Suvaline PLÄMA vol 2010

#391
Jääb mulje, et meid on suisa nii palju, et peab hakkama sorteerima ja mudelikaupa kokku saama :D
Kui saaksid kokku 156-d siis saaks terve Selveri parkla silmini täis...

Suvaline PLÄMA vol 2010

#394
Aga ja aga......oleks ja oleks :lol:

Võtke õppust. Mina läksin "kokukale" täiesti ehkupeale. Kindel plaan puudus, aga nagu välja tuli, siis oli parim plaan.
Ja kui teetegi, siis teeme teie kõrval enda oma......veel parema.....aga mitte suurema....vist..

Suvaline PLÄMA vol 2010

#397
:mrgreen:

aga siiski jääb osavõtjate arv ilmselt alla suvalisel ajal suvalises parkal olevatele musta värvi ja universaalkerega VAG diiselmootoriga keskklassisõidukitele :mrgreen:

ErikT wrote:
Thema55 wrote:Aga teeme Sportwagonite kokkutuleku? :phonecall:
Võib ju proovida, kas saab rohkemat osavõttu kui GTV-d :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2010

#398
Väiksed feraarid on lati liiga kõrgeks ajanud :icon_problem:
Varsti lõpeb ühe SW oksjon, ehk tuleb sealt lisa...
Last edited by Thema55 on 16 Oct 2010, 00:17, edited 1 time in total.

Suvaline PLÄMA vol 2010

#400
Yea.
Ma kohtusin täna Vitaliga statoilis, kes oli mu hullari-parkla-naaber, 155, 2.5 mootor. Me ju ei tunne üksteist, aga viskame käppa ikka linnas, kui trehvame. Läbi klaasi st.
Aga äge oleks ju 155 kompanii 'Kiirele Alfale' kolonnis vedada. Kasvõi poolelt teelt. Tartlased siit ja Tallinlased sealt. Kohtugem....eeerm....mai tea, Ardus umbes?. Kui ma nüüd üldse mööda pole pannud geograafiaga. Kes oleks käsi?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Suvaline PLÄMA vol 2010

#401
Mida moodi need Statoili rehvipumpamisseadmed töötavad? Kas need üldse töötavad? Ma eile õhtul avastasin, et oi, rehv soss. Otseselt velg maas ei käinud, seega sõitsin stati. Seal siuke fäänsi massin, et toksid rõhu paika ja ühendad rattaga ning ise kontrollib ning sääb rõhu normi. Teoorias. Praktikas ei saanud ma sealt sussugi. :? Mõtlesin, et aparaat vb katki? OK, järgmisesse stati.. Seal samane masin. Ei saanud sealtki miskit. Võibolla oli rõhk rehvis liiga madal? Igal juhul on seal peal ka nupp, et kui rehv on täiesti tühi, vajuta seda nuppu. Kuidas vajutada suht kõrgel asuvat nuppu ning samal ajal hoida otsikut ventiilil, ma välja nuputada ei suutnud. :icon_wtf:

Suvaline PLÄMA vol 2010

#402
Tal on minuarust alguses mingi mõttepaus, mõõdab rõhku, arvutab, võtab kopsud õhku täis ja siis lajatab. Seega kui oled rõhu paika pannud, siis lükkad otsiku ventiilikülge ja ootad veits.

Kui seda manuaalset asja kasutada, siis peab veits võimlema ja poolkummargil asendis saab tehtud. Sest need otsikud on kahel pool otsas. Onju? Vist? Ehk, et kui ventiil on ratta alumisse äärde jäänud, siis lükkad otsiku vastu ventiili, kui ülemisse, siis tõmbad.. jah, ma saan aru, arusaamatu jutt :).

Ei, ma ei pea seda normaalseks süsteemiks. Eriti kui tahad jalgratta rehvi täita.

Suvaline PLÄMA vol 2010

#403
Olen olnud ise püstihädas ja näinud teisi samasuguseid, et see asi tööle saada.
Probleem on selles, et kui rehv on liiga tühi siis aparaat ei saa aru, et sa oled selle rehvikülge ühendanud. Selletarvis on aparaadi küljes "tühja kummi" nupp, mis sunnib masinat pumpama. Ehk kui rehv on tõesti tühi, siis peaks toimima nii:

1) pargid tühja rehvi nuppudele nii lähedale kui võimalik
2) pistad otsiku ventiili külge
3) ühe käega proovid hoida voolikut nii, et ventiili ja otsiku vahelt õhku välja ei tuleks ja teise käega sirutad "tühja rehvi" nupu järgi.

Need nupud on üldjuhul nii kõrgel, et see ei taha hästi õnnestuda.
Ehk siis reaalsuses on nii, et ulatad nupuni- vajutad- käib sosssssss- kogu õhk läks ventiilivahelt välja.

Kunagi sain ka nii täis, et sisestasin rõhu, läksin rehvi juurde, ühendasin ja hakkasin voolikut voltima ja pigistama nii kaua, kuni rõhk voolikus suurenes piisavalt, et ta arvas, et ma nüüd on rehv küljes.
a.k.a Anthrax

Suvaline PLÄMA vol 2010

#404
Ideeliselt ei peaks ju käega voolikut ventiili küljes hoidma? Või on need otsikud kõik katki? Krt, ei mäleta enam, millal viimati rehvi pumpamas käisin.. :oops: Kevadel läks suvekate allapanekul surve sisse (ja lämmastik ka) ja sügiseks polnud asi muutunud... Nüüd loodan, et talvekatega juhtub sama..:P

EDIT: ja mis takistab enne nuppu vajutamast ja siis alles ventiili külge ühendamast seda? las susiseb, masina jaoks peaks ju olema samahea, kui täitsa tühi rehv?? Vastusurvet pole..
Eesti Saabiklubi ja foorum

Suvaline PLÄMA vol 2010

#405
Nendel uutel masinatel ei saagi kinnitada ventiili külge. Ongi selline jäik kang, mille surud/tõmbad vastu ventiili.

Ja muidugi ta VÕIKS puhuma hakata ja ilma ventiiliküljes olemata, aga ta ei hakka :). Sest see oleks liiga eelmine sajand. Progress peab olema. digitaalsed numbrid, automaatika, küllap skogub andmeid autode rehvirõhkude kohta... varsti muutuvad need nupud seal puutetundlikeks ja hääljuhitavateks :).