M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#16
ei taha solkida teise müügi teemat (kuna pole ise ostja, seega võtta seda kui uppimist) aga natuke riivas silma , et masina hind tõuseb alati, pole muidugi minu asi kobiseda aga (teen seda ikka, ma olen ka ikka aastaid automüüjana leiba teeninud) ei saa ikka iga kulu hinnale otsa kruvida, see on väga tervitatav et masina arengust infot jagad, kuid see on suuremalt jaolt boonus ostjale aga mitte kroon-kroonilt hinna kergitamise põhjus. Olegem ausad, kui algul müüd autot mingi hinnaga ja nüüd hirmutad juba 20k suuremaga - et kui kohe ära ei osta siis te alles saate

PS paluks mitte solvuda mu kommi peale, lihtsalt väga huvitav müügi süsteem sundis mind seda tegema

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#17
Supp - loe postitust nr.8 ja saad vastuse

Kirjutasin seal, miks seda kõike teen ja rääkisin kõik ära, vältimaks postitusi nagu seee sinu oma - teinekord tuleks ikka teema korralikult läbi lugeda :icon_hi:

Kui mind häirib kellegi müügistrateegia vms, siis ei osta selle inimese eest midagi, mitte ei astu a"la RIMI kaupluse uksest sisse ja ei hakka neid sõimama nende kampaaniahindade jms kallal.

Pakun lihtsalt võimaluse osta ja kui loed mu viimast pakkumist, siis olen kõikidele pakkumistele avatud ja enam pole hind kivist.

terv,
Mart

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#18
Ma leian, et see on ju õige, et kui teed suure paranduse siis hind tõuseb. :icon_think:
Toon näitena oma GTA mootoriremondi, et kui panin sisse 55+ kilo siis ei müü sama hinnaga ju autot millega ostsin :D
Vähemalt jupihinnad võib küll autole otsa panna. Tööhinna lisamine on küsitav.
Kes tahab autot see maksab selle kinni, teades et lähiajal tal oma raha nende asjade peale kulutama ei pea ::itpnt::

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#19
Täpselt - osaline kompensatsioon võiks ju olla.

Ise, kui autot ostan, siis olen ka vaadanud kahte varianti :

1. Kui midagi pole autoga tehtud, siis peab olema väga odav
2. Kui on kallis, siis peab olema aga ka korralik

Ostsin oma eelmise auto audi a6 avant 1998.a, 2,4 bens (1997-2004 kere), automaat, ksenoon, parkimisandurid, tehase eelsoojendus jms.

Sild kolises ja mootori rihmad, õli jms kõik vahetamata ning ei teatudki, kuna oli vahetatud - maksin selle eest 39 000 eek ja panin autosse sisse kohe 22 000 eek - nüüd isa sõidab sellega ja kiidab, et väga korralik eksemplar on.

Kunagise mercedes SL 500 eest maksin aga rohkem 25 000, kui muud turul, sest oli lihtsalt veatu ja 100 000 läbisõiduga - müüsin Soome edasi sama rahaga pooleteise aasta pärast ja midagi peaaegu ei remontinud.

Oma alfa ostu muidugi jätan taaskord mainimata - see oli erand

Eks see ost-müük ole vääääägagi suhteline asi :icon_hi:

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#21
Ütlen siis veel uuesti - juba kolmandat korda:

Lugedes mu viimaseid postitusi, siis seal on rida HIND EI OLE ENAM KIVIST!!! - olen pakkumistele avatud ja kindlasti mõtlen nende üle.

Kas sellest on võimalik veel kuidagi muud moodi aru saada? - minumeelest mitte.

Kui ostad auto 50 000 eest, paned aasta jooksul autosse peaaegu teise 50 000, siis ütelge kas peaksin autot 30 000 eest maha müüma, järelmaksuga andma või ipodi vastu vahetama nagu osad siin sooviksid? Isegi, kui nii teeks olen kindel, et nendest jutustajatest ei saaks ka siis ostjat.

Tõeline ostjakandidaat helistab, küsib infot veel juurde, tuleb vaatama sularaha näpus, tingib siis kohapeal vastavalt jutuosavusele ja konkreetsusele ning saab auto ka parema hinnaga kätte.

Ei küsi ju 100 000, mis oleks tõesti absurd, kuid oleks siiski lubatud - pole mõtet tühja vinguda ja teemat risustada, kui ostja ei ole - onju sõbrakesed? :icon_hi:

Vaba maa - vaba valik.

Ootan edaspidi mõistlike pakkumisi kas siia, telefonitsi, või siis privasse.

Lugupidamisega,
Heavy alias Mart

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#22
Nii.

Ilmus ka autolehes artikkel, kus tehti ka erapooletu töökoja poolt tehniline ülevaatus.

Vead :
1. sillas 2 detaili hakkavad ära väsima (1 oli rooliots ja teine vist sarniir äkki)
2. suunatule kang ei lülitu välja iseenesest, vaid tuleb käega tagasi tõmmata.
3. mootori tagumise simmeri juurest oli kergelt niiske, kuid ei leki
4. Amordi kaitsekummil mõra sees


Rohkem vigu ei leitud.

Need on kõik pisikesed vead ja peale suunatule kangi ei ole teisi vigasid märganudki, kuna midagi ei kolise.

Auto on endiselt müügis ja vahetusvariandid enam huvi ei paku (suurem auto juba olemas).

Kuna temakesega hetkel enam ei sõida, siis seisab kodus garaazis ja ootab uut omanikku.

Kõik hinnapakkumised (v.a jaburad) teretulnud.

terv,
Heavy alias Mart

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#25
Hind on 55 kilo hetkel ja on ka tingimisruumi.

Mul on oma nimel juba 3 autot ja homme lisandub veel neljas :D - naisele.

Naine mul kardab aga nii kiire autoga sõita.

1,6 aitab küll - võtab vähe kütust jne oli temapoolne kommentar.

Igaks juhuks mainin ka kütusekulu, mida paljud kardavad suure mootori puhul:
Mina sõidan enamus ajast 30km maanteed 110-ga linna, seal paar otsa edasi-tagasi ja siis taas 30km tagasi ja pole väga kerge ega ka väga raske jalaga - kütusekulu on mul sellise sõiduga 9,5 ja 10 L vahel stabiilselt, mitte rohkem.

Tingimine käib aga sularahaga ja koha peal, mitte foorumis ega ka telefoni teel. Mida kiirem ollakse ostuga ja vormistamisega, seda parem saaks olema ka hind.

terv,
Mart
5031799
Last edited by heavy on 24 Sep 2010, 11:55, edited 1 time in total.

M:Alfa GTV 2000.a 162kw - müüdud

#27
Toetan eriku avaludust. Kui juba minu sinise punni 147KW'iga on minekut küll ja rohkem siis ma olen enam kui kindel et, need lisa 15 vabalt hingavat KW on elamus omaette.

P.S hind on minu arust suurepärane( oleKS hind selline olnud 3 kuud tagasi oleks sinise kaup katki jäänud ilmselt)
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB