146 esi-rattalaagri vahetus.

#2
Vaja läheb sul abivahendit millega rattarumm laagri seest välja ja tagasi sisse pressida. Kruustangid ajavad kuidagi asja ära, mugavam oleks hüdropress või treipink. Välja võib rummu ja laagri ka lüüa, uut tagasi panna sel teel ei soovita, hõõrdepinnad võivad kahjustuda ja materjal on kõva(mitte elastne) seega võib igasuguseid mõrasid tekkida tänu löökidele.
Vana laagri eemaldamisel jääb pahatihti sisemine laagrisaale rummu peale, sinna võid relakaga ettevaatlikult(rummu kahjustamata) soone sisse lasta ja meisliga minema lüüa. Laager on 146-l pessa fikseeritud arvatavasti stopperseibiga, see ei tohiks eriti probleeme tekitada. 33-l näiteks on laagri ees peenkeermega stopper.(sisemine kuuskant 70mm, kui ma ei eksi) Pidin sellejaoks spetsvõtme tegema ja lisaks veel kogu kupatuse gaasipitsiga kuumaks ajama, alles siis sain lahti. Nii kõvasti oli kinni võtnud, et treipink ka lahti ei keeranud(võti andis üle surve all).
159 2.4 JTDm:
Image

146 esi-rattalaagri vahetus.

#3
Üldiselt veel:kui võllil on 36mm mutter siis enamus padruneid on läbimõõdult veidi suuremad ja tahavad sobivasse mõõtu töötlemist.Ühendad ABS pistiku mootoriruumis lahti,eemaldad ühe logari et juhe kätte saada,eemaldad pidurisupporti,lased rooliotsa ja šarniiri lahti,amordipüstaku annad ülevalt lahti, soovi korral võid amordi ka alt lahti lasta. / see siis Thema kohta/. Ja toimetad edasi nagu eelnev kasutaja soovitas.