156 esisild koliseb

#32
Hakkad juppe katse/eskitusmeetodil välja vahetama, noh nagu tehakse paljude uute autodega esindustes :D

Tegelt ei kujuta ette, nt Sharanil tegi seda vibrat ilma raginata sisemine ots, samas kui gta-l ja maz626-l just väline ots oli vibra ja lohkudes imeliku hääle põhjustaja. Muidugi tuli välisel otsal lõpuks kolin sisse=lihtne diagnoos.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 esisild koliseb

#33
Katse eksitus meetood näitab peamiselt teeinduettevõtte madalat kompetentsi / ei enamat!
(st ei soovita käia kohtades kus probleemi ei suudeta tuvastada ja hakatakse eksperimenteerima kliendi rahakotiga)

156 esisild koliseb

#34
Kristop wrote:Äkki täpsustad mis ülemises õõtsas läbi. Kas puksid või sarniir. Viimast minu teada ei taastata. Kui sa arvestad kaua sa nende õõtsadega sõita said ja arvutad kokku palju nende vahetuse peale aega ja raha kulub siis pikas perspektiivis mina vahetaks sinna originaalid. Aga ega mina sinu rahakotti ei näe. Lisaks on ka variant et ostad õõtsad ja paned sinna sisse Poweflex või Superflex puksid ja ma võin sulle väita et need kestavad kauem kui sinu ostetud õõtsad.
mrt wrote:Hulk aega mõõda läinud aga sellest eelmisest kolinast sai lahti mootoripatjade vahetusega.
Nüüd siis uuesti ülemised õõtsad läbi. Esindusest ei taha originaali ka võtta, hind tundub kuidagi nagu liiga kallis.
Oskab keegi mingit tootjat soovitada mis kestaks?
Eksid noormees, sarniiri taastatakse väga edukalt . Lasin enda omal ka taastada 200.- tk puksid panin uued eks näis kaua kestavad (sarniirid) ja vahetusele kulub maks pool tundi alt + pool tundi alla. Tean väga hästi , kuna läbitud etapp.

Kui kedagi huvitab siis oma sarniirid lasin taastada Võrus Ragmar Autos

156 esisild koliseb

#35
ja vibratsiooniga seoses siin mul vibreeris meeletult see lamerihma suur rull mis oli vist mingi 13 cm läbimõõduga -> laager surnud tegin uue rulli algul plastikust aga see sunnik venis välja hiljem tegin alumiiniumist kuna uus rull oli 700.- + midagi, nüüd on käes roolivõimu kord see on ka peetis õli on paagis tuuning (pärla) :D . oeh ma olen juba aastaga varuosade peale sitaks pappi pannud ja hakkab juba vaikselt üle viskama, aga kuradi hea on ikka sõita ja kurvis on nagu liimitud teele .

156 esisild koliseb

#37
mrt wrote:Keegi võiks nüüd juurde lisada info kus kohas harjumaal sarniire taastatakse.
Ei viitsi nende pärast nüüd päris võrumaale sõita, lõpuks oleks taastamine kallim kui uute ostmine.


lähed tuttava treiali juurde ja küsid.

mu teada võtavad nad need kuidagi lahti ja teevad uue sisu plastikust nagu originaal on .

Ma võin uurida kusagil tartus ka tehti ja alati saab ju postiga saata.

156 esisild koliseb

#40
CarSmart'is. Aga läksin sinna uuesti kontrolli, lasin seda ka teha CarStopis ning üllatus missugune : veermik on korras :roll:
Seega võib öelda, et CarSmarti omad tegid väga head tööd, kuid mis koliseb, selleni ei ole jõudnud..... :icon_think:

156 esisild koliseb

#41
Krt see 156 esisild on üks paras pähkel ikka 156-l. Endal ka suuremate ebatasasuste peal kolks sees, kiiremalt trepis sõites või kui lohk jääb mõlema ratta alla ei ole kuulda. Ülevaatuspunktis tuttav vaatas üle ei leidnud ühtki lõtku peale stabikavarda pikkilõtku, lähemal uurimisel selgus, et puudu ühelt poolt stopperrõngas. Samas heebliga liigutades külglõtku pole, kummipuksid ka omal kohal ja terved. Ei tohiks ta külje peale liikudes ka kuhugi vastu käima hakata. Kahtlustan veel ülemisi amordipatju, liigub varras autot kõigutades ülevalt suht pikalt, aga võibolla ongi puksid nii pehmed. Kolksu pole kuulda ega tunda kõigutades. Oleks hea kui saaks mõne korras 156-ga võrrelda. :D

Veermikuosade taastamise kohta võiks öelda, et minu 156-l on šarniirid, vähemalt alumine, kinni valtsitud pealtpool (kinnituskoonuse poolt), see teeb detaili lahtifreesimise keerulisemaks, näiteks treipingis pole detaili kuskilt korralikku kinni võtta ja tsentreerida, kuigi olen kuulnud, et tehakse.

Ise olen taastanud enda 33-le rooliotsi. Protsess ise näeb välja nii, et võetakse detail trei või freespinki ja lõigatakse kaanele pealevaltsitud serv minimaalse kaoga lahti. Vahetatakse välja plastkausid mis on ümber munaka ja vajadusel lihvitakse/poleeritakse munakas.Hiljem tuleb valtsida serv kaanele peale korralikult jälle.
Ajutiselt võib väikest lõtku kaotada ka kaane tugevamalt ülevaltsimisega, mis surub kausid munaka ümber tihedamalt kokku.

Mul onu tegeleb Tartus Ujula tn taastamisega juba aastaid, kui šarniiri lõtku väga hulluks pole lastud ja munakas kulumata siis peale taastamist kestab väga eduliselt, volkarite ja audide jupid (mida vahetatakse ikka aastas korra :D )pidid kestma paremini kui uued. Sakslaste veermiku taastamine ongi Eesti teede juures põhitöö, ja näiteks A6, A4 ja Passati jupid peaks olema kohe riiulist võtta ja vanade vastu anda. :roll: Sõbra bemari sild kestab ka peale taastamist juba mitu aastat.
159 2.4 JTDm:
Image

156 esisild koliseb

#42
alfahoolik wrote:Krt see 156 esisild on üks paras pähkel ikka 156-l. Endal ka suuremate ebatasasuste peal kolks sees, kiiremalt trepis sõites või kui lohk jääb mõlema ratta alla ei ole kuulda. Ülevaatuspunktis tuttav vaatas üle ei leidnud ühtki lõtku peale stabikavarda pikkilõtku, lähemal uurimisel selgus, et puudu ühelt poolt stopperrõngas. Samas heebliga liigutades külglõtku pole, kummipuksid ka omal kohal ja terved. Ei tohiks ta külje peale liikudes ka kuhugi vastu käima hakata. Kahtlustan veel ülemisi amordipatju, liigub varras autot kõigutades ülevalt suht pikalt, aga võibolla ongi puksid nii pehmed. Kolksu pole kuulda ega tunda kõigutades. Oleks hea kui saaks mõne korras 156-ga võrrelda. :D
Vaatamata stopperi puudumisele ei tohiks pikilõtku ikkagi olla, see viitab juba puksi kulumisele!
Alfaholic since 1997