Suvaline PLÄMA vol 2010

#451
E.T. wrote:Anni Arro näpuharjutusi kuskil mustamäe autokaupluses on tore vohmida kl ja tähtsat panna ning hiljem kahtlasekoelise huumoriga oma sealolekut pehmendada aga sellest ei saa keskmine foorumikasutaja tegelikkuses mingit kasu.
Mina isiklikult leian et E.T (kui foorumi moderaatori!) ja spark'i käitumine ületab hea tava piirid. Mitte keegi ei pea seletama teile miks ja keda kuhugi üritusele kutsuti ning teil ei ole mitte mingisugust õigust solvata häid Alfa inimesi.

Minu sügav kummardus jaanile, alfanaticole ja ts'ile kõige hea eest mis te Alfade hüvanguks teinud olete.

Selliselt E.T poolt modereeritavas foorumis mina osaleda ei soovi.

Suvaline PLÄMA vol 2010

#452
:icon_wtf: Ossasaadanas mida kõike ma maha olen maganud :icon_silent:

Edaspidi proovin tihedamalt suure ekraani tagant foorumisse sattuda (pisikese ekraaniga on "jube mõnus" pikki ja sisukaid tekste lugeda :icon_thumbdown: )

Lühidalt siis saan aru, et hetkel on kõik kellegi peale solvunud sellepärast, et :icon_think: vot saa siis nüüd aru :icon_shifty:

:roll: Kuid nagu näha siis igasugune häving on toimunud ning jääb vaid meelde tuletada mida vanarahvas ikka öelda armastab- viskad kivi rahva sekka ja karjatab esimesena ikka see kes pihta saab :wink:
Hoolimata sellest, et tegelikult on suvalise pläma nurk see, kus tegelikke kive ilma prismadeta ei tohiks lennata ning kui nüüd täiesti aus olla, siis antud arutelu puhul ma tunnen, et enamik kive on suunatud "keskmise foorumikasutaja" (näiteks minu) passiivsuse pihta (isegi kaudselt ei mäleta, millal viimati oli kumbki autodest piisavalt hääs korras, et rajale ronida või säras piisavalt, et bellole minna).

Siis natuke kogu sellesse teemasse "keskmise kasutaja" (ehk minu) pilgu läbi (as is- ilma ilustamata):
- ei ole vahet, kas meil on üks või kaks klubi ... enne kolmandat autot, mis võimaldaks ka kuskil vähemalt eelviimasele kohale jääda NING pärast koju tagasi sõita ei ole ma niikuinii rajal. Samuti ei ole mul kunagi kavas ilmuda täkitud/mõlgitud uste, äratiritud liistu või poolrippuva peegliga autoga võistlusele, kus hinnatakse autode välimust. Minu autod on (ja ON) mõeldud selleks, et iga jummala ilmaga ja aastaringi läbida nädalas vähemalt 300km. Tehniliselt tänavakorras tähendab just seda, et selleks nad mõeldud on - mõlemad autod oleksid vabalt võimelised ka rajal sõitma aga praeguses korras kindlasti mitte auhinnalisele kohale (OK tegelikult 155 võibolla isegi saaks- ma lihtsalt ei usalda seda autot piisavalt enne kui auto on algosadeks ning on teada kui palju ja kuskohast roostetab).

- Piloti romantilise :icon_wtf: esinduse avaüritus :book: Mittekeskmise foorumikasutajana olen PilotMotorsi avamisel käinud... samuti olen Piloti uues asukohas (muuseas- eelmine oli kindlasti romantilisem) käinud juba teab mitmeid kordi ning sinna eraldi promoüritusele (tegelikult see ju justnimelt promoüritus oli) minna oleks kuidagi imelik. Seista tähtsate külalistega kõrvuti kõlistada klaase ja rääkida millest? Alfadest oleks nagu viisakas aga :roll: see pole ju eesmärk- laetaladest ja ilmast samuti mitte. Ehk siis minu isiklik veendumud on, et keskmised foorumikasutajad oleksid sattunud kuhugi aknatagusesse punti ümber mõne ilusa eelmise sajandi Alfa ja oma muljetanud IRL enamvähem samamoodu nagu siin (ja siis oleks saanud lugeda huvitava tooniga artikit, et Alfisti on nii uhke seltskond, et kolitakse väikses ringis lausa ruumist välja, et ükskõik kui tähtsa mittealfistiga suhtlema ei peaks :lol: ).

