33 pöörded nulli

#1
Ma olen siin neid pöördeteemasid näinud küll, aga päris sama nagu pole.

Et selline probleem siis.

33 (1.7, 1992) viskab mootoriga pidurdades (kusjuures, ei pea isegi gaasi ilmtingimata täiesti lahti laskma) aegajalt pöörded täiesti nulli. Tavaliselt ainult korraks ja saab vungi tagasi, aga vahel kuni selleni, et sureb täitsa välja (mis nt 90-100 peal kurvis ei ruuliks, kui see peaks juhtuma).

Siiamaale juhtunud ainult kõrgemate käikude (3, 4, 5) juures, 1 ja 2 puhul pole täheldanud. Ma alguses süüdistasin selles paaki, millel tuulutus puudu ja ilmselt mingi toru kuskilt seest ära mädanenud, et kui bensulävi langeb mingi tasemeni, siis hakkab jebima ja/või bensupumpa, mis kahtlaselt uriseb, aga see toimub ka silmini paagiga.

Oskab keegi pakkuda?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

33 pöörded nulli

#3
yeah, see tuli mullegi pähe



ainus tühine probleem on selles...et mul ei ole tühikäigumootorit...

Mu 33 QV tiitel (tänud, ts) pärineb mootorist (see 88-89 karpadega 1.7), millele jäetud/aretatud 1.4 pritse peale. Tühikäigumootorit ei ole siiani keegi leidnud. Call them stupid võ leia ise üles pühapäeval:)

Niiet tänud, but no banana.

Kust kurat ma täpsemalt selle seguklapi leidma peaks (kõik, mis vaja puhastada on TEENINDUSE andmetel puhastatuid),

ilmselt siis ei ole.

Ja ne mehanik, blin, ja prosta psihalog..mis automootorite puhul ei taha kaugeltki abiks olla.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

33 pöörded nulli

#5
ts wrote:lühidalt-> Kui pühapäeval Raplas oeld siis otsime kõik koos :lol:


Heheh, kes otsib, see alati ei leia...
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

33 pöörded nulli

#6
zakalwe wrote:Heheh, kes otsib, see alati ei leia...


nuuh oleks rohkem ruumi olnud oleks vist ikka leidnud (või pigem-> oleks kolle maha kruvinud oleks kindlasti leidnud :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

33 pöörded nulli

#7
Ma ei viitsi uut teemat teha, probleem ikka kütusesüsteemis otsapidi ilmselt.



Ühesõnaga, tekkinud selline asi, et kui lasta natuke pikemalt seista autol (näiteks öö läbi), siis alguses läheb kenasti käima, käib mingi minuti-paar ja siis sureb maha. Ja enam käima ei lähe, st läheb, aga ilgelt kaua tuleb käiata. Vahepeal nagu lubab, aga kui püüda tuuritada, siis plödiseb, kõigutab suvaliselt pöördeid ja pöördeid üle 4-5 tuhande ei tõsta.

Mõned täpsustused veel:

a) teistkordseks käimaminekuks tuleb käiata seda kauem, mida vähem on paagis bensiini

b) Käiata tuleb seda kauem, mida kauem on auto seisnud. Probleemi ei esine, kui ta on seisnud mingi 3-4-5 tundi. Siis jääb ilusti esimese korraga käima. Päeval soojaga võib kauemgi probleemideta seista (äkki mingi niiskus kondenseerub kuskile?) Nädalavahetus seismist = vähemalt pool tundi ketramist.

c) Probleemi ei pruugi esineda, kui enne käivitamist mingi sorts bensiini peale valada. Aga see pole ka garantii.

d) Käima tõmmates, mitte võtmest keerates, jääb käima esimese-teise korraga.



Any ideas?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

33 pöörded nulli

#8
nu...ma tsekkaks üle kuidas sõbrake bensiinipump oma tööd teeb-voolik lahti ja süüde sisse... idee kohaselt nt näpuga voolikuotsa kinni ei jõua hoida... ja seal peaks olema tühikäigu mootorike-ma ei usu et tõuaretajad kes selle 1,7 aiste vahele paigutasid selle ära likvideerisid ... lisaks pöörete anduri ja selle juhtme tsekkaks üle... ja mis teema selle paagiga? on keegi selle maha kruvind kunagi? seal sees ka sõel ja kui see miskit seismisest tekkind möga täis on siis võib ka mingeid anomaaliaid põhjustada... kui aega oleks tsekkaks ise üle kuid momendil ei paista vaba aega lähima kuu jooksul... :roll: :evil:

33 pöörded nulli

#9
VML wrote:nu...ma tsekkaks üle kuidas sõbrake bensiinipump oma tööd teeb-voolik lahti ja süüde sisse... idee kohaselt nt näpuga voolikuotsa kinni ei jõua hoida... ja seal peaks olema tühikäigu mootorike-ma ei usu et tõuaretajad kes selle 1,7 aiste vahele paigutasid selle ära likvideerisid ... lisaks pöörete anduri ja selle juhtme tsekkaks üle... ja mis teema selle paagiga? on keegi selle maha kruvind kunagi? seal sees ka sõel ja kui see miskit seismisest tekkind möga täis on siis võib ka mingeid anomaaliaid põhjustada... kui aega oleks tsekkaks ise üle kuid momendil ei paista vaba aega lähima kuu jooksul... :roll: :evil:


Nojah. Says ts: 'kui kolle maha kruviks, leiaks tühikäigumootori üles'. Kodus maja ees ei ole hea tegeleda sellega.

Paak on vahetatud (aga vanema tüübi oma ja tuulutus puudu), küsisin töökojas, on läbi puhutud ja puhastatud. Aga ilmselt seal sees ka mingi toruke ära koolend, et ei saa poole paagi pealt enam penssu kätte. Bensupumpa kahtlustasin ise ka, see uriseb ja plöriseb ebaühtlaselt kogu aeg, ilusti on kuulda madalatel pööretel. Benapumbaga sama lugu: kodus maja ees on väga paha ligi pääseda ja mul pole korralikke pukke ka, et ta üles tõsta.

Pöörete andurit ei suuda leida:( Manuaali küll vaatasin, aga ei saa täpselt aru.



Ma kuu aega ei raatsi oodata kuidagi ju. Naise külmkapiga keeldun sõitmast. Suvalisse esimesse töökotta ei taha kah veeretada ja mu ihuremondimehed on suht hõivatud ja ma kuidagi ei taha neile autot pikemaks ajaks jätta sinna.

Äkitsi alfisitman siis jõuab homseks vaidale...kui ta mul juba käima läheb, siis sõidab kuhu iganes. Kuniks uuesti pikemalt seisma ei jää.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)