Radari püüdja

#17
Seda tumerohelist Passatit olen näinud kõige rohkem Pikri tänava kandis asuva Selveri juures. Seal kus see uus spordikompleks on. Ühe kuu jooksul kuskil 4 korda ja alati on ta mõne vaesekese vahele võtnud :D

PS. Muidugi neid Passateid võib siin oma 10 tükki linnas ringi vurada :roll: kes seda öelda oskab :wink:

Radari püüdja

#18
See arbuus on üks sellest "Antropovi väest". Too pidas mind ükskord maal kinni. Kõrvaloleval sõbral oli iste magamisasendisse keeratud aga vöö oli peal. Isand busarumies vaatas küll väga imeliku näoga.. a mis sa ikka teed.. torkas mulle toru hambusse ja oligi kõik.

Radari püüdja

#21
valides kahest halvast vähem halva, saame siiski kokkuvõttes tulemuse mis meeldib rohkem antud valikust.



hyi kui kole lause sai... lihtsam mõte on see, et mul on siiralt heameel, et su sõiduõgus alles jäeti ja loodan, et jakobsonivitsad liiga valusalt ei löönud!

Radari püüdja

#22
...ehh, saame hakkama :) ...ma polnud ju tegelikult väga süüdi ka :wink:

noh nagu vangifilmides, kõik süütud istuvad kinni :lol:

...tglt olin valmis selleks, et võtan kaamera ja teen sellest teelõigust väikse filmi, kus on puudulik märgistus ja 70 märk nö 200 metra edasi tõstetud, oleks siis vaielnd natuke seadusesilmaga, aga kuna trahvinumber ok siis, ei viitsi möllata... "kahjuks" on alfal üsna hea kiirendus, oleks mingi panniga leekind foori tagant, siis poleksi sellist vinti üles saanud jne ...enivei lõpp hea jne, keiss klõusd 8)

Radari püüdja

#23
Slicer wrote:Minuga juhtus üsna hiljuti nõnda, et tulin Narva mnt pidi kella 05.15 aegu Tallinna suunas. Umbes paar kilti Tallinna märgist puudu, märkasin pimeduses, et puna sinine asjandus hakkas vilkuma.


See neil mingi öine istumiskoht ve? Eelmise aasta aprillikuus käisime tüdruku sünnipäeva tähistamas Kaberneemes ja seal enne Piibet on see uus asfa pandud. Sinna minnes nägime just menti passimas samal lõigul, aga Narva suunalisel teepoolel. Minnes oli kell ca 20:00. Siis võtsin eeskujuliku kiiruse spidoka peale ja ei juhtunud midagi. Sussutasime vorste ja kes roolis polnd, tilgutasid veini. Tagasi tulles oli kell ca 3:00-3:30. Liiklus olematu... ainult mina... lai ja uskumatult sile tee. Pea juba unistas ka padjast... Lasin varbal vajuda pisut. Ja krdi-krt, pimedusest hakkas järsku mingi disko peale... Tüübid olid viitsinud istuda sama koha peal kella 20-st 3ni. Vahetanud olid lihtsalt sõidusuuna. Jumal teab kaua nad seal enne veel olid olnud. Radaril näidati 125kmh.

Kutsuti ka siis autosse ja hakkas uurima andmeid. Selgus, et novembrist üks surakas ees juba. Ähvardas kolmeks kuuks jalgsi käima. Hakkas siis rääkima, et autod ikka võimsaks läinud ja ennevanasti siksiga ei kiputud nii kihutama jne jne.

Kurtsin siis oma kurba saatust, et vaja hommikul vara tööle minna ja tahtsin tüdrukule head meelt sünnipäevaks teha ja väsinud juba, vaja ruttu koju tuttu... Ja et ega see Civic ju ikkagi odavapoolsem auto.

Lisaks selgus, et töötan mobiilside firmas... et nad ju ikka maksavad hästi... võid trahvi maksta küll :D

Vastasin, et ega saa eriti miskit... vähem kui nemad... ja siis öeldi, et no hea küll... teeme seekord hoiatuse... AGA PS! OLGE ETTEVAATLIKUM!

