja siis mingi odavama autoga käiksin rajal. Sest, praegu läks küll plekk, kuid oleks võinud minna ka see GTA mootor, mida ma ei jaksaks uuesti lappida kokku. Ning rajaautole seda mootorit panna ei tahaks- liiga väärtuslik. Pigem võiks olla mingi väike kuid turboga mootor. Kerges keres. Mingi Peugeot 106 või 205.
Kerepinki viiksin sinna Tallinna Tööstusharidusekeskusesse. Neil on seal päris korralik pink. Tööhind pidi olema soodsam ka turu hinnast.