Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#797
ära enam peale võta :P
spark wrote:sai vähe ... :roll:
huvitav kas venelased tegid itaalastega (ALFA disaineritega) koostööd vms. ,kui VAZ 2105 välja töötati
- sarnasused stangedes ja tuledes

ka fiat 131 oli ilmselt mingiks eeskujuks ...
alfetta II
Image
ja
131
Image
versus
Image
tegelikult kui võtad fiat 124 ja paned sellele ette kandilised tuled, siis ongi 05 olemas :roll:

seda on ka mujal tehtud
Image
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#798
Kõige kõvem on asja juures see, et see Fiat oli ilmselt tehniliselt ja disainilt niivõrd innovatiivne, et seda kannatab vabalt toota tänase päevani. :icon_wtf: :mrgreen:
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#801
Luman wrote:Juta, kas te olete selle musta MiTo maha müünud, või miks ma seda tihti ühe teise hiljuti müüdud MiTo kõrval seismas näen ja sind viimati 159-st väljumas nägin? :sherlock:
oojaa.. meie kaks MiTot- nii ristikhein kui must läksid ühte perekonda :)
härra (ristikheinaga) on endine itaallasest carabinieri (kui ta esimest korda salongi astus siis tal läksid põlved nõrgaks ja ruum täitus itaaliakeelsete armastusavaldustega) ja proua on eestlannast kena naisterahvas kes lihtsalt ilma MiTo'ta enam elada ei saanud.
räägime uuesti praktilisusest :)?

ja mina sõidan nüüd igapäevaselt üldse SAAB'iga.. (õndsad päevad on need kus biscone-märgiga rooli taha lastakse) 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#805
jah- see oligi tipo quattro platvorm

thema, croma, 900 ja 164

164 oli neist viimane ning eristus peamiselt selle poolest, et omas nelja vedrupüstakut ning taga multilink vedrustust. Rääkimata sellest, et mootoriteks olid siiski Nord ja V6 millel ei ole mitte mingit pistmist Fiatiga. Samuti on kogu elektroonika Bosch ja Jaeger+ Alfa enda tükikesed. Kõige lähedasem asi Fiati grupile oli esimese põlve TB (V6TB läks jälle kaugemale).

Üldiselt on 164 näol tegu n.ö. üleminekumudeliga Alfast AlFiatiks; 155/145/146 kasutasid juba tegelikult standardiseeritud platvormi ning elektroonikat ja peale 95-dat aastat kadus ka viimane, mis Alfast alles oli (V6, Nord ja boxerid) :roll:

156 ja 166 ning GTV ja GT mängisid natuke aega veel V6-ga edasi :roll: aga päris Alfat ei ole enam tulnud (8C on ju enamvähem Maserati :roll: )

Loomulikult "uued asjad" liiguvad taaskord natuke oma rada pidi aga siiski ei ole tegu eraldiseisva tehnilise joonega :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#807
muidugi kui veel natuke ringi vaadata, siis Ferrari tuli ju puhtal AR-is (kaasa arvatud Columbo, mis oli tegelikult 12C edasiarendus :wink: )

rääkimata sellest, et hr Gioacchino Colombo alustas Alfas, siis läks Ferrarisse, siis Alfasse, siis Maseratisse, siis Bugatti ja lõpetas Augustas...

samamoodi kui vaadata legendaarset Jano-t, siis tema alustas Fiatis, liikus AR-i, sealt Ferrarisse (mille tulemusena said rajalt kinga nii Columbio kui Lamperdi mootorid) :roll:

Seega- märkimisväärseid tehnilisi disainereid lihtsalt on käputäis ning on paratamatu, et nad ringlevad riigis, kus elavad- see ei tähenda küll ühe või teise auto kuuluvust kontserni.

Näiteks on olemas selline tootja nagu Bosch - kes kunagi tuli välja sellise seadeldisega nagu lamda andur- mingil hetkel olid kõik autod selle jupstükiga varustatud, mis aga ei tähenda, et need kõik suguluses oleksid (samuti nagu ka ei tähenda, et kui bmw e36, alfa 164 24V ning 167 8V kasutavad motronic 1,7 pritset on nad kuidagi omavahel suguluses)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#808
see muus mito omanik -italiano on minu tuttam! ta on väga rahul autoga! ennem tal oli q7 ja siis 15 3.0 turbodiisel!
võib arvata et ta teab mida ostab!!! kahju et mito gta ei tulnud ellu!

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#809
või siis ostab lihtsalt pisemaid ja odavamaid autosi hetkel... (mingitel kaalutlustel)
15:30 turbodiisel ja q7 on täisvarustuses kuni miljon kallimad
:lol:
aga ilmselt ma eksin...