Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#3
Lugu oli nii, et paar päeva tagasi käis keegi seda Alfat kaemas ja sõitis paagi väljasuremiseni tühjaks. Auto veeretati tagasi platsile. Käisin eile koos hr VML'ga seda vaatamas. Müügimees kallas 10L bena sisse. Pärast seda käima teda ei saanud, käia palju tahad, isegi ei lubanud midagi.
Sai üle vaadatud õhufiltri juures olevad kaitsmeid, mis olid terved. Releesid ei jõudnud kontrollida. Kütusepumba häälitsemist ei kuulnud. Küll aga olid küünlad täiesti märjad ja sädet ei leidnud. Filtri kallale ei jõudnud.
Omanik väitis, et enne kütuse otsalõppemist käivitus auto veatult. Müügimees lubas käivitumisvea korda ajada ja siis ühendust võtta. Näis.

Mõtlesin, et ehk teab keegi selle auto ajalugu.

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#4
kui küünlad märjad, siis ma arvan, et see paagi tilgatumakssõitmine oli lihtsalt jutt :icon_thumbup:



esimest korda kuulen, et kütuse otsalõppemisel saab säde kah otsa (sädet ei ole, siis on viga kas ECU, relee või siis väntvõlli pööreteanduri/süütepooli kandis- ECU on ainus, mis neist kuidagipidi kütusega seotud on) :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#6
Meenus veel müügimehe jutust nii palju, et mingi aeg unustati kapotikaas paduvihma ajaks pärani lahti. :lol:
Igatahes asi pole jah päris puhas. Eks näis. Lubati ühendust võtta. Kui tööle saavad, võib ju korra tehnoülevaatuselt läbi käia. Las logistavad ja mõõdavad gaasid ära.

Kui keegi midagi rohkemat sellest masinast teab, valgustage aga julgelt! :grandpa:

Ah jaa, nii palju kui ma selle lühikese ajaga vigu avastada jõudsin, siis juhipoolne aken ei liikunud, kuigi nuppu vajutades käis lülitusplõks. Parem klaas liikus vaevaliselt ja kinni poodes. Tagumised aknad olid vändaga. Lisaks ei põlenud ees kumbki parktuli. Salongiventilaator oli täiesti tumm. Õlivardatuld viskas kompuutritablool aeg-ajalt põlema. Õlitase oli keskel või kriips alla poole. Käivitades käis nagu starterist mingi kerge tagasilöögimoodi heli.

Kui hr VML foorumisse satub, lisab ka ehk midagi juurde.

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#7
paduvihm ja kapott lahti :mrgreen:

ma arvan, et kodanikud pesid survepesuriga mootori puhtaks :icon_thumbup:

kirjelduse baasilt:
juhipoolne aken-> kas releeplokk või kehv ühendus (kui klõps käib, siis tähendab, et automaatfunktsioon töötab aga pinge ei jõua mootorisse pärale või on mass puudu)
kõrvalistuja aken-> kas siinid mustad või kehva ühendus
parktuled-> ei mäleta enam, kas sellel versioonil oli eraldi kaitse (või siis on juhtmepunt/lüliti kontaktivaba)
salongiventilaator-> kui viimasel kiirusel kah oli tumm, siis kas juhtmed kutud/ventikas üldse puudu või kaitse; kui viimasel kiirusel töötab, siis takisti kutu

õlivardatuluke ei tohiks plinkida (viskab ilmselt massi kuskilt)

starteri ebamäärane heli võib olla põhjustatud paljust :wink:

ÜLDISELT ma arvan, et siin on mõnele elektrikule suht palju tööd :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#8
Kusjuures, mootor nägi jah üllatavalt puhas välja. Salongivent ei funkand mitte ühelgi astmel. Niipalju veel, et hind oli varem 20 tuh. kandis olnud. Nüüd 15 peale lastud. Välimus oli täitsa asjalik ja roostet ei paistnud kusagilt. Ainuke koht, kust seda leida võis, olid pidurikettad. Istmetel kulumisjäljed minimaalsed ja armatuur puidustlinoleumiga üle tuunitud. :D

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#9
:roll: starter tegi häält ka peale süütevõtme lahti laskmist, eks seal vist pendiksiga mingi kala ole, käivitamisel oli ka hääl selline ebapuhas, mitte nagu peaks olema. Küünalde katte oli puudu, küünla avad ääreni vett täis, kuna järele mõeldes oli mootor tõesti kuidagi liiga puhas, siis ilmselt survepesuga üle käidud jah. Elektri poolt ei jõudnudki väga kontrollida, pimedaks läks ennem, kuna müügi mees ei andnud lubatud ajaks näole. Eks seal omajagu palju tegemist ole.

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#10
::itpnt::

155 8V kapotialune IMHO kasutab enamikus "mitteolulistes" kohtades vanu häid mitte eriti kindla kinnitusega pistikud-> s.t. survepesuriga oskuslikult lasta, siis saab juhtme pistikust lahti ning rippesse :wink:

tõenäoline variant, mis seal süütega olla võib on see, et juhtmepesad ääreni vett täis, piibud poolvigased ning on pikal käivitamisel tagasilöögiga pooli(d) ära küpsetanud :icon_thumbdown: [suht sagedane probleem DIT poolidel] või siis on pooli jooksev juhtmestik survega kuhugi käigukasti kohale tükkideks lastud

:roll: huvitav millal inimesed õpivad, et kui vana auto mootorit pesta, siis tuleb juhtmestik kas lahti võtta või kinni katta (ja kindlasti ei tohi juga otse juhtmestikule suunata :P )
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Alfa 155 1.8 93 kW 1993 Tartu Edu Autoaias

#11
Mulle isiklikult üldsegi need MUKITUD autod "peale ei lähe"- kõnnin kohe kiiremal sammul kaugemale!
Reedeti on autoturus näha kuidas müüjad silikonipudeliga ümber autode jooksevad. Mina nimetan seda p.....stjaks- enamus elektroonilised vead onngi sellest veega lobistamisest tingitud. Ega selle töö tegija selle autoga sõitma hakka, temal on oluline paari tunni pärast "Pühade muna" kuidagi liikuvana üle anda ja papp teenuse eest tasku pista.

Aga kes selle PUNASE kohta rohkem infot tahab- VÕTKE ÜHENDUST! (Tel:53633698)
Teistele- Mootor on 2,0 (106kw) sõitnud 105 tuh.(serv. raamat olemas) Saksas ja umb. 15 tuh. Eestis
Kere läbisõit mis tal odomeetril- on õige (kuni 85 tuh. peaks SERVICE rmt. täidetud olema).
Eestisse tarniti ta Minu soovil ja riiki tulles oli peaaegu uus. Saksas oli aastaid seisnud ühe rumala vea tõttu, mis kohe sai kõrvaldatud. Müüsin umb. kaks aastat tagasi ühele tuttavale inimesele, kes onngi praegune omanik.
cron