Igaks juhuks olingi ettevaatlikum 90ga :)

Oi kui hea meel oli, kui ei pidanudki jalgsi käima 3 kuud.



Aga siia kogu sellele jutule veel lisa, et ega mul ikka juhtub. See eelmine raksakas, millest üleval juttu oli, sain Paldiski mnt'l Pirni tänava otsas ja öösel kell 3. Liiklus jällegi täiesti null... ainult mina... Rääkisin juttu kaassõitjaga ja libisesin Rocca poolt 70 alast 80'ga 50 piirangu alasse. Tglt ei kihutanud, vaid kulgesin madalate pööretega laial ja siledal teel üksi...

Kuid seadus on seadus ja erandit teha ju ikka ei olegi õige. 600 vist kukkus tookord, kui ma ei eksi ja 25kmh läks lubatust üle kirja.





Ja et teemast väga mööda poleks, siis neist radaripüüdjatest pole täpselt aru saanud (oma viga, pole süvenenud ka).

Idee poolest, kui politsei mõõteradar saadab välja signaale, et kiirust mõõta, siis kui oleks radaridetektor, mis ainult teeb radari signaali põhjal selgeks, kas on radar või mitte ja ise ei saadaks midagi välja, siis pole ka mendi radaripüüdjatepüüdjal ju miskit kobinat ja politsei poolt selle avastamine võiks toimuda ainult visuaalsel autokontrollil.

Kahjuks selline meetod ilmselt pole kuigi efektiivne, kuna radarid saadavad oma signaale tänapäeval välja ainult sel hetkel, kui mõõdetakse, aga siis on juba hilja ju :(

Teised, mis segavad, on ilmselt politsei seadmete poolt avastatavad, mistõttu neid ei ole vist küll mõtet kasutada, kuna 6k trahvi+ kallist aparaadist ilmajäämine pole eriti majanduslik mõte :( Odavam on vist lihtsalt trahvi saada.

Kõige odavam on muidugi üldse jalgrattaga sõita... kõige loodussäästlikum ka, aga katsu vändata kuskilt Tallinnast- Tartusse praeguse ilmaga :(

Jääb üle ainult varvast tagasi hoida.

Need vidinad olid kunagi esimeste mõõteradarite ilmumisaegadel vbolla kasulikud... nüüdseks suhtkoht mõttetud ja vahelejäämise tõenäosust eriti ei mõjuta :(

Radari püüdja

#24
Avastatavad on mitte jammerid vaid ka detektorid ja põhjus on aparaadi toimimispõhimõtetes. Selleks, et mingit kindlat sagedust (vahemikku) kinni püüda, on aparaadil kindlate parameetritega võnkering. Paraku on igasugusel asjal ka omavõnkesagedus (oli vist säänne peenike nimetus), mis kiirgab ka kuigivõrd suurel hulgal kindlat sagedust välja. Seda omavõnkesagedust siis avastataksegi.

Radari püüdja

#25
mnjah... see selgitab asja! :) igal võnkeringil oma resonantssagedus... raadiosageduslik skeemitehnika ei ole mu kõige tugevam külg... koolis see alles pooleli ka, aga tegelikult peaks ju olema võimalik tekitada mingi summutusahel, mis seda sagedust välja ei laseks kiirata.

Radari püüdja

#26
ja tegelikult on ka siuksed apastraadid olemas, mis radari blokeerivad



aga usu mind :arrow: kui sinistes kombinesoonides härrad su auto kiirust paari kolme mõõtmise järel kätte ei saa, siis saad täie rauaga aparaadi omamise ning korraliku kiiruseületamise eest :roll: nii et tolmab :lol:



vähemalt laias maailmas on praktika mille kohaselt mõõtmist segava aparaadi kasutamine võrdsustatakse enam vähem samamoodi nagu avariipaigalt põgenemist (ehk siis kui põgened, järelikult purjus; kui segad, järelikult ületad)

efekti annab see agregaat seega vaid liikluskaamera puhul.
Tegelikult ma olen normaalne....