Kokkuvõtteks - Ma olen Alfist- tulihingeline... hoolimata üritustest (radadest, avamistest paraadidest või teab veel millest) ja loomulikult eelarvamustest, mida kuuleb pidevalt siit ja sealt ning mitte kui keegi ei usu seda, mida ma räägin Alfa varuosade hinna ning lagunemise kohta. Ma oskan vastata pea igale Alfat puudutavale küsimusele enamvähem une pealt ja olen viimase 6 aasta jooksul läbinud kolme Alfaga kokku pea veerand miljonit km ilma ennast remondikodades haigeks maksmata ning liisingut nuumamata. Ma ei sõida vana(de) Alfa(de)ga mitte sellepärast, et ma ei saaks omale uut lubada (või oleksin põhimõtteline liisinguvastane) vaid sellepärast, et ma ei tunne ennast nii hästi uute autode roolis.
Ja mulle väga meeldiks, kui foorum jääks siiski samasuguseks kohaks nagu see senini olnud on - sõbralikult tögavaks la dolce vita nurgakeseks - ning igasugused üleskeerutatud jamad (nagu poliitika ja usutunnistused) jääksid käsitlusse läbi mõõduka huumoriprisma ning solvumine oleks välistatud. Samuti mulle väga meeldiks, kui Pilot jääks samamoodi sõbralikuks kohaks kuhu vahel sisse astuda ning ennast tunda inimesena, mitte nagu nii mõneski teises esinduses (kus sellel hetkel, kui Sa ei jäta autoostja muljet kõlab kuskilt kaugemalt mr. Burns´i kähin: "Release the hounds")

P.S. Kuna meil on tegemist demokraatliku foorumiga, siis ma ei hakka ka eelnevaid poste kärpima või tsenseerima :grandpa:

Vot nii.. piiss aut :thanksspin:
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2010

#453
halleluuja ts :icon_clap:
ma tõusin kontoritoolist (mis on väikeste ratastega paidevei) püsti ja tõstsin käed taevapoole
ja nüüd kõnnin oma alfa poole :icon_angel:

Suvaline PLÄMA vol 2010

#454
omm, ts.

ja üldse, kui muidu endaga hakkama ei saa, tulge minu juurde:P
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Suvaline PLÄMA vol 2010

#456
Kas mitte Benito Mussolini ja Clara Petacci ei saanud just sellepärast kuuli, et üks neist sõitis Alfa Romeoga valel ajal vales kohas. Aasta siis oli nelikümmend viis ......

Suvaline PLÄMA vol 2010

#457
2.8 wrote:Kas mitte Benito Mussolini ja Clara Petacci ei saanud just sellepärast kuuli, et üks neist sõitis Alfa Romeoga valel ajal vales kohas. Aasta siis oli nelikümmend viis ......
alfaga ei saada kuuli, alfaga pannakse kuuli :wink:

Suvaline PLÄMA vol 2010

#460
Kesse oma kahevärvilise 156 reede õhtul Rotermannis mu vaguni kõrvale parkis? :) Tore oli leida ;) Kus alfasid on, sinna tuleb juurde! :icon_thumbup:

Suvaline PLÄMA vol 2010

#461
Oskab keegi värvimees öelda, et kaua peaksid veljed kuivama peale lakkimist? Millal õige aeg poleerida ning mis aja pärast võib veljed rehvipinki panna?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Suvaline PLÄMA vol 2010

#462
ma ei tea millega neid värvisid, aga auto värvimise puhul ei soovitatta isegi pesta (ma pean silamas survepesu, harjapesu ei ole ültse mõteks autol teha) mitte enne kui kuuajapärast, rehvipinki võid kohepanna kui vastavalt kohtled neid

Suvaline PLÄMA vol 2010

#463
3 kihti nitrovärvi ja kaks kihti nitrolakki. Värvitud siis loomulikult püstoliga.
Öö on keskmisest soojemas ruumis kuivanud, et kas äkki peaks veel ööpäeva saunalaval kuivama? Ei taha, et esimesel kokkupuutel rehvipingiga midagi ära lõhuks.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Suvaline PLÄMA vol 2010

#464
veiks wrote:3 kihti nitrovärvi ja kaks kihti nitrolakki. Värvitud siis loomulikult püstoliga.
Öö on keskmisest soojemas ruumis kuivanud, et kas äkki peaks veel ööpäeva saunalaval kuivama? Ei taha, et esimesel kokkupuutel rehvipingiga midagi ära lõhuks.
Parem kui soojemas oleks, et värv jõuaks ära kivistuda ning saunalava oleks hea alternatiiv sellele.
See värv mida mina kasutasin auto värvimiseks, sellel oli peal et poleerida võib umbes 3 kuu pärast, kuid mõningaid värve võib ka varem poleerida.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Suvaline PLÄMA vol 2010

#465
Meil ongi nüüd vist asjalik foorum, ei teki ei möla ega ka muud asjalikku.

Kõik ootavad pingsalt, et keegi küsiks midagi, et siis saaksime asjalikult ja ametlikult vastata.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)