giulietta 116

#136
üks käik siiski jäi veel, aga kuna süüde oli jube vale siis üle 90kmh ja 4000pm ei tahtnud kuidagi liikuda masin (üldiselt ma enne ürre masinat ei noki ka kui töötab, sest kogemus näitab et siis võib midagi päris peeti minna). Aga järjekordselt leidis kinnitust fakt, et igasugu mülgastes ja munakiviteedel (sai ka neid proovitud)on ikka alfa õige masin liikumiseks. Millegipärast on ikka tava inimesel mingi kartus alfa vastu , et jubedalt laguneb jne, minu masina puhul on ehe näide, et võta puukuuri tagant auto , kalla benss sisse ja anna palju torust tuleb ja ei juhtu midagi ning väikeperelaenu ei pea ka võtma, niiet ajage aga massinad välja, kel niisama vedeleb

giulietta 116

#137
täna sai lastud natuke süüte värki ja karbussi regullida ja oh imet - tühikäik saabus
kuna mehhanik jätkuvalt raha keeldub vastuvõtmast, siis kinkisin talle täispuhutava madratsi

giulietta 116

#139
väga raske on midagi teemasse lisada, sest masin on osutunud väga töökindlaks ja naudingut pakkuvaks masinaks ehk siis sisuliselt kõik seismisega seotud probleemid on sujuvalt paika loksunud, ning liiklen alfaga veel ca 1,5 nädalat ja siis lükkan talvekorterisse (ilmselt uunikute talveralliks toon vast korraks teedele tagasi).
Seoses sellega panen ka masina müüki, mitte, et hirmasti müüa tahan aga kel huvi osta sellejaoks on ka müüa, rohkem olen huvitatud vahetusest kui rahast, seega kui keegi tunneb, et vajab sellist autot, siis siin ta on - mingit kuulutust kuhugi eraldi ei tule. Vahetusena võib AINULT pakkuda igasugu vanakooli masinaid seega alfatest kas midagi sud-i põhised või tagaveolisi. Keda hinnaklass huvitab siis see on ca 35000.- ehk mitte odav ega ka kallis (nagu mulle kord üks abruka poepidaja ütles: "kui hind ei meeldi, mine osta mujalt" )
Masin on müügis kevadeni, seega aprillist alates pole mõtet eriti ostjatel mind tüüdata.

PS kui müüdud saab tuleb niikuinii mingi vanakooli alfa asemele

giulietta 116

#140
ahhjaa ma vaatsin et ühesteises teemas oli küttekulu jutuks, krt aru ma ei saa, masin on hakand tugevalt alla 10l/100km linnas neelma ca 8l vast.
muuseas vahepeal tuli tagumine sumbsi pütt jälle kinnitusest lahti, seega peab subuti kinnituse talvekorteris ikka kriitilise pilguga üle vaatama, sest nii see enam ei sobi
ühe huvitava anomaalia avastasin ka, et kui ohukad sisse lülitada siis need ei põle ja siis ei põle ka suunad - enne seda jama polnud aga samas alfal pole ohukaid vaja ka eriti (mul oli esimene kord aasta jooksul)

giulietta 116

#141
midagi pole muutunud, masin vedeleb ei tea kus ja vast nädalapärast saab ka katusealla, täna sai käidud vaatamas, kõik ok, aga krt aku oli tühi (unustasin juhtme maha võtta, juu imeb kuskilt voolu, kuna aku on tutikas), sai käivitatud ja käib nagu muiste, pagana luuk laseb läbi ja jälle oli meeter vett juhi jalgade juures, ikkagi on huvitav see, et pole mina veel kohanud inimest kellelel poleks kokkupuudet 116-ga ehk seal kus mu masin seisab sai ka ühe tüübiga (kujuures ta oli ikka suht noor ka veel) vesteldud kellel oli selline masin (mis muidugi läks kõige kaduva teed, peale seda kui mitu aastat olid seal kassid sees kusel käinud). Imselt jaanuraini vaikus, aga siis saab alustada ettevalmistusi ralliks, vaja sumps korralikult kinnitada ja min kaks paari lisatulesid ette panna

giulietta 116

#142
täna avasin siis pidulikult oma alfa sõiduhooaja, ehk tegin esimese sõidu, natuke punnis vastu, kuna oli ju mitu kuud seisnud aga lõpuks sõitis nagu muiste, nüüd pole muud kui alustada talveralli ettevalmistusega, kuna sedakorda on trass koos tagasi sõiduga ca 800km, siis tuleb ikka natuke testida ka masinat. Täna olid tänavad üsna libedad, 116 rebib ikka mõnusalt igal käiguvahetusel külge ette, lahe

giulietta 116

#144
eila sai ülevaatusel käidud ja ühes sharniiris oli kerge loks, sai siis kohalikust kaubandusvõrgust igaksjuhuks sharniirid omandatud, hinnad on suht meeldivad: alumine 1,40 euri ja ülemine 1.- euri tk
cron