Radari püüdja

#27
mnjah... telekommunikatsioonitudengina aiman nende seadmete töö põhimõtet, mis radareid segavad... kui tegemist mingi laserkiirel põhineva radariga, siis tavaline raadiolainete "jammer" (nii neid segajaid inglise keeles nimetatakse) ei mõju ilmselt. Ja igal juhul on sellised seadmed avastatavad ka politsei seadmete abiga, kuna muudmoodi neid segada ei ole ju võimalik, kui et saata teisi segavaid raadiolaineid samale sagedusele. Ja kui midagi välja juba enda autost saata, siis pole ju nende välja saadetavate signaalide avastamine võimatu...



Kuid tõepoolest... radari detektorid on suhtkoht mõttetud, kuna:

1) politsei radarid on avastatavad vaid mõõtmise ajal ja kui juba mõõdab, siis pidurdada on juba hilja.

2) kui ka ment mingil imelikul põhjusel ei jõua nupule vajutada ja jõuad hoo kärmelt maha võetud, siis see on imelik ja kinni peetakse sind niikuinii. (saad trahvi radari avastaja omamise eest)

3) kuulduste järgi pidavat need piiksuma ka kõrvaliste mitteradari päritolu signaalide peale.

4) julged teha, siis julge ka vastutada!



Jammerid on ilmselt samuti keelatud aparaadid. Nende avastamine mentide seadmete poolt on ilmselgelt kergem ja vahelejäämine garanteeritud. Sama point: julged teha, julge vastutada!



Üks hullumeelne tuttav avastas, et mõnikord aitab hullumeelne ja rumal kihutamine (kiirused üle 170km/h). Ment ei vaevu otsa ümber pöörama ja järgi sõitma. Samas selle vastu on seadusesilmadel kindlasti ka rohtu, teatades näiteks mõnele teisele patrullile eespool nende suunas kihutavast lollist.



Jätkem säärased rumalad kihutamised ohutumatesse tingimustesse (kohtadesse, kus viga võib saada vaid kiirusejanuline autohull). Maanteed on täis teisi liiklejaid, metsloomi jmt, kes pole absoluutselt süüdi selles, kui mõni ajuhiiglane ei suuda oma rattaid kontrollida.

Olen ka ise kiirusejanuline autohull, aga väldin suuremaid kiiruseid avalikes kohtades ja ka siis kui teed vbolla ohutumad, kuid olemas kaasreisijad...



Kurjam... nüüd sai moraal kokku... :) Aga tihti Tln-Trtu vahemikku sõites näen ikka veel liiiiiga palju hulle lolle, kellele tõesti ei soovi ühtki naela kummi, sest hoidku jumal selle eest, kui mõne järjekordse väga ohtliku manöövri ajal miskit sellist peaks juhtuma :S Elu pole ikkagi film...

Radari püüdja

#28
ts wrote:ja tegelikult on ka siuksed apastraadid olemas, mis radari blokeerivad

aga usu mind :arrow: kui sinistes kombinesoonides härrad su auto kiirust paari kolme mõõtmise järel kätte ei saa, siis saad täie rauaga aparaadi omamise ning korraliku kiiruseületamise eest :roll: nii et tolmab :lol:


No nüüd ma küll nõutu. St pole veel Alfaga trahvi saand: ptüi-ptüi-ptüi (krt hakka jälle põrandat pesema). Aga kahjuks pole ta ka selline masin, millega alati 90 sõita, märkamata läheb üle- liiga tihti. Mõõdetud sitaks, aga kinni pole peetud ? Samas pole ma veel saanud selle 1,5 a jooksul, mis aeg olen seda masinat omanud, võrrelda spidomeetri näitu nende teedele välja pandud kiirusenäitajatega. St Pärnu külje all Tallinna poolt tulles ja ka Tln- Tartu teel olev.



Kunagi sai sõpradega isegi kkihla veetud, et ei näita need mänguasjad, mis täidavad reklaamtulba ülesannet teel, selle masina kiirust. Samas aga teine levinud euroopa masin, mida ka aktiivselt kasutan- laksab igal pool ja iga kellaaeg neile tulpadele kiiruse peale.



Stealth-tehnoloogiaga kaetud masin???

Alfa esiosa imeline disain???

Kas GTA on ka radarile nähtamatu??? :twisted:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)
cron