Tere,
probleem siis järgnev - nimelt kojameeste kangil töötab vaid kõige kiirem režiim ja siis manuaalne režiim (s.t. tõmbad ülesse, siis liigutab kojamehi seni, kuni lahti lased kangi uuesti). Vahepealsed astmed on täiesti tühjad ja midagi ei tee. On selline asi mingisugune tüüpviga või on lihtsalt hooval midagi ära väsinud? On kellelgi sarnast probleemi esinenud? Oskab keegi äkki soovitada, et kuhu sellise probleemiga pöörduda võiks?
Ette tänades,
Siim.
Alfa Romeo 156 1.6 2001 aasta.
156 probleem kojameestega
#2Sama probleem ka 98a 156-l
Kangide vahetus ei aidanud, pakuti mootorit, aga kuidas saab mootor töötada kõige kiiremas režiimis, aga aeglastes mitte?
Pakun, et miski relee vms
Kangide vahetus ei aidanud, pakuti mootorit, aga kuidas saab mootor töötada kõige kiiremas režiimis, aga aeglastes mitte?
Pakun, et miski relee vms
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

156 probleem kojameestega
#3Kahtlustaks seda takistiplokki, mis intervalli juhib
asi selles, et manuaalreziim ja kõige kiirem on ühendatud otse, vahepealsed käivad läbi vaheploki. Ma arvan, et kõige kasulikum oleks pöörduda kas Pilotisse või kellegi poole, kes on 156-te kunagi lammutanud (küsimus on, et kas 156 plokk asub kojameeste mootori küljes või on kuskil eraldi- ma arvan, et Sa ei taha maksta kellelegi otsimise JA vahetamise eest)
asi selles, et manuaalreziim ja kõige kiirem on ühendatud otse, vahepealsed käivad läbi vaheploki. Ma arvan, et kõige kasulikum oleks pöörduda kas Pilotisse või kellegi poole, kes on 156-te kunagi lammutanud (küsimus on, et kas 156 plokk asub kojameeste mootori küljes või on kuskil eraldi- ma arvan, et Sa ei taha maksta kellelegi otsimise JA vahetamise eest)
Tegelikult ma olen normaalne....
156 probleem kojameestega
#4riski peale minnes v6iks muidugi eeldada, et see on mootoriga kokku ehitatud (enamikul juhtudest on...)
Tegelikult ma olen normaalne....
156 probleem kojameestega
#533-l näiteks käib intervall (muidugi ainult üks kiirus on sellel intervallil
) läbi kaitsme/releeplokis asuva aegrelee. Kui relee eemaldada jäävad kaks kiirust alles. 156 muidugi väheke moodsam pill...

156 probleem kojameestega
#6Olen ise sama probleemi läbi elanud, algul kojamehed liikusid aeglaselt ja siis lõpuks töötas ainult kõige kiirem reziim hästi aeglaselt. Viga ei ole mitte mootoris vaid mootori taga asuvas tiguajamis, see on lihtsalt ajapikku ära oksüdeerunud ja mootoril ei ole jõudu hoobasid ringi liigutada. Kisu asi lahti, puhasta ära, pane määret sisse, ise kasutasin tavotti ja töötab uuesti.
Selle releebloki kohta kahjuks ei mäleta kas ta oli mootori küljes või mitte.
Selle releebloki kohta kahjuks ei mäleta kas ta oli mootori küljes või mitte.
156 probleem kojameestega
#7Minu 156 hoobadest suri see ära mis lülitas tulesid - korda tehti TRK Värvides puhastamise teel (kontaktid olla olnud olksüdeerunud / tahmunud). Julgen soovitada omalt poolt eelmainitud asutust kogemuslikult.
156 probleem kojameestega
#8Vigane on kojameeste relee mis asub mootori küljes. Iseenesest saab seda vahetada aga originaalis eraldi seda osta ei saa, ainult koos mootoriga. Lammarist võid uue relee peale leida. Hinnad: Jano tahtis kunagi 500 eek kasutatud relee eest, uus mootor koos releega ca 1600 eek.
Alfaholic since 1997
156 probleem kojameestega
#10Esmalt tänud kõigile soovituste eest!
Oskab äkki keegi Tartus või selle lähiümbruses mõnda oskajat inimest või asutust soovitada, kus see asi korda saaks?
Kui midagi ei leia, siis tuleb vist ise lammutama hakata...
Oskab äkki keegi Tartus või selle lähiümbruses mõnda oskajat inimest või asutust soovitada, kus see asi korda saaks?
Kui midagi ei leia, siis tuleb vist ise lammutama hakata...

156 probleem kojameestega
#11Helista sellisele mehele nagu Jano
kontakt varuosade foorumis
kontakt varuosade foorumis
